2011年10月22日星期六

我冷血之天安門母親

注意:如果有人睇完想鬧我冷血嘅就可以慳番嘞,因為我一早已經自插咗!

范婦人喺一個公開場合被問及對六四嘅睇法,佢就以「不幸事件」嚟形容。其實呢個講法完全冇新意,不過以佢嘅身分,亦唔可能會發表乜嘢出位言論。點知講到咁四平八穩都出事,俾天安門母親發起人丁子霖鬧到狗血淋頭。丁女士痛斥范婦人冷血,要求佢公開道歉,仲話佢冇資格選特首添。

對於丁女士嘅言論,本人實在不敢苟同。首先,話六四係不幸事件,真係睇唔出錯喺邊度。丁女士可以話佢講咗等如冇講,但係咁就鬧人冷血,點都講唔通啩。喺自由社會,每個人都有發表意見嘅權利,但係唔表態反而唔得,呢個又係乜嘢道理呢?講到尾,丁女士只係不滿范婦人答得唔合佢心意啫。至於話范婦人冇資格選特首,問題就更大。作為極具知名度嘅內地人,丁女士咁講已經有干涉香港內部事務之嫌。又奇怪嘞,點解嗰啲成日批評大陸「河水侵犯井水」嘅民主先鋒唔企出嚟講兩句呢?

呢單嘢令我諗起之前發生嘅兩件事,李娜贏咗法網之後被記者問及對六四嘅睇法,郎朗喺音樂會被要求演奏一曲悼念六四。擺明會踩屎嘅嘢,佢兩位當然唔會做啦,結果就俾人鬧到飛起。唔明點解啲人硬係鍾意強人所難,迫人喺公開場合表態。鬧人嗰班友都有問題,佢地自己可能年年六四去靜坐、七一去遊行,對於佢地嚟講,咁當然唔會有任何影響。不過佢地冇理由唔知如果當事人講錯嘢,隨時會前途盡毀。而且當事人唔表態,亦唔代表佢地認同六四鎮壓,都唔知班友有乜好鬧。如果易地而處,唔知班友又會點做呢?如果班友敢喺天安門廣場大嗌平反六四,我就話佢地夠薑嘞。就算有人真係咁夠薑,亦唔表示佢地可以要求個個都同佢地一樣啫。

好似我夠憎死啲蘿蔔頭啦,唔通我又可以鬧嗰啲年年都去日本玩幾次嘅人咩?當然啦,我私底下的確對嗰啲哈日嘅中國人冇乜好感。相對於六四事件,日本侵華對中國人造成嘅傷害肯定大得多。日本仔唔止冇認真道歉,更離譜到否認南京大屠殺添。點解有啲人又可以當乜事都冇,哈日哈到連阿媽係邊個都唔記得呢?呢啲咪個人選擇囉,雖然我唔認同,但係亦唔會反對。嗰班日日高呼平反六四嘅890後,相信當中有部分都係哈日一族,其實佢地係咪應該檢討吓呢?

啲人成日大嗌「人民不會忘記」,唔知佢地明唔明白,冇忘記都唔一定要每日將呢句嘢掛喺嘴邊。就算有人選擇忘記,係咪都應該尊重人地嘅意願呢?正如日本侵華歷史咁,咪一樣有好多人已經忘記咗!

可能對於丁女士嚟講,平反六四已經係佢生命嘅唯一目標。我尊重佢嘅堅持,但係就唔認同佢霸道嘅做法,一定要人人都好似佢咁諗。畢竟,其他人唔係為平反六四而活,生命中仲有好多要照顧嘅嘢,冇理由要冒住前途盡毀嘅風險表態啫!范婦人拒絕道歉係正確做法,同丁女士繼續糾纏落去只會嘥時間,因為佢根本唔識得尊重他人嘅選擇!


8 則留言:

  1. 我記得共產黨有套野,叫做民主集中制。廢靑現在將佢發揮得淋灕盡致。

    回覆刪除
  2. 丁女士鬧范女士冷血都算了,叫做把口生係人哋度,要求佢公開道歉,就真係...我唔講了!

    回覆刪除
  3. Ebenezer,
    將民主集中喺一班人身上,咁就即係專權啦,班廢青當然最叻呢家嘢!

    Coffee,
    哈哈,千祈唔好亂講嘢呀,唔係隨時俾人打成共狗架!

    回覆刪除
  4. 成班廢青都係short既!唔知咬住六四黎做乜?第二次世界大戰之後,最大的平民屠夫係美國,點解廢青唔日日去美國領事館抗議?

    回覆刪除
  5. Arma:

    講得好!若果六四不是「不幸」是甚麽?縱使說那是屠殺,那是慘劇,也是「不幸」,難道那是「幸」嗎?

    郎朗,李娜被人強悼強說六四,我也有相類的看法,這都是悼念霸權!

    回覆刪除
  6. 冇忘記都唔一定要每日將呢句嘢掛喺嘴邊。X2。其實我都冇忘記呀!

    回覆刪除
  7. 110% agree!! I like your comparison of 6/4 to japan's crime against china.
    Derek

    回覆刪除
  8. 佛爺:
    班廢青都唔知幾恨攞到張綠卡,佢地又點敢走去人地嘅地頭搞事喎!

    laulong,
    享有選擇權利係民主社會嘅基石,班友連咁都唔明,真係唔知佢地學乜人講民主!下下迫人表態,唔啱聽就鬥垮鬥臭,咁同紅衛兵嘅做法又有乜分別呢?!

    SKII,
    六四又真係冇可能忘記嘅,只係隨住年月增長,睇法會更客觀同全面囉!

    Derek,
    Thanks for your support! People's difference in attitude towards the two simply demonstrates what's called double standard.

    回覆刪除