2011年10月26日星期三

野人教你惜飲惜食惜生活

之前有個「向地產商說不」嘅光頭仔,話由舊年十月中開始,一年內唔幫襯地產商有份經營嘅所有項目。計吓條數,到而家啱啱夠一年,唔知佢嘅反地產霸權創舉有乜成果呢,真係希望是但台可以跟進吓。正當我對呢位奇人充滿懸念之際,又出現咗另一位更離奇嘅光頭仔,只可以驚嘆一句:香江代有奇人出,各領瘋騷鬥騎呢!

早兩日喺日月報副刊(Sunday Workshop)睇到一篇名為「野人教你惜飲惜食惜生活」嘅專訪,講一個從事自然教育嘅29歲光頭仔點樣將環保理念融入生活,真係令人嘆為觀止!文章用「家徒四壁」嚟形容佢屋企,「廳中全部用品加起來不超過十件」。至於光頭仔嘅生活細節,常人睇起嚟簡直同苦行僧冇乜分別。以下係佢自己講述嘅綠色生活秘技(藍色粗體字)同我嘅評語:

不用電飯煲,柴火煮食好吃得多
屋企以前都燒過柴,但係就完全唔覺得煮出嚟嘅嘢比用其能源好食,我懷疑覺得比較好食只係佢自己嘅心理作用。而燒柴亦有碳排放,係唔係環保啲我就唔知嘞。至於柴從何來,文章裏面冇提到,會唔會係上山斬樹呢?如果想真正環保,啲嘢應該全部生食。當然啦,點樣先可以將生米整得好食,咁就要光頭仔自己諗喇。

不用洗衣機,改為手洗。污糟衫日日清,不要囤積
洗底洗襪洗T都尚可,但係牛仔褲同床單點手洗呀?我開始懷疑光頭仔身上同屋企會唔會都有陣異味!

不用即棄餐具,自備筷子膠盒
呢樣難度唔算高,不過我自己就怕麻煩,絕對唔會咁做!

不買新衣,收集朋友二手衫,只買內衣褲和襪
如果係為咗慳錢都仲可以理解,因為而家啲潮衫真係好貴。如果係為環保,光頭仔應該做嘅係向佢班朋友曉以大義,叫佢地唔好製造咁多舊衫。以我自己嚟講,啲衫褲閒閒地著十年以上,超過二十年嘅都仲有,爛到唔著得先會買,都不知幾環保!當然啦,想環保就冇得追潮流架喇!

不用洗頭水沐浴露,改用清水和鹽,一樣乾淨。他慶幸自己不是女人
其實浴鹽有美容功效,啲女人都唔知幾鍾意,不過聽講話唔可以日日用,呢樣我就冇乜研究嘞。至於光頭仔,相信佢用嘅唔係浴鹽,而係普通食鹽或者粗鹽。係咪有洗頭水同浴露一樣嘅清潔效果,咁就無從蹊考嘞。不過睇吓光頭仔,廿九幾歲人就已經有個超高M字額,都唔知會唔會同佢嘅洗頭秘方有關,我就建議佢揾個護髮專家諮詢吓好啲。

不買書本雜誌,改為上網或到圖書館借書
上網睇書同雜誌唔係唔好,不過長時間對住個芒,對眼會好傷。而且捧住本書睇,始終感覺好啲。去圖書館借書就太麻煩,千祈咪預我!

不開冷氣,改用風扇,夏天用蚊帳
減少開冷氣我都贊成,不過風扇都要用電,唔合乎光頭仔嘅環保理念,佢似乎做得未夠徹底。所謂心靜自然涼,佢冇理由唔知啫!

不用廁紙,用水洗!
恕我冒犯講一句,真係WTF!我年年驗身,最怕就係驗便便,鑊鑊都要搞到嘔晒先至攞到sample。光頭仔竟然可以用手善後,真係服得佢好緊要!佢唔用洗頭水同浴露,睇怕屋企都唔會有梘液,善後完對手洗唔洗得乾淨就真係天曉得喇。佢對手乾唔乾淨當然唔關我事,不過我覺得佢應該提高透明度,俾同佢有接觸嘅人知道自己用邊隻手善後,等人地有啲心理準備囉。

不看電視或花錢娛樂,他的興趣是行山、種植,一年可能會看兩三齣電影
我都唔會花錢娛樂,電視亦好少睇,電影更加戒咗好多年。不過對於光頭仔嚟講,睇戲都唔係好啱佢啫。一來拍戲其實會嘥好多資源,而且啲戲院又開行冷氣,凍到殮房咁,都不知幾唔環保。

不吃藥,病時吃橙。有中醫師教他吃山草藥,有時會進行斷食療法排毒
嗱,呢啲就係教壞細路嘞,有病就梗係要睇醫生啦!斷食療法排毒喎,我估飲符水會有效啲囉!

不買家俬,到垃圾站撿拾或收取朋友轉贈
搞到成屋犀利feel,呢啲係佢嘅個人品味問題,我就不予置評嘞。

哈哈,睇完光頭仔嘅綠色秘技,大家有冇諗住學吓呢?好老實講,我就覺得佢已經中晒毒嘞,簡直環保到冇朋友。不過原來我估錯咗,佢唔止有朋友,而且就快結婚添,仲籌備緊一個綠色婚宴喎。真係有啲好奇,條女點會頂得佢順呢,尤其是用手善後呢家嘢!佢話自己好少買嘢,最近難得嘅消費係買咗個銅缽(和尚化緣嗰隻,連埋一枝用作敲擊嘅木棍),原因係「一半為工作,一半為靜心」。為靜心都仲可以理解,為工作就點都諗唔通嘞。如果佢係出家人,又冇理由會娶老婆啫,如果唔係出家人,咁銅缽又同工作有乜關係呢?真係神化到冇人有!

光頭仔呢篇專訪,我完全係當做花邊新聞嚟睇,因為講嘅只係一啲奇人怪事。同嗰啲留到把頭髮或者手指甲十幾呎長嘅人,又或者玻璃鐵釘當飯食嘅人,根本冇乜分別。而家竟然當成環保教育咁出街,我就真係好想同日月報嘅副刊主編講:唔該你收皮啦!

5 則留言:

  1. 其實,死咗唔做人先係最環保!

    回覆刪除
  2. 我睇完,覺得光頭仔同精神病人無分別!因這些人搞到個人衛生和家居都亂七八糟! 

    回覆刪除
  3. 野人該回歸山野,城市太墮落了,不適合他的。

    去金山郊野公園罷!

    回覆刪除
  4. 笑死!呢d係原始人,唔係環保

    去大,攞幾塊樹葉攪掂囉~

    回覆刪除
  5. Ebenezer,
    哈哈,其實我都好想建議啲環保塔利班自我人道毀滅架,不過唔係咁好意思講出口囉!

    佛爺:
    哈哈,我睇完篇嘢,第一反應就係鬧咗句「黐乜線」!

    laulong,
    係呀,金山郊野公園班大聖就最環保架嘞,又唔用膠袋,又唔食魚翅,野人應該向佢地多多學習!

    minor,
    其實用廁紙都可以用得環保啲啫,用完唔沖走,晒乾佢回收咪得囉!

    回覆刪除