2011年6月24日星期五

對唔住,係我錯!

致一眾獻身香港民主大業嘅熱血80後:

今日我要喺呢度向你地鄭重道歉!對唔住,係我錯!係我老到懵咗,竟然唔識得欣賞你地救黎民於水火嘅高尚情操!係我無知,連西方民主係乜都唔知就對你地作出唔合理嘅批評!直至近日希臘頻臨爆煲,我先領會到西方民主嘅優越性,先知道原來一直誤解咗你地!

希臘係西方民主發源地,雖然我都去過,但係居然冇留意到,原來佢地嘅民主方式真係有好多值得香港借鏡嘅地方。如果我唔係咁後知後覺,就唔會一直咁唔認同你地嘅行為。

好似喺捍衛天星、皇后、同菜園村呢幾單,你地話唔要經濟發展。當時係我無知,竟然唔認同你地嘅睇法,仲話如果香港經濟冇發展,你地班食失米聽食西北風啦。而家諗番上嚟,真係覺得好慚愧!睇番人地希臘,經濟差到無倫,但係社會福利就好到我地香港人完全想像唔到。原來喺有真正民主嘅地方,就算經濟唔掂,人民都一樣可以大魚大肉架!呢樣就要歸功於民主選舉制度,人民有權選擇為佢地謀福利嘅政客,總之邊個最疏爽就揀邊個!

至於你地嘅抗爭方式,例如瞓街、圍堵垃圾會、狙擊政府官員等等,我以前覺得係少數人擾亂社會秩序嘅過激行為。但係對比吓希臘嗰邊,個無良政府一話要削減福利,就即刻全民上街,嗰種自發性嘅民主意識同團結精神真係令人佩服到五體投地!見到希臘人喺條街打砸搶燒,直頭好玩過巴西嘉年華。最難得嘅係全民參與,唔會有人覺得唔開心。我到而家先明白,以前覺得你地嘅行為有問題,完全係因為自己嘅民主意識太薄弱!

仲有,你地竭力為港人爭取福利,我竟然唔識欣賞,真係唔好意思!我係怕福利過度膨脹,會搞到尾大不掉,最終令香港爆煲。不過睇番希臘嗰邊,原來爆煲都唔會有問題,根本唔使削減國民福利,因為大把人會出手打救。至於我地,情況都會差唔多。如果香港有難,阿爺肯定唔會坐視不理,原來我嘅憂慮都只係杞人憂天啫!

不過咁,如果香港真係有爆煲嘅一日,要阿爺出手打救,我反而最擔心你地。我明白你地個個都好有骨氣,直頭同伯夷叔齊有得比,就算餓死都唔會食共產黨一粒米。其實幫人都有個限度,你地始終要為自己打算吓。如果搞到你地要餓死,又叫全港市民點過意得去呢?我建議你地都係快移民去希臘,嗰度海闊天空,連空氣都充滿民主自由,真係最啱你地架喇!對於你地嘅無私奉獻,我相信全港市民都會銘記於心,你地就安心去啦!


6 則留言:

  1. 你搞邊科呀?晨早就道歉,我急急入來諗住睇下你錯啲乜,原來錯在唔夠反思反思再反思!

    回覆刪除
  2. Coffee,
    哈哈,係呀!原來將件事反轉嚟睇,真係我錯架,所以我地要時時反思反思再反思!

    回覆刪除
  3. 為何無人提及這個問題?福利好,稅一定重!香港是全世界最低稅的地方之一。

    另外,西方是以年輕人的稅款去養退休人士的。若果香港行福利主義,年輕和中年的先要交重稅,退休的就只在享。

    除非成班憤青都是低收入一族,在稅網之外,那麼稅加到幾重,也與他們無關。

    回覆刪除
  4. 呵呵,咁我都要道歉咯!

    係我錯,係我錯,係我老到懵咗,竟然唔識欣賞哩班熱血80後,佢地寐水樁牆都要學老外,視生死於度外,真係成班要封聖呀!

    回覆刪除
  5. 哈哈,梗係你錯喇,都唔體諒大家用心良苦!!!

    回覆刪除
  6. 佛爺:
    首先,我相信嗰班糞青當中,大部分都係唔使交稅嘅。佢地好多都應該仲係讀緊書,又有係攞緊綜援嘅另類社工,就算有做嗰,都唔慌會喺稅網裏面!班友成日話香港樓價太貴,要政府推冧個樓市。佢地當然唔知道如果香港嘅賣地收益大幅度減少,到時就真係要加稅嘞!

    laulong,
    唉,都唔到我地唔認老喇!真係江山代有才人出呀!咪住,係「聖人」先至真!

    SKII,
    我認錯!係我老眼昏花,明明人地用心良苦,我居然會睇錯,以為佢地用心狼虎!

    回覆刪除