2011年6月30日星期四

亂倫

老餅聚頭,通常會傾乜話題呢?當然係80後啦,唔通會講亂倫咩!

有個熟朋友,見親面都會提起佢家姐個寶貝仔,猛講佢個80後姨甥思維有幾離奇古怪,次次都聽到覺得好ung耳。講真,80後有幾騎呢大家都好清楚,已經見怪不怪,其實ung耳嘅係「姨甥」兩個字。我朋友係男人,佢家姐個仔自然係佢外甥啦,有乜可能係姨甥呢,咁直頭係亂倫啦!

最頂唔順係條友屢教不改,明明講咗俾佢知應該係外甥,但係下次一樣係咁錯法。直至有次問咗佢一條問題,之後佢就再冇搞錯嘞。我問佢:你個姨甥點叫你,係阿姨定姨丈?哈哈,我覺得自己真係好勁,直頭有做人之患嘅天份!

我相信咁樣亂倫法嘅真係大有人在,有個舊同事又係咁,提起佢家姐個仔都係話姨甥。不過條友係朽木不可雕嗰隻,我都費試點醒佢。

咪以為淨係胸無點墨嘅人先會犯呢低級錯誤,原來有文化嘅人都一樣會咁錯。喺日月報副刊睇過一篇專訪,受訪者(男人)係一個新派文化人,佢提到佢家姐仔女都係用姨甥。我當時就有一個疑問,作為一個專業記者,係咪應該俾呢種錯誤出街呢?雖然話文章絕對要忠於受訪者嘅原意,但係冇理由見到咁嘅錯誤都仍然照搬。我覺得改就一定架嘞,不過要同受訪者確認咗先,除非係個記者本身都唔知道有問題。有理由相信,受訪者同記者都係亂倫一族。

諗深一層,點解會咁多人搞錯呢,係咪中國人嘅倫常關係太複雜呢?好似鬼咁,nephew一個字就搞掂晒,睇怕都幾難有機會亂倫。當然啦,鬼根本就冇乜倫常概念,梗係唔會有亂倫呢回事啦!

不過咁,我相信喺中國人嘅社會,呢亂倫事件一定會逐漸消失。而家中國實行一孩政策,而香港人又越生越少,相信再過兩代,人人都唔會有兄弟姊妹。到時自然唔會再有上述嘅亂倫事件,因為根本就無倫可亂!

6 則留言:

  1. 有冇睇黃碧雲的書,有寫到個阿媽亂倫個仔的,好深刻!

    回覆刪除
  2. 嘩!我都唔知外甥和姨甥的分別喎!謝謝指點!

    回覆刪除
  3. Coffee,
    我只係睇過劉恆嘅伏羲伏羲(後來改編成電影菊豆),講男主角同佢阿嬸(阿叔個老婆)亂倫。至於阿媽同仔就實在太重口味喇,我個人比較保守,一定唔敢睇!

    佛爺:
    哈哈,證明我估計冇錯,好多人真係唔識分架!

    回覆刪除
  4. 黃碧雲落筆在心理狀態的描寫,我都是讀到差不多結尾時,才明白那畸形的家庭,黃碧雲的文字功力太利害喇!

    回覆刪除
  5. 唔亂倫就亂性!

    以前話婚前性愛唔好,依家已經發展到 friend 前性愛喇,遲啲就 know 前性愛,呵呵呵!

    回覆刪除
  6. Coffee,
    哦,原來係玩布局,即係要當推理小說咁睇,聽落又真係幾吸引喎!

    laulong,
    亂性都唔緊要,反正貞操只係一個不合時宜嘅虛無概念!最緊要係有安全意識,唔好隨便俾人影相,唔好惹到周身病,更加唔好搞出人命!

    回覆刪除