2011年10月20日星期四

獻金風雲

政治獻金單嘢,我真係好鄙視肥佬黎!我鄙視條友,唔係因為佢搞風搞雨,而係佢洩密都洩得低能過人,竟然係因為Foxy!仲連累埋班盟友,成日俾記者追問有冇收過錢,搞到認又唔係,唔認又唔係。都係神人最夠薑,承認收過肥佬黎錢。咁又係喎,佢老人家以個人名義收錢,又冇犯法,你地咬佢食呀!

所有涉嫌收過錢嘅政黨或個人都異口同聲話,就算有收過任何捐獻,都唔會有附帶條件,即係唔會影響佢地嘅政治立場。對於呢個講法,其實冇乜好懷疑,捐得錢俾對方嘅話,當然係同聲同氣啦。不過就有建制派人士質疑,香港主要民主政團嘅捐獻都係來自同一個人,可能會出現政治操控。咁諗就未免杞人憂天喇,就算幕後真係有人操控又點,啲政客要晉身議會,最後仍然要過選舉呢關,咪當香港嘅選民係Lulu先得格。我份人好公正嘅,絕對唔會因為睇肥佬黎唔順眼而抹黑佢。

琴日睇到日月報嘅社評,又係講呢單嘢,標題係「商界杯葛民主派 不利民主也不利和諧」。內容話民主派係一股重要政治力量,但係收到嘅捐獻都係來自肥佬黎,而少獲商界人士關照。商界對民主派嘅財力封殺,不但不利香港嘅民主發展,亦不利社會和諧。文章又提到民主派同建制派得票率嘅六四黃金比例,認為民主派得到咁廣泛嘅民意支持,反而遭到商界杯葛,質疑背後係咪有人政治施壓。最後仲辣埋保皇黨,話佢地嘅政治獻金比民主派多一大截,「其來源與利益關係,使人充滿懸念」。

之前我已經鬧過日月報立場偏頗,今次又整篇咁嘅社評出嚟,真係想唔鬧多次都唔得。

首先,商界杯葛民主派,絕對係正常不過,根本就冇需要同政治施壓扯上關係。民主派處處針對商界,郁啲就話官商勾結、地產霸權,全無理性可言。俾著你係李+X,你都唔會捐錢俾民主派啦。唔通好似香港政府咁,出糧俾香港電台班友搞對抗咩。要養隻狗咬自己,班商家佬絕對唔會咁蠢囉。如果佢地真係咁蠢,就唔會發到達啦。仲有,邊啲人嘅所作所為至係不利社會和諧,唔該日月報搞清楚先講啦!

至於六四黃金比例,唔提都冇咁嬲,一提就把幾火。如果日月報真係重視呢個黃金比例,點解佢地嘅報導又會咁偏頗呢?尤其是副刊,直頭變咗淪陷區,一面倒傾向民主派。而且,根據日月報嘅論點,肥佬黎嘅捐獻係咪都應該按六四比例分配呢?點解肥佬黎可以淨係捐錢俾民主派,而其他商人就要顧及整體民意呢?日月報都好雙重標準吓啫!

講到保皇黨,人地嘅政治捐獻多一大截有乜咁出奇。肥佬黎雖然係有錢,不過同城中嘅超級富豪相比,仍然有好大距離。佢一條友都可以照起晒香港嘅民主派,保皇黨又有乜理由會揾唔到多幾倍嘅捐助呢?唔通真係只許肥佬黎放火,不准李+X點燈?!

最後,唔好質疑我點解覺得日月報咁唔掂,仲要一路鬧一路睇。之前都講過,我一向唔鍾意嗰啲有預設政治立場嘅報紙,日月報雖然係立場偏頗,不過已經算係最中立架喇。冇辦法啦,鬼叫而家嘅傳媒生態係咁咩!

6 則留言:

  1. 想問下點解佢嘅政治捐獻會曝咗光,呢啲唔係應該絕密嘅咩?

    回覆刪除
  2. 哈哈,睇嚟你真係對啲政治新聞冇乜興趣喎!有關文件係透過一個分享軟件(Foxy)俾人摷到,至於係咪有人疏忽就唔知嘞。

    回覆刪除
  3. 隻雀仔啄緊啲乜呀?

    你閙日月報社評閙得好應棍,你挑出了文字裏互相犯駁,因果錯亂的地方,好正!寫社評條友應該睇吓你篇文,等佢知道自己霎戇同不足!

    至於個陳日棍,擺明偷食,捐俾地下教會?嘿嘿,不如話捐黑社會!地下嘛,冇得對證。哩條神棍真係好無恥!

    回覆刪除
  4. laulong,
    哈哈,嗰兩舊都係金,不過係陸龜製造嘅!至唔條神棍,既然佢收嘅係個人捐獻,咁又真係奈佢唔何喎,就算佢用啲錢嚟叫雞,都唔可以鬧佢架!

    回覆刪除
  5. 點解成班飯民啞哂既?

    照佢地既慣例,應該出黎講:無咁既事,完全係生安白做!

    「尋日滾」今次真係差,佢應該話,主與我同在,各位弟兄姊妹,信主得救,我係你地眼前的光,路上的燈,主會饒恕你地既罪!云云。阿門!跟住乜都唔洗講。

    神父唔會叫雞架!大把男仔比佢地享受,仲係免費既!

    回覆刪除
  6. 佛爺:
    好彩班友冇否認啫,唔係就俾神人害死喇,居然玩自爆!雖然神父唔使叫雞,不過玩完細路,封番封利市仔都要啩!

    回覆刪除