2010年10月2日星期六

抵制蘿蔔

又係新聞時間嘞。前兩日喺蘿蔔國福岡市發生咗單中蘿民間衝突,有十架載住幾百個中國遊客嘅旅遊巴俾一班右翼蘿蔔頭圍攻。事件擾攘咗二十分鐘,最後喺蘿蔔警察到場先和平結束,據報冇造成任何傷亡。

我唔知道嗰班中國遊客究竟係喺釣魚台撞船事件發生之前定之後報團。如果係事件發生之後報嘅,就算得罪都要講,佢地好冇腦!喺呢個風頭火勢嘅時候走去蘿蔔國玩,真係自取其辱!就算係事件發生之前報嘅,亦都應該顧吓自己嘅安全,考慮退團。

事後有個被圍嘅上海大學生覺得唔多高興,對記者話佢地只係單純去玩,根本就冇其他意思。哈哈,我都相信佢好單純。喺班右翼蘿蔔頭眼中,身為中國人而踏足蘿蔔國就已經係死罪啦。呢班友根本係出土文物,思維仲停留喺軍國主義年代,絕對係癲嘅!倒轉嚟睇,好多中國人都一樣憎死蘿蔔頭。好似我自己咁,夠想蘿蔔頭滅族啦,不過我唔會癲到付諸行動啫。仲有,而家國內反蘿情緒高漲,人人都話要抵制蘿蔔貨。班遊客呢個時候去蘿蔔國玩,就算出咗事都冇人可憐啦。事實上佢地已經喺網上俾人鬧到狗血淋頭,個個變晒賣國賊!

講到抵制蘿蔔貨,又真係令人好感慨。呢樣根本唔係新,由五四運動開始,已經講咗一百幾十年。但係有冇成效,大家有目共睹。有位網友講得好啱,佢話佢自己冇可能完全抵制蘿蔔貨,因為蘿蔔A片係無可代替嘅。但係咁又唔會益到蘿蔔頭喎,因為A片根本唔使買。

至於我自己,諗法基本上好接近。我贊成抵制蘿蔔貨,不過係用理性嘅方式。我買最緊要睇功能、品質、同埋價錢,如果有差唔多嘅選擇,我係唔會揀蘿蔔貨嘅,好似呢幾年就買多咗泡菜貨。死嘞,網民都係好憎泡菜國,唔知會唔會將我打成漢奸呢?

其實而家好多蘿蔔貨都唔係喺蘿蔔國製造,有仲係喺大陸造嘅添。但係蘿蔔貨(就算喺大陸造嘅都係)同國產貨點樣比較,相信大家都心裏有數。國產貨有時又真係好令人失望,風扇會著火,電視機會爆炸,都咪話唔得人驚!

唔知邊個古人話「修身、齊家、治國、平天下」,我絕對認同呢個自內而外嘅理念。又唔知邊個話「人必自侮而後人侮之」,呢句我都非常同意。要愛國,就要做好自己先。要做好自己,就要識自我檢討。要知道自己嘅不足之處,先至唔會俾人蝦,齋嗌口號係起唔到實質作用嘅!我都好想中國強大,唔單止喺軍事力量方面。仲要改善社會制度,更緊要嘅係提高國民質素。如果中國真正強大,蘿蔔都將佢變成魚肉啦!

有一樣我堅持咗好多年,亦都自信可以堅持到底,就係唔去蘿蔔國玩!我仲有好多地方未去過,而且有生之年都冇可能去得晒,唔去蘿蔔國真係一損失都冇!呢個係我對自己嘅承諾,我一定會永遠堅守!

6 則留言:

  1. 你從未踏足過蘿蔔國?噢!

    回覆刪除
  2. Coffee,
    係呀,我憎死蘿蔔頭,佢地嘅大本營我係唔會去嘅!

    回覆刪除
  3. 我淨喺N年前仲喺小學生時去過一次,之後就冇囉,都有X十幾年喇。

    除咗京都(主要想睇下佢哋點抄古長安城)其他地方都冇乜興趣去。唔夠$,要留彈藥去睇睇其他地方先。
    抵制日貨,而家好難㗎啦,因為即喺間接倒自己米,要內地嘅工廠冇得做。N年前就得嘅。抵制日劇都OK嘅,其實我一齣都未睇過!哈哈。

    食物就真喺買咗唔少泡菜國嘅,例如豉油豆辦醬之類,因為真喺信唔過內地,而我又買唔到台灣出嘅。

    A片呢,因為我十X歲逃兵去咗艱難大,所以都喺睇金絲貓嘅為主,未睇過蘿蔔A片; 不過聽講好多奇技淫巧精微細膩處,喺粗枝大葉嘅西方蠻夷拍馬都趕唔上嘅。

    呢啲嘢就要請佛爺嚟作個說法喇。

    回覆刪除
  4. Eric:

    謝謝你的賞識!

    金絲貓片,一下就剶哂,跟住就大特寫影住果度,由頭「敖」到尾,好悶!

    但日本AV片就唔同喇,有介紹,發展,高潮,結局,直頭好似睇小說咁。

    你不妨睇下,感覺好似睇「咆哮山莊」或「傲慢與偏見」差唔多。

    嘻嘻!

    回覆刪除
  5. kakaka, A片我唔方便講囉!

    但真係要提嘅係,蘿蔔國真係叫人恨愛不得,佢地基本上同我地種族好近,又曾經以中華文化為學習對象,文字、建築、宗教冇十成都學了七八成,但又超愛打我們,哩個乜鬼嘢國家呢?

    回覆刪除
  6. Eric,
    你小學時代已經可以周圍去旅行,真係好羨慕呀!講到蘿蔔貨,其實而家已經俾泡菜貨追到好貼,當然啦,A片除外。抵制蘿蔔貨可能係兩敗俱傷嘅局面,不過一雞死一雞鳴,蘿蔔國衰咗,泡菜國自然會頂上喺中國設廠,真係冇有怕!最緊要嘅係,中國要檢討吓自己嘅定位,唔可以永遠幫人做加工同代工,一定要有自己嘅設計,發展自己嘅品牌。

    佛爺:
    分析精闢獨到,真係令人茅塞頓開!哈哈,睇嚟你已經參透歡喜禪中嘅奧義喇!

    laulong,
    蘿蔔頭真係一個怪雞民族,既保守又開放,既傳統又前衛。無可否認,佢地嘅產品好吸引,無論功能同包裝都係,A片更係其中嘅表表者。不過喺呢方面做得幾好都係咁話,絕對唔會改變我對佢地嘅觀感。我對蘿蔔頭嘅評語只有八個字:喪心病狂,滅絕人性!

    回覆刪除