2010年12月1日星期三

義海豪情

義海豪情終於播完喇!已經好多年冇完完整整咁睇晒一套電視劇,義海係唯一例外。就算係巾幗梟雄都係零零碎碎咁睇咗,唔係套劇嘅問題,而係見到豬尾辮就唔想睇!

至於義海,作為一套師奶劇嚟講已經算唔錯架喇。不過都係秉承咗無線劇虎頭蛇尾嘅一貫作風,結尾部分比較鬆散,有欠力度。其實我睇呢套劇,都係為咗男女主角。講到演技,祥仔同雯女真係冇得頂,嗰班偶像派演員絕對望塵莫及。好似陳蠔、林蜂、同蛇獅鰻咁,根本就唔係嗰個級數。不過咁,祥仔同雯女想蟬聯視帝視后,睇怕機會就微喇。始終呢類選舉,結果都係令人莫名其妙嘅居多。

所謂牡丹雖好,都要綠葉扶持,其實對於一套戲嚟講,配角都好緊要。既然醒哥同九妹已經咁多人講過,不如就講吓配角啦。

軍爺
失敗!既冇知人之明,又冇容人之量,點睇都係一個老糊塗。後期黐埋麗華度,直頭變埋老淫蟲添。仲話統率三千門生,根本就一江湖大佬嘅氣派都冇,連死都死得鬼祟過人。不過最搞都係嗰個假髮,成個頭盔咁,好惡頂!

喜姐
過火!其實心姐完全演繹到呢個角色嘅奸同狠,我絕對唔懷疑佢嘅演技。佢關目、功架、做手、同埋腔調都好掂,不過可惜呢套係電視劇,而唔係大戲。

大鳳
樣衰!我一直都覺得魯振順好樣衰吓,佢做呢個角色簡直就係天造地設!

阿鐵
絕!個角色本來冇乜發揮,成日都只係行行企企,跟出跟入。最成功係咗馬海倫嚟做,無論係個髮型,抑或係件長衫,都同佢襯到絕,加埋硬梆梆嘅表情,真係不作第二人想!

麗華
討厭!根據非正式統計,麗華喺網民最討厭嘅角色之中排行第二。都唔使理佢做過乜衰,淨係見到佢個樣已經令人好討厭。除非天生樣衰,要做到人見人憎絕對唔易架,真係要讚吓胡定欣。

晴晴
超煩!無線今次真係計錯數嘞,諗住整條浪漫嘅感情線,仲加埋個靚女,咁就師奶同麻甩佬都可以通殺,點知事與願違,晴晴竟然榮登最討厭角色榜首。鬼咩,次次睇到最緊張嘅時候就跳咗去晴晴日記,真係俾佢激死。不過最煩嘅,都係佢把死唔斷氣嘅聲,最尾仲要死足兩集先死得去,真係難頂!

向山大佐
搞笑!唔係話個角色,而係講緊金剛。唔係話佢做得唔好,事實上,佢真係好用心去演呢個角色。搞嘅係佢個樣,一見到就想笑,就算係做緊個嚴肅嘅表情,個樣都係好搞笑。睇嚟佢都係冇得轉型,喜劇先係佢嘅歸宿!

黑木少佐
驚喜!呢個角色戲份唔多,只係出過幾集,冇乜發揮機會。作為一個新人,李嘉已經演得相當唔錯。尤其是九姑娘色誘佢嗰場,個鹹濕樣就做得好傳神!

非凡哥
過癮!成套劇裏面,呢個角色最頂癮。一方面勁衰格,睇到個個咬牙切齒。而另一方面又勁搞笑,對套劇嘅沉重氣氛起咗調劑作用。如果冇咗非凡哥,真係會少咗好多歡樂氣氛。不過咁,角色有得發揮,都要個演員演得好先掂。麥包真係做得好正,雖然有一兩場稍嫌誇張咗少少,但係瑕不掩瑜,佢絕對有資格攞最佳男配角。不過之前都講過,呢咁嘅選舉多數都會令人跌眼鏡。雖然我投咗佢一票(在心中),但係睇嚟都係排骨仔機會大。世事就係咁架喇,有實力唔表示一定會成功!


5 則留言:

  1. 噢,一集都冇睇!只不過雯女好像我初出道教書時隔離名校嘅校花,那年頭我得好過癮!

    另外,文末兩張相好正呀,像海上火燒!

    回覆刪除
  2. 我冇耐性睇劇集:p

    貼上的二張相係邊度來架?好靚!

    回覆刪除
  3. 我都好想知,兩張相點影?

    回覆刪除
  4. laulong,
    似雯女嘅校花?應該好普通吓咋喎,我一向都唔覺得雯女靚!多謝你讚我相呀!

    Coffee,
    哈哈,我都覺得你係比較性急嘅人!至於相,第一張係喺古巴影嘅,另外一張就係喺冰島影嘅。

    佛爺:
    相用Photoshop執過,顏色同對比都加強咗!

    回覆刪除
  5. Arm,

    咦!如何可睇出我是性急的人呢?我常常都慢吞吞架喎!

    回覆刪除