2012年2月18日星期六

狼虎之年

早幾日喺日月報副刊睇到李X銘一篇題為「仁,竟不及狼、豬?!」嘅文章,真係忍唔住又要插吓條狀棍。條友質疑點解喺凸首參選人支持度民調,何俊男竟然會輸九條街俾另外嗰兩件。呢啲直頭係棄婦心態啦,俾條佬飛咗就話人唔識貨,天姿國色嘅美女都唔要,竟然揀件貌比無鹽嘅醜婦。條友又懶醒,喺標題玩食字,將「人」同狼豬作對比。如果係出自高登仔手筆,我都唔會講乜嘢。不過條友貴為法律界翹楚,社會地位崇高,又不遺餘力捍衛人權民主,但係竟然用呢啲帶有人身攻擊嘅手法揶揄政治對手,真係令人睇唔過眼。唔通只有理念相同嘅「俊男」先係人,持唔同政見嘅就係禽獸?香港啲所謂民主派有幾虛偽同無恥,由此已經可見一斑!

講到狼同豬,一奸一蠢,原本都唔係好嘢。不過喺香港呢個笑貧不笑娼嘅社會,兩者嘅貶義喺程度上就有好大分別嘞。奸雖然係唔好,不過亦代表有適應能力同求生本領。所以俾人話奸,震鷹哥應該唔會太介意,仲有可能會狼心竊喜添。至於蠢,俗語都有講啦,「寧生敗家仔,莫生蠢鈍兒」,所以話人豬真係一種極大嘅侮辱。當然啦,「傻豬」、「老公豬」、「老婆豬」呢啲肉麻稱謂就唔算囉。

我份人比較厚道,所以好少話人係豬,就算好似唐唐咁蠢,我都唔會咁講佢。不過睇見佢喺僭建地宮事件嘅應對,我都忍唔住要對條友講:「唐豬,你收皮啦!」

不過我唔係好似一般人咁,質疑佢嘅誠信。所謂「水太清則無魚」,我根本就唔期望政治人物會有絕對誠信。我覺得有問題嘅,係佢嘅策略同臨場應對。最初死口否認,跟住又逐日認多少少,到最後仲拉埋老婆出嚟認罪,真係睇到人眼火爆。要認就第一日好認啦,唔通佢真係以為單嘢可以咁易過到骨?策略出錯都算嘞,最離譜係佢嘅對答,簡直係挑戰全港觀眾嘅智慧,當晒個個都好似佢自己咁蠢。有記者提到早排曾凸首要求眾高官睇清楚自己名下物業有冇僭建,條友竟然答話當時有揾合資格人士睇過,但係凸首冇再問番單嘢,所以就冇講喎。即係話阿媽叫佢睇火,佢就淨係識睇住個火,就算煲乾水甚至燒埋個廚房都唔會有其他反應。如果條友所言屬實,佢唔止冇資格做凸首,就連做一個普通人都唔係好掂囉!

條友唔掂就係人都知啦,不過有樣嘢好奇怪,佢班智囊冇理由都係咁低能啫,佢地點解唔教吓條友點講嘢呢?唔通呢班所謂智囊,真正身分其實係X囊?好似任總咁,琴日仲高調走出嚟撐條友。唔通任總以為自己真係沙皇,講乜人地都要照單全收?計我話,都係揾唔同蠢人做朋友嘅星爺出嚟撐場好啲,起碼可以添加啲喜劇元素,港人會比較buy囉。

連我咁冇所謂嘅人都覺得唐豬應該收皮,其他人就更加唔使講啦。一時之間,要求條友退選嘅人多如過江之鯽,其中仲不乏重量級人馬添。好似葉瘤咁,早兩日就挺身而出,狂踩唐豬之餘,仲話會積極考慮參選。見佢拳拳到肉,招招攞命,真係忍唔住讚嘆一聲:好一隻老虎乸!

講真,我一向對葉瘤冇乜反感,仲覺得佢好能幹添。佢同震鷹哥旗鼓相當,如果真係參選,絕對會係一場狼爭虎鬥,比豬狼對決肯定好睇得多。究竟龍年會唔會變成狼虎之年,我就不作預測嘞,大家拭目以待啦。

講開龍年,又忍唔住要插多唐豬一嘢嘞,明知自己本命年犯太歲就信吓邪啦。話時話,唔知條友嘅智囊團裏面有冇啲玄學大師呢,如果冇就真係太失策喇。其實選委會都絕對應該加入玄學界別,俾啲玄學大師揀凸首,我相信起碼會有個譜囉!

Himalayan wolf, Padmaja Naidu Himalayan Zoological Park, Darjeeling, India

Padmaja Naidu Himalayan Zoological Park, Darjeeling, India

Taman Safari, Bogor, Indonesia

8 則留言:

  1. 阿媽叫佢睇火,佢就淨係識睇住個火,煲乾水燒爛煲火燭喇,佢都唔識走,因為佢阿媽叫佢喺厨房睇住個火!

    唉,哩條友天生蠢鈍,又飲酒過多,真係智商不如一隻豬!

    至於葉瘤個婆娘,藐咀藐舌,我睇見都唔開胃。真係要揀過,我情願揀太空成。

    回覆刪除
  2. laulong,
    條友蠢過隻豬,政治呢家嘢真係唔啱佢玩囉!講到葉瘤,我buy佢牙尖嘴利,又夠霸氣,肯定頂得住癲狗嗰幫爛鬼!至於太空成,我就嫌佢個格閃閃縮縮,成個酸秀才咁,望之不似人君!

    回覆刪除
  3. 你呢篇將我對唐唐事件的全部感覺說了出來,誠信呢樣嘢就各人自己問心啦,但蠢就真係接受唔到咯!曾有說人生令人抑鬱的十件事,其中同蠢人合作擠身前三甲,更何況要嚟做當家的!!我亦都一樣好奇佢啲智囊團究竟幹甚麼的!

    回覆刪除
  4. Coffee,
    所以話呢,一個奸一個蠢,我會揀個奸嘅,因為點都好過俾個蠢嘅激死!至於嗰班所謂智囊,當然亦難辭其咎,唐唐每次出嚟解畫,都令公眾對佢再反感多啲!睇嚟班友長期居於高位,根本就捉摸唔到一般普羅大眾嘅想法!

    回覆刪除
  5. 你連老虎仔都夠膽玩?究竟D老虎毛,係咪好軟綿綿?

    回覆刪除
  6. 佛爺:
    哈哈,其實同大貓冇乜分別啫!我都俾佢咬咗幾啖,一啲都唔痛架!至於啲老虎毛,咪同貓毛差唔多囉!

    回覆刪除
  7. 屎係包唔住火呢個道理,唐唐根本唔明,佢點可以幫曾凸首睇到火呢?睇水唐唐都未得啦!

    回覆刪除
  8. Ebenezer,
    哈哈,睇水都要有應變能力,IQ太低嘅人係做唔嚟架!

    回覆刪除