2010年12月18日星期六

不死小強

小強當然唔係打不死,不過就硬係冇辦法將佢地徹底消滅。借用陳巧文嘅名句:打死咗一隻小強,廚房仲有千千萬萬隻小強!

唔知點解,呢幾年已經見唔到大大隻識飛嗰小強,但係廚房就出現咗細細隻嘅小小強。呢款小強都唔知係乜品種,最大隻都係同粒摩登瓜子咁上下,而最細嘅就仲細過粒米。呢小強都有對翼,但係就未見過佢地飛。咪睇佢地細細隻,其實身手都不知幾敏捷,速度快到無倫。佢地仲鬼死咁精靈,有乜風吹草動就即刻捐窿捐罅,直頭係神出鬼沒。

而家幾乎晚晚喺廚房都會見到幾隻小強,真係唔得佢死。其實我一早就為佢地準備咗幾間曱甴屋,但係就完全起唔到作用。都唔知係佢地唔肯幫襯,定係佢地百毒不侵。我個廚房又多濕星,所謂投鼠忌器,殺蟲水自然唔用得。所以我都係用最原始嘅方法對付佢地,就係用手拍嘞。以前我會用張廁紙隔住隻手先拍落去,不過好多時摷得張廁紙嚟,隻小強已經唔見咗,所以成功率好低吓。後來唔理得咁多,污糟就污糟啦,一於同佢地徒手搏擊,成功率就提升到七八成。不過話時話,徒手拍到小強爆晒肚,又真係好核突吓架!

小強食飽就匿埋生仔,繁殖得超快,就算每日打死幾隻,都冇可能打到佢地絕種。不過唔打又唔得,容乜易連睡房都俾佢地佔據埋架。而家日日要做人肉殺牠死,都唔知要搞到何年何月,真係煩死!

5 則留言:

  1. 唔係講笑,真係好核突呀!啲小強還有可能從樓下的水喉位出來的,試下在返工前或離家前,用開稀的漂白水倒入家中去水的地方,曱甴屋就繼續擺放在家中特別係廚房,看下有冇幫助。

    PS︰以上方法係我自己諗嘅,並未試過,但可能work喎,不妨一試:)

    回覆刪除
  2. haha, 我都有哩個煩惱,我都徒手拍架,幸好哩种小強丁屎咁細隻,bit 嘅嘢冇乜啫!

    回覆刪除
  3. Coffee,
    你冇試過?即係你屋企冇小強?有乜可能呀!冇理由會有人屋企冇小強嘅!

    laulong,
    而家打小強已經成為我生活嘅一部分,如果邊日冇打死過小強,個心就硬係覺得囉囉攣咁!

    回覆刪除
  4. 哈哈!斷章取義就係咁來架喇!我係話冇試過用開稀漂白水嘅方法,唔係話屋企冇小強,因為我用曱甴屋已搞掂。:p

    回覆刪除
  5. Coffee,
    哈哈,我仲以為你屋企真係冇小強添!咁都好,人有我有,等我仲諗住係我屋企特別污糟!

    回覆刪除