2011年10月15日星期六

不文燈謎&白痴IQ題

之前講開不文集,裏面除咗有不文對聯,仲有一條不文燈謎添。謎面係「曹操屁股痕」,射一位十七世紀法國思想家。

法國思想家我一個都唔識,當然係第一時間揭開最尾嗰頁揾答案啦。唔睇由自可,一睇就不得了,直頭笑到趴街,因為實在太絕喇!

不過咁,我都係覺得不文才子太斯文咗啲,如果將謎面改成「曹操屎忽痕」,就肯定傳神好多嘞!

提到曹操,我又有條IQ題考吓大家,絕對係原創架!喺曹操、劉備、關羽、張飛呢幾位三國人物裏面,有邊個係無德之人呢?條問題咁簡單,五秒內答唔出就當棄權!

夠鐘嘞!除咗棄權嗰啲,其他全部都答錯!而家呢條係IQ題,唔係歷史題呀,正確答案係「關羽」!

咪鬧住,聽我講埋先啦。我當然唔敢大膽到侮辱關二哥啦,唔驚橫屍街頭咩!講開又講,黑白兩道都拜關二哥,咁佢應該保佑邊便呢?萬一協調唔到,又會唔會搞到神格分裂呢?

哈哈,廢話講完!睇真啲佢地幾位嘅名先啦,曹孟德、劉玄德、關雲長、張翼德,咁你地話邊個先係無「德」之人呢?

係咁架喇,而家啲IQ題,智力正常嘅人係唔識答架!

12 則留言:

  1. 哈哈﹐原來係傳說中的孟德斯鳩。
    講開IQ爛gag題﹐我諗起另一個問題﹕
    有三張演唱會飛﹐張飛﹑關羽﹑趙雲﹑劉備﹐邊兩個有機會無得去﹖

    回覆刪除
  2. haha, 絕呀!

    諗哩啲我好白痴,可能諗嘢真係太正路咯!

    回覆刪除
  3. 樓上校長,原在d學生當正呢d係通識科架lar

    回覆刪除
  4. 樓上樓上再樓上︰
    張飛同劉備。

    回覆刪除
  5. 文少:
    一係「趙雲張飛劉備關羽」,一係「關羽張飛劉備趙雲」,所以冇得去嘅係趙雲或者關羽。

    laulong,
    哈哈,呢啲謎語或IQ題,我都係十次有十一次估唔到架!

    Ebenezer,
    而家無厘頭文化當道,連潮語都可以出現喺會考題,你話仲有乜嘢唔可以發生呢?!

    Coffee,
    其實我都考慮過「張飛劉備趙雲關羽」,不過「張飛」嘅字面含義係「一張飛」,即係剩番一張飛俾趙雲或者關羽。而劉備同張飛都應該已經有飛,所以先會剩番一張。

    回覆刪除
  6. Arm︰

    我係咁諗︰「將飛留俾」趙雲、關羽

    回覆刪除
  7. 仲有,我睇唔出你呢張相係甚麼名堂,扭曲過?表達甚麼?

    回覆刪除
  8. Coffee,
    係喎,咁都得喎!至於張相,哈哈,咪屁股(或屎忽)嚟囉,絕對原汁原味,冇扭曲過架!

    回覆刪除
  9. Coffee,
    哈哈,講漏咗添,張相係呼應番嗰個不文燈謎架!

    回覆刪除
  10. 張相明明係背脊泥喎?!

    回覆刪除
  11. 谷歌無禁屁股的!即本放個屁股出來吧!

    回覆刪除
  12. Ebenezer,
    哈哈,雖然張相係背脊多過屁股,不過股罅嗰部分先係焦點所在!就好似阿飛正傳咁,雖然偉仔只係喺最尾出咗一個鏡頭,但係全套戲最搶就係佢囉!

    佛爺:
    我都係百無禁忌架,不過我啲存貨裏面冇屁股大特寫囉!最衰屁股喺後面,冇得自拍,想即刻影番張都唔得!

    回覆刪除