2010年12月11日星期六

扯火

琴日喺報紙又睇到單扯火,雖然唔係乜新鮮事物,不過就真係睇到火都嚟埋。唔好估錯,唔係劉曉波嗰單,亦都唔係梁展文嗰單。

話說有對失業窮鬼夫婦,欠落人周身債,凌晨4點喺屋企淋天拿水自焚,結果一死一重傷。案發地點係新蒲崗一個大約400呎嘅住宅單位,上址間開4間房出租,涉案夫婦就住喺其中一間。

大約凌晨4點,有住客聞到天拿水味,就走去拍門問吓係乜事。當時有人話「唔關你事」,跟住就起火嘞。後來消防破門入房,除咗發現對重傷嘅夫婦,仲有兩罐天拿水,其中一罐已經用咗。最搞嘅係消防發現成地都係溪錢,連個女人嘅衫袋都有大疊溪錢。好明顯,對窮鬼夫婦梗係想升呢做富貴鬼。據聞佢地已經欠咗幾個月租添。

本來自殺真係唔關人事,不過放火燒屋就唔同咁講,絕對係累街坊。首先,欠人幾個月租,個業主已經多得佢地唔少。而家仲要燒埋人間屋,真係大整蠱。最離譜嘅係佢地仲要揀凌晨4點放火,嗰個鐘數個個都瞓到死豬咁架啦,分明係想一鑊熟。一個唔好彩,隨時燒死一百幾十件都唔出奇。上海沖天大火災單仲記憶猶新,都咪話唔得人驚。

真係唔知應該點講嗰對夫婦,話佢地蛇蠍心腸都唔足以形容佢地嘅惡毒,而且仲映衰埋蛇蠍呢兩種低等生物。連溪錢都準備埋,佢地搞壇咁嘅出嚟,好明顯係早有預謀,絕對唔係一時衝動。仲要揀凌晨4點落手,分明係想成座大廈嘅人陪佢地一齊死。如果香港多幾個佢地咁嘅人,就真係晚晚有得震冇得瞓嘞。

其實要自殺都有好多其他辦法,食老鼠藥又得,飲漂白水又得,再唔係就互劈啦,做乜要累街坊啫。咁惡毒嘅人,真係唔死都冇用!

希望重傷嗰件快死埋,等佢地可以喺地府做對同命鴛鴦。我誠心祈求,望佢地打落十八層地獄,永世不得超生,日日落油鑊,日日俾火燒!


6 則留言:

  1. 哩啲就係生就累人,死就累街坊。

    香港人好多都冇同情心、同理心架喇,心中只有自己,那有別人!

    回覆刪除
  2. laulong,
    如果只係冇為他人設想都好算好架喇,好似嗰對夫婦咁,想成座大廈嘅住客陪葬,真係惡毒到無倫!

    回覆刪除
  3. 難聽啲講句,真喺要死都死遠啲啦。

    回覆刪除
  4. >>約400呎嘅住宅單位,開4間房出租。
    每戶所佔的空間超細!睇來一早結下仇怨,唉!

    回覆刪除
  5. 果兩公婆咁陰毒,真係死佐都要鬧佢!

    回覆刪除
  6. eric,
    呢咁嘅人,應該直接送去堆填區啦!哈哈,不過我又驚堆填區(例如將軍澳)附近嘅居民會反對喎!

    Coffee,
    你嘅推測絕對有道理!以嗰兩夫婦嘅惡毒自私性格,同同屋冇牙齒印先奇!不過咁,害埋成座樓嘅住客就點都唔可以原諒!

    佛爺:
    常言道「人死為大」,本來鬧死人都唔係咁好嘅。不過嗰兩條友根本就冇做人嘅資格,所以絕對鬧得!

    回覆刪除