2010年12月23日星期四

紅磚白磚

話說若干年前,喺遙遠嘅東方,有班好奇怪嘅人。佢地好憎白色嘅磚,凡係有人用白磚嚟起屋,無論起得幾靚、幾堅固都好,都一律要拆。佢地仲捉晒嗰起屋嘅人嚟批鬥,跟住趕晒去養牛。佢地自己就最鍾意紅磚,認為紅磚屋先係唯一建築規格。不過佢地對建築一竅不通,結果起出嚟嘅紅磚屋全部都係危樓,仲責死咗好多人添。有咁樣嘅,大家係咪覺得好荒謬呢?

不過咁,有人嘅地方就有荒謬,真係好正常。只要後人能夠以史為鑑,唔好重蹈前人覆轍就得啦。但係事與願違,同樣嘅荒謬竟然一再發生,唔通人類真係有荒謬DNA?

12月12日嘅星期日檔案,主角係中大新任校長沈祖堯。沈校長俾人嘅印象係理性、溫和、沉著、實務,佢喺沙士期間嘅表現大家有目共睹,亞洲英雄嘅美譽真係實至名歸。由佢出任中大校長,應該有助於舒緩某激進學生同校方嘅對立情況。不過江山易改,本性難移,要激進學生唔搞事,直頭係慘過要佢地受滿清十大酷刑。沈校長仲未正式上任,班友仔已經急不及待要搞事,自把自為咁恭迎咗個民主女神像返中大。據沈校長喺節目中所講,嗰單俾佢嘅壓力,可以同沙士相提並論。

講起嗰個所謂民主女神像,我火又嚟嘞。嗰班友仔開口民主,埋口民主,但係單嘅決策究竟有冇經過民主程序產生呢?佢地有冇諮詢過全體學生、校友、同校方呢?我都係中大校友,點解佢地唔問吓我先呢?唔通有佢講冇人講都叫做民主?呢一言堂式嘅民主,其實同大陸又有乜分別?如果個乜叉女神像有少少藝術價值,我條氣都順。不過件偏偏要係粗糙低俗嘅劣品,點睇都只係一件大波版A貨自由神像。總之求其有人整件出嚟,俾個冠冕堂皇嘅名佢,人就當做神咁拜。咁同四人幫裏面某水鬼升城隍嘅腳色又有乜分別?

喺節目裏面,有個肥仔學生會會長大發偉論,解釋點解要將個乜叉女神像放喺火車站廣場。佢話嗰件唔係屬於中大或者中大學生嘅,放喺火車站廣場係要俾多香港市民同國內同胞接觸到。真係唔知肥仔個腦生咗喺邊度,想俾多香港市民同國內同胞接觸到就將件擺喺星光大道啦,攞返嚟中大把X咩!如果突首唔肯,咪攻佔禮賓苦囉,做乜要為難沈校長啫。講起呢隻肥仔,又真係想打鑊佢。當然,我唔係話要同佢講手。一來打人犯法,而且佢咁肥,同佢郁手直頭係以卵擊石,責都俾佢責死啦。我係話想去鵝頸橋打佢小人啫。

隻肥仔嘅偉論當然只係得啖笑,不過佢另一就令人好不滿。佢同一班黨羽係都要迫沈校長表態,對於沈校長嘅中立態度完全唔肯接受,死咬住唔放。睇嚟如果沈校長唔表態支持班友嘅民主,佢嘅命運就會同前任校長差唔多。

沈校長喺節目裏面都講,大學係冇政治立場嘅,但係就會包容所有唔同嘅政見。作為大學校長,點解唔可以保持中立呢?如果可以專注發展大學嘅品牌,唔係對學生更有利咩?而家又冇人話唔俾學生講民主,如果大學個名夠響,學生講都大聲啦。點解係都要將校長拖落水呢?班友咁嘅取態,同以前嘅紅磚人又有乜分別?

中大有今日嘅地位,唔通係因為呢班學生對「民主」鍥而不捨嘅追求?所謂前人種樹後人乘涼,班友今日可以咁風涼,都係前人努力嘅成果,睇怕佢地都唔知道做二等大學生係乜滋味。睇見佢地將中大搞到七國咁亂,作為中大校友,我真係覺得好心痛!

而今之計,要力挽狂瀾於既倒,睇嚟只有由學生一人一票普選校長。最理想就係選到癲狗、長毛、或者小淫蟲之流出嚟,將中大搞到越亂越好。到時班友就可以試吓做二等,甚至三等四等大學生嘅滋味,咁佢地先會知道一個好校長應該係點樣。我一直相信,有樣叫做置諸死地而後生!

5 則留言:

  1. >>置諸死地而後生!

    呢招好多時都行得通架,睇書好多時都是那些有膽色的人所起用!

    回覆刪除
  2. 點解唔放日本E神小蠻腰AV女優像呢?我覺得佢地仲民主喇!嘻嘻!

    回覆刪除
  3. Coffee,
    對於任何一件事,置諸死地而後生從來都唔係最好嘅解決方法,只係冇辦法中嘅辦法。不過好無奈,好多人都係要到失去咗先知道原來自己以前擁有嘅已經好好。

    佛爺,
    哈哈,係呀,如果擺飯島愛嘅雕像,我相信支持者隨時會多添!

    回覆刪除
  4. kakaka, 一件大波版A貨自由神像,笑死我!

    啲師弟妹腦筍未生埋嘛,民主,人講佢地又講咯,佢地識鬼咩!計我話應該將個象放去爛果日報,淫賤黎一定流晒口水咯!

    回覆刪除
  5. laulong,
    係呀,𡃁仔講民主,真係同師奶論政一樣咁搞笑!哈哈,得罪埋一眾女網友添,有怪莫怪!

    回覆刪除