2013年7月6日星期六

怪雞諜變

霸權主義國家特工,因為睇唔過眼所屬情報機關嘅嗱喳手段,毅然決定投奔自由國度,仲帶埋大量機密資料出走,誓要將有關方面嘅惡行公諸於世。為咗令人估佢唔到,特工冇揀到西方國家做落腳點,而係去咗一個惡名昭彰嘅竹幕城市同接頭人會合,實行佢嘅爆料計劃。

以上疑似間諜電影橋段,相信冇人估到會喺香港發生。不過作為荒謬之城,香港又有乜嘢會冇可能發生呢?

斯諾登單嘢相信大家都好清楚,喺呢度就唔再詳述嘞。不過事件揭示咗一啲既荒謬又搞笑嘅怪雞嘢,又不妨攞嚟講吓。

話說斯諾登身分曝光之前,外交評論員Steve Clemons喺華盛頓機場偷聽到幾個特工討論洩密事件,仲話要令洩密者同爆料記者「消失」添。哈哈,真係笑死人,美國特工係咪低能成咁呀,居然俾人偷聽到!如果中情局長最後因為單嘢引咎辭職,奧巴馬絕對應該考慮揾呢位評論員頂上囉。

同樣搞笑嘅仲有奧巴馬。單嘢其實喺習近平訪美之前已經爆咗出嚟,但係奧巴馬仍然將網絡安全議題擺上檯,高調批評中國黑客入侵美國政商機構。結果斯諾登喺習奧會期間再爆料,話美國黑客曾經多次攻擊中國網絡,公然摑咗奧巴馬一巴。究竟奧巴馬係欠缺應變能力,唔識轉個話題避重就輕,定係自信爆棚,以為可以隻手遮天?點都好啦,此人面皮之厚,都可謂舉世無匹囉!

美國人嘅反應亦相當出人意表。照理喺一個民主制度咁成熟、人權意識咁高漲嘅國度,對於政府大規模侵犯國民私隱,啲人冇理由可以容忍啫。事實係,美國人嘅反應竟然出奇咁冷淡。雖然有人喺白宮網站留言,要求特赦斯諾登,但係過咗好多日都集唔齊十萬個簽名。如果換轉單嘢喺香港發生,睇怕即刻五百萬人上街都有份。廿三條立法都係講吓啫,啲人就已經發晒癲嘞。香港人又知唔知,其實美國都有愛國法,而且比廿三條更辣添。只要你講錯一句嘢,隨時會未經審訊就俾人拉咗去屎塔那麼黑獄囉。咁點解美國人會容忍啲咁違反人權嘅法例呢?因為佢地願意為人身安全同社會穩定作出少少個人犧牲。有美國官方發言人為「稜鏡」辯護,話有關行動根本唔會對奉公守法嘅人有影響。廿三條壇嘢,港府都係咁講,點解又會冇人buy呢?香港人,如果要學美國佬,咁唔該你地就學足全套啦!

唔止美國人反應冷淡,香港人最初對單嘢亦唔多關心。平時將人權公義掛喺嘴邊嘅扮民政客,竟然冇一個走出嚟評論吓美國政府嘅做法。直到斯諾登再爆料,話香港亦係美國黑客嘅攻擊對象,長毛先帶埋班嘍囉操去美國領事館做場show。瘦田冇人耕,耕開有人爭,幾個建制派議員不甘示弱,跟住亦喺垃圾會開show。頭二啖湯都俾人飲晒,啲後知後覺嘅扮民議員先識跟風,咁就執輸啦。不過有幾個平時最多嘢講嘅扮民政客,豬如李柱男同人渣傑之流,到今時今日都仲未表過態,你話係咪好奇怪呢?其實一啲都唔怪,呢班友根本就唔敢得罪美國佬,唔通佢地唔驚下次入境美國,喺機場俾人通櫃咩。而且我相信如果香港將來有乜依郁,班友會第一時間走去美國囉,所以俾個尿兜佢地做膽都唔敢講美國佬半句壞話啦!

