2012年2月15日星期三

情人節快樂!

祝大家情人節快樂!

哈哈,而家至講會唔會遲咗啲呢?!冇所謂啦,有心唔怕遲,十月都係拜年時嘛!而且我相信,情人節最緊要嘅慶祝活動,好多人都仲未開始囉!

其實我一向對啲冇假期嘅節日唔多感冒,可能係我個人比較功利啦,覺得節日嘅價值係在於有假放。講真,我都覺得好唔合理,點解情人節唔係公眾假期呢?喺香港呢個重洋輕中嘅社會,對於大多數成人,甚至好多早熟兒童嚟講,情人節嘅重要性應該只係緊次於聖誕節。

情人節同中秋節一樣,慶祝活動主要都係喺夜晚進行。如果可以好似中秋節咁,第二日唔使返工返學,冇咗後顧之憂,玩都玩得盡情好多啦。最好連公共交通工具都延長服務時間,咁就真正造福人群嘞。

香港真係有好多無厘頭嘢,例如為咗政治正確,夾硬將佛誕納入法定假期。其實又有幾多屋企有拜神(指滿天神佛)嘅人,真係知道佛誕係邊一日呢?而家仲有人倡議將孔誕列為公眾假期添,根本就完全脫離實際。如果政府真係想做到以民為本,首先要考慮嘅應該係情人節囉!

哈哈,唔好意思,忘記咗啲暫時仲未有另一半嘅朋友添!其實一個人自由自在都幾好丫,起碼樂得耳根清靜。覺得悶又隨時可以揾番件,真係恨死好多人架!

Bled, Slovenia

Durnstein, Austria

Bergen, Norway

Bergen, Norway

Raykjavik, Iceland

Raykjavik, Iceland

8 則留言:

  1. 強烈讚成所有有個節字嘅日子,都納入公眾假期!

    回覆刪除
  2. 淨係加佛誕和孔誕唔夠架!仲有黃大仙呀!

    回覆刪除
  3. 如果二個人一起却寂寞,是更寂寞了。

    回覆刪除
  4. Ebenezer,
    哈哈,淨係有個節字都唔夠架,仲要加埋個誕字先得囉!

    佛爺:
    哈哈,黃大仙似乎未夠照喎,張天師就差唔多,不過都係道祖(老子)層次最高囉!

    Coffee,
    就係因為濃情轉淡,所以先要一年揾一日沖喜吓。如果做到「日日都是情人節」呢個傳說中嘅至高境界,咁根本就唔需要有情人節!

    回覆刪除
  5. Arma, 你就話有條件隨時揾番件啫,唔係個個得架 >.<

    回覆刪除
  6. laulong,
    唉,就快升呢做長者喇,仲有乜條件喎!不過唔緊要啦,橫掂都已經心如止水、無慾無求!

    回覆刪除
  7. 我都祝你情人節快樂(雖然遲咗小小)!

    啲相好靚,你究竟收埋幾多?

    回覆刪除
  8. SKII,
    多謝多謝!我啲旅行相數以萬計,真係用多十年八載都用唔晒呀!

    回覆刪除