2013年7月14日星期日

三單新聞-論消費者權益

啱啱先睇番早兩日嘅報紙,見到前日有三單同消費者權益有關嘅新聞,覺得幾過癮,雖然同近日熱議嘅「商品說明條例」修訂冇乜關係,不過都想攞嚟講吓。

第一單。話說有件17歲金毛去一樓一叫雞,趙完竟然唔夠錢俾,鳳姐懷疑佢想食霸王雞,結果要揾警察叔叔幫忙。金毛無計可施,唯有硬住頭皮打電話俾老豆,叫佢帶埋肉金上嚟贖身。

單嘢真係幾搞笑,不過本人思維一向比較與眾不同,所以即刻上網摷吓有冇同我一樣嘅觀點。結果喺某親子網站揾到相關討論,一眾C9唔係狂插件金毛17歲學人叫雞,就係猛批個老豆好幫佢贖身,話咁係變相認同阿仔嘅行為。本人又唔係道德重整會會長,當然唔會評論17歲叫雞啱唔啱、或者佢老豆應唔應該幫佢贖身。我只係覺得奇怪,都17歲人啦,有乜理由消費前唔問清楚價錢先呢,尤其是幫襯呢類服務性行業添。諗嚟諗去,唯一合理解釋係,金毛其實知道價錢,不過諗住做完會收番封利是,應該夠填番個差額。根據香港習俗,青頭仔叫完雞係有利是收架!

忽然又諗,政府修訂「商品說明條例」,其實係咪都應該考慮埋啲行之以久嘅不成文規定呢?如果金毛可以收番封利是,就未必會搞到見報咁尷尬啦。又例如,買魚尾搭魚頭、買豬肉搭豬骨,好明顯唔乎合法例要求。不過呢啲唔止係香港嘅傳統街市文化,更係港人嘅集體回憶,其實我地係咪都應該盡公民責任,企出嚟誓死捍衛呢?

第二單。報載禽流黨阿輕姐(流胃輕)有好嘢食,發咗一張「意大利香草焗龍」嘅相上飛屎卜同人分享,仲話「它的味道將長存我的腦海」添。估唔到咁都會俾人插,有網民留言辱罵,話「爛必」因為絕食不適送院,問輕姐係咪需要食得咁「揚」喎。

哈哈,個婆娘巴渣潑辣,一向只有佢鬧人,永冇人鬧佢,估唔到佢都會有今日囉!話時話,連輕姐都夠膽鬧,相信係淫民力量粉屎嘅所為。不過咁,亦唔可以抹煞保皇派插贓嫁禍嘅可能性。點都好啦,呢個根本唔係重點。

雖然本人對輕姐冇乜好感,但係無啦啦由消費者變成被消費,我就覺得好有問題嘞,忍唔要講番幾句公道話。琴日報紙話爛必絕食期間瘦咗15磅咁多,仲登埋張相出嚟,但係就仍然見到個大肚腩。絕食云云,睇嚟係公私兩便囉。一方面可以做吓show,爭取政治本錢。而且又可以減肥,順手清埋啲宿便,如果唔係,以佢咁嘅身形點出嚟揾食先!而家入廠啫,又未死得,使唔使全城默哀呀!

不過咁,我最睇唔順眼嘅都唔係呢啲,而係輕姐嘅反應。佢居然冇駁嘴,反而刪咗張相,仲話衷心問候爛必添。哈哈,話時話,唔知輕姐有冇暗中喺心裏面問候埋爛必嘅親朋戚友呢?言歸正傳,作為消費者,輕姐竟然冇捍衛自己應有嘅權益,真係令人好失望囉。消費者評價用過嘅消費品,根本就天經地義嘅事。本人認為平基會應該引入反消費評論歧視法,確保港人評價消費品嘅時候唔會受到無理滋擾!

第三單唔係本地新聞。引述日月報報導:「法國餐館協會一項調查發現,有三分一的法國餐廳已不再即場烹製食品,而已將工廠生產的冷凍食品加熱奉客以減省成本,增加利潤……有主廚批評,餐廳採用工廠預製的冷凍菜式不但有欺詐之嫌,還違背法國精緻用餐的傳統,有損法國身為全球熱門觀光勝地的聲譽……法國餐館協會建議,應為堅持傳統的業者保留「餐廳」(restaurant)稱號,使用微波食品的連鎖食肆、咖啡店等,則不能稱為餐廳,以免消費者受騙。法國政府正推動修改消費者保護法,要求餐廳在菜單上標明哪些菜式是「自製」,沒標記的菜式就是冷凍食品。

法國佬又玩嘢嘞,其實佢地想踢啲快餐店出局以減少競爭,利用啲人對品牌嘅迷信增加利潤就真。保障消費者云云,又未免太睇低啲客囉,講到人地個個都五味不分咁。如果消費者根本食唔出預製食品同即製食品嘅分別,應該檢討嘅係啲「餐廳」本身。如果啲客食得出有分別,而仍然選擇幫襯,當然亦有佢地嘅理由。與其糾纏喺「餐廳」呢個稱號,不如諗吓點改善服務同出品質素仲實際啦。

話時話,我都贊成法國政府嘅建議,增加透明度對消費者嚟講一定係好事。本人相信,就算法國都一樣有我呢類味盲囉!

三杯雞

香草芝士番茄焗龍脷柳

4 則留言:

  1. 你呢三單新聞,我知道第一單同第二單的半單。

    記得當時睇到x必張相時,第一個反應都係,嘩!唔見咗十五磅,但個肚都仲咁圓碌碌,之前咪勁肥!

    回覆刪除
  2. 我覺得鳳姐應該要十七歲金毛幫她,和她的姊妹洗底褲,以勞換勞.這樣既可息事寧人,又不需要金毛的父親來找數,一舉兩得.嘻嘻!

    回覆刪除
  3. 青頭仔做完收利是?呃人咋,冇得驗證,分分鐘日日做完日日都話自己青頭仔 XDDD

    回覆刪除
  4. Coffee,
    哈哈,所以話啫,條友根本就係想減肥,係班無知粉屎先當佢係英雄囉!

    佛爺:
    哈哈,件金毛根本就係食失米,連叫雞都唔知要問價錢,洗底褲呢啲咁高難度嘅嘢又點會識呢!

    laulong,
    哈哈,出得嚟滾都會講個信字囉!聽講話冒認青頭仔必遭惡報,會生花柳愛滋架!

    回覆刪除