不過咁,啲扮民政棍又點會放過任何可以抽水嘅機會呢?斯諾登離開香港之後,何俊男就即刻走出嚟認屎認屁,又話代表人地,又話同人慶祝生日,講到不知幾friend咁。都算嘞,佢要黐人啲金糠係佢嘅事。最頂唔順係條友竟然學人玩爆料,話有代表政府嘅神秘中間人接觸過斯諾登,質疑中央介入香港事務,破壞一國兩制。雖然後來證實佢只係狗噏,但係就即時俾咗美國佬一個狂插香港嘅口實。講真,就算北京真係有派人游說斯諾登離開香港又點,咁做都只係屬於外交手段啫,點算介入香港事務呢,除非係派人夾佢走啦。其實斯諾登選擇離開香港,當然衡量過個中利害,對香港嚟講亦係最理想嘅事態發展。何俊男條狗屎狀棍無啦啦走出嚟噏三噏四,我只可以贈佢八個字:成事不足、敗事有餘!

至於港府係咪有心放生斯諾登,我就唔評論嘞。總之揸正手續嚟做,基本上係立於不敗之地。不過美國佬要轉移視線,自然會諉過於人,香港被插可謂在所難免。哈哈,插咪插囉,萬大有阿爺撐住,你慌插得死?!單嘢唔止揭示美國佬有幾霸道、無賴、同傲慢,更俾世人睇到美國司法機關有幾兒戲。美國佬指吓自己個鼻就要港府幫佢拉人,但係就連疑犯嘅全名都搞唔清楚,護照號碼又冇提供。更甚者,個疑犯都走咗九世,有關方面先通知港府話佢本護照已經被註銷。港府要求澄清一啲資料,美國佬就睬你都傻。事後仲質疑港府點解要咁多資料,話喺電視認樣拉人咪得囉。嘩,唔係兒戲得咁緊要啩!講真,咁嘅畸屎,幫你係人情,唔幫係道理囉!

話時話,斯諾登條友又真係幾頂癮,陰啲陰啲咁爆料,長爆長有,直頭好睇過連續劇。佢又爆美國佬連盟友都監聽埋,激到德國肥默扎扎跳,仲話要當面質問奧巴馬添。如果大家以為美國佬會眾叛親離,等住睇六國大封相,咁就大失所望嘞。肥默喺G8峰會見到奧巴馬,咪一樣笑面迎人,當乜都冇發生過。單嘢最多只係令美國政府尷尬吓,根本唔會有乜實質影響。話明係惡霸,又點會咁易俾你打得殘先!

惡霸究竟有幾惡,睇番幾日前發生嘅一單嘢就知嘞。話說玻璃維亞總統訪問完鵝羅斯,返歸途中取道歐洲加油。點知西葡意法等國唔俾總統專機進入領空,搞到人地差啲油盡機枯,最後被迫降落維也納。奧地利警方仲上機搜查,證實斯諾登唔喺機上先肯放行。單嘢好明顯係美國佬喺背後指使,玻璃總統呢鑊簡直俾人踩到上頭殼頂囉。講真,美國佬只係「懷疑」伊拉克擁有大殺傷力武器就打到人地冚包散,而家搜吓機咁小事,濕濕碎啦。講開又講,如果嗰架係鵝國總統專機,你估同樣情況會唔會發生呢?所以單嘢又一次印證咗一句名言:弱國無外交!

想像吓,如果香港仍然係英國殖民地,又或者97後獨立咗,咁斯諾登單嘢會發展成點呢?好肯定,香港會做小乖乖,將斯諾登交番俾美國。又或者更可能嘅係,斯諾登根本唔會揀香港做落腳點。人權公義、司法獨立?你諗都咪諗呀!抗拒香港回歸嘅香港人,你地幾時先肯醒呢?!

Vardzia, Georgia

Vardzia, Georgia

5 則留言:

  1. >>願意為人身安全同社會穩定作出少少個人犧牲!

    呢樣係我好想見到的香港社會共識。

    美國已發出外交警告,唔知最後斯諾登會喺邊安全停留。

    回覆刪除
  2. 香港民棍見到美國咁,都仲係話美國啱架,班友食美國人屎大!

    回覆刪除
  3. 道理好簡單,美國佬做乜都一定係忠嘅,阿爺做乜都一定係奸嘅。

    回覆刪除
  4. 荷李活應該將整件事拍成電影,一定好收得.

    回覆刪除
  5. Coffee,
    共識?喺香港唔會有可能囉!美國佬玩殘玻璃總統,分明就係殺雞儆猴,睇怕都冇人敢收留斯諾登嘞!

    laulong,
    唔排除部分政棍根本就係美仙黨,梗係唔會講老板半句壞話啦!

    Ebenezer,
    香港人崇洋,尤其哈美,哈到老豆姓乜都唔記得啦,更何況係阿爺呢?!

    佛爺:
    哈哈,Hollywood拍冇乜新意喎,Bollywood拍仲過癮啦!

    回覆刪除