2011年6月23日星期四

生不逢地

早幾日凸首放風話要復建居屋,好多業主即刻俾佢嚇到三魂唔見七魄。咁又難怪嘅,當年成街負資產,相信大家都記憶猶新。仲有好多人走投無路,搞到要燒炭添。唉,只可以嘆一句生不逢時啦!不過咁,如果香港嘅法制可以好似美國咁照顧公民權益,相信人都唔使行到呢一步。

點解?咁又要講吓故仔嘞。話說喺遙遠嘅民主聖地美國,有個女人喺老麥買咗杯熱咖啡,但係佢冇即刻飲,而係攞咗上車。喺行緊嘅車上面,佢將杯咖啡夾喺兩腿中間,結果當然係有正常智力嘅人都估到啦,杯咖啡倒瀉咗,而佢雙玉腿亦都淥傷咗。如果係你,你會點做呢?覺得係自己唔小心所以算數?咁你就傻仔喇!

個女人不愧為美國公民,知道民主社會嘅公民權益,佢決定告到老麥甩褲!單畸屎嘅判法絕對體現咗美國嘅人權同民主精神,完全唔係我呢冇受過西方民主薰陶嘅香港人可以理解。法官認為老麥嘅咖啡喺製造上存在缺陷(太熱),結果判老麥要賠償折合幾百萬港幣俾個女人。

如果香港嘅法制好似美國咁保障公民權益就一天都光晒啦。負資產只要走去老麥買杯熱咖啡,然後向住自己兜頭淋(照估應該嚴重過淥傷大髀),隨時賠過千萬都有份。真係包保百發百中,因為官根本唔會理究竟單係點發生。有咗咁大筆橫財,唔止唔使燒炭,隨時還完債仲夠錢掃多兩件跳樓貨,揸到今日仲唔發過豬頭?!

哈哈,突然諗起一單本地新聞。話說有個男人唔知發乜神經,無啦啦攞把較剪去後樓梯剪咗自己條啫,送院途中見到傳媒影相仲識得豎起手指公對住記者笑添。條友發乜神經就唔好研究啦,不過如果單係喺美國發生,佢就發喇。佢直頭可以告較剪嘅生產商,要求巨額賠償。有乜理由把較剪會利到連條啫都剪得斷,咁實在太危險喇,絕對係有缺陷嘅產品。冇咗條啫咁大件事,賠償一定好甘,真係打跛腳下半世都唔使憂啦。唉,可惜呢度唔係美國,唯有嘆一聲生不逢地!

當然啦,生於香港我地冇得揀,不過國籍就可以自己選擇,好在香港而家仲有出境自由。奉勸嗰唔想做中國人嘅朋友,香港真係唔啱你架,唔止冇民主、法制唔健全、而且自己做咗傻事又冇得賠,美國先至最啱你!你今日移咗民未呀?


4 則留言:

  1. 剪啫男話自己冇女朋友所以剪啫喎!

    真係暈,冇女朋友仲有五姑娘嘛,再唔係仲有鳳鳳,何苦呢?

    回覆刪除
  2. laulong,
    聽聞條友有濫藥習慣架,可能佢濫嗰隻就係最近驗出有塑化劑嘅抗生素,結果搞到廢咗武功!哈哈,佢覺得「得物無所用」,見到盞眼冤,所以就切X煲湯派街坊!

    回覆刪除
  3. 有乜理由把較剪會利到連條啫都剪得斷,

    簡直笑死我!咁既邏輯,勁過蘇格拉底!

    回覆刪除
  4. 佛爺:
    哈哈,即係好似個美國法官話老麥咖啡嘅缺陷係太熱一樣!咁嘅邏輯,蘇格拉底當然諗唔出,睇怕只有搔膈肋底先得!

    回覆刪除