2010年12月20日星期一

人形小強

哈哈,忽然有個好無厘頭嘅想法,如果再過五億年,小強會進化到點樣呢?

據我嘅推測,首先,佢地會進化到有個人樣。而且生活習慣亦都同人類冇乜分別,單憑外表根本就分唔出佢地係人定係小強。不過佢地仲會保留住一昆蟲嘅習性,例如有頑強嘅生命力,真係想佢地死都幾難。佢地仲有超強嘅適應能力,喺任何惡劣環境都可以處之泰然。佢地又好食懶做(當然除咗做愛),食飽飯就匿埋生仔。生埋一竇二竇又唔理,由得仔女自生自滅。當然啦,你地又幾時見過昆蟲會湊仔啫,呢樣就係昆蟲同哺乳類動物嘅最大分別。係咪覺得好抽象呢?星期五睇報紙就見到有類似咁樣嘅人(或生物),不妨同大家分享吓。

話說有個已經生咗三件嘅大肚婆,因為個老公夜晚返上大陸,就懷疑佢去咗尋歡。根據一般新聞情節,個女人梗係攬住三個仔女燒炭,嚟個四屍五命啦。如果你係咁諗就大錯特錯喇。個女人即刻掉低三個由一歲至九歲嘅細路,自己過大海搏殺,實行你做出一,我做十五。個男人凌晨返到屋企,知道老婆過咗大海,又即刻揼低三個細路,過大海老婆。計我話,老婆只係藉口,條友想搏殺埋一份就真。當然啦,呢只係我嘅推測,如有雷同,實屬不幸。言歸正傳,第二朝因為兩個細路缺課,學校叫社工上門睇吓,先至揭發事件。

其實以上嘅絕對唔係單一事件,類似嘅新聞都唔知睇過幾多次。有理由相信,冇被揭發嘅可能仲有好多,我地見得到嘅只係冰山一角。真係唔明人,唔想湊就咪生啦,唔通佢地唔知道有叫做domdom?生埋一竇二竇又唔理,直頭係累己累人!喺咁嘅環境長大,細路第日好可能會好似佢地父母咁,變埋人形小強!

喺生物紀錄片都有得睇啦,動物為咗保護仔女,對住老虎獅子都冇有怕,就算犧牲自己都在所不計。所謂虎毒不食兒,真係唔明點解咁多人會連禽獸都不如!

咪住,等我發揮吓逆向思維嘅威力先。會唔會香港有部分人根本就係由五億年前嘅小強進化而嚟嘅呢?

4 則留言:

  1. 可能佢地想做就去做,做愛,做人,都係一樣卦!

    回覆刪除
  2. 哈哈...你講得好好笑!嘲笑怒罵!

    有責任的人唔敢生,而冇責任的人生得多,呢個係當今社會現象嘛!好似你講果二定夫婦,唔知有冇工作呢?如果冇,靠攞綜援金過活的話,梗係生多幾件攞多啲啦!

    回覆刪除
  3. 哇哇,寓意深遠,盡嬉笑怒罵之能事,犀利之文!

    回覆刪除
  4. 佛爺:
    哈哈,其實佢地係好食愛做先啱,不過就只限於做愛!

    Coffee,
    唔係我講得好笑,係嗰對夫婦搞笑啫!報紙話個男嘅係做裝修,應該冇攞緊綜援。不過我相信有攞綜援嘅真係會博命生,將仔女當係另類搖錢樹!

    laulong,
    多謝校長咁包容!小弟自問墨水都冇滴,寫亂七八糟,貽笑大方就真!

    回覆刪除