2013年7月10日星期三

繼續唔好搞我後面

之前講開「唔好搞我後面症候群」,即係啲人雖然認同厭惡性公共設有需要,但係就堅決反對設置喺自己屋企附近。

自從回歸以嚟,政府民望不斷下滑,施政困難重重,差唔多乜都有人反對。面對反對聲音,政府無計可施,唯有實行「壞孩子獎勵計劃」。但係咁只會令情況不斷惡化,形成一個惡性循環。試想吓,阿A嘈得大聲政府就投降,咁阿B有乜理由唔有樣學樣先,只有嘈得更厲害囉。

話時話,又唔係只有厭惡性嘅嘢先有人反對,一啲造福廣大市民嘅嘢都會有人唔like,只要佢地認為影響到自己。舉個例,政府揾地起公屋居屋,就往往遇到極大地區阻力嘞。加快增建資助房屋,等有需要嘅人可以上樓,應該已經係社會共識。但係好諷刺,最大阻力竟然都係嚟自社會本身。另外,要攞走少少好處,啲人一樣會大力反對,唔理社會上整體要付出幾大成本都係咁話。例如巴士路線重組,傾極都傾唔埋欄,就係因為地區勢力嘅阻撓。明明一班車得五個客,啲人都話唔取消得,咁巴士又點會有減價空間呢?

講到呢度,可能有人會話「針唔拮到肉就梗係唔知痛啦」。我又唔解釋住,不過就有兩單嘢想同大家分享吓。

話說N年前,嗰時仲係住喺新界。有日喺信箱發現兩張好多字嘅紙,睇清楚啲,原來係業委會發俾住戶嘅函件。內容話反對政府喺屋苑附近設立庇護工場,要求住戶簽完名交番去管理處。函件唔係一份問卷,因為淨係附有反對嘅回條。本人即刻簽名,不過註明贊成。講真,人地只係個樣生得有啲唔同,行動可能有些少不便,根本唔會危害到任何人。咁就叫人唔好死埋嚟,分明係赤裸裸嘅歧視啦,我就真係點都做唔出囉。影響樓價?我唔知會唔會,未必人人都好似業委會班友咁諗啫。公義唔係用把口噏吓就可以得到彰顯,要每個人都身體力行先得架!

另外一單係最近發生嘅事。我住嗰座大廈對正條馬路,馬路兩邊分別有同一機構嘅兩棟建築物。啲人成日要過馬路兩邊走,真係好唔方便,點解唔整番條天橋呢?果然,早排見到施緊工,起緊條行人天橋連接兩邊建築物嘅平台。但係臨近埋尾,工程突然停晒,仲封埋圍板添。有日喺樓下大堂見到張通告,原來有人向區議會投訴,話條天橋影響景觀,業委會就要求住戶表達意見。結果過咗成兩個月,工程先繼續番。講真,條天橋距離我座大廈二百幾呎,又有幾影響景觀呢?因為唔想見到遠處有條天橋,就唔肯與人方便,又好似自私咗少少囉!

人性本自私,個人利益永遠凌駕社會整體利益,人人都寸步不讓,呢個先係問題所在。我就希望聽日即刻有普選,最好係選到嗰啲口口聲聲話為民請命嘅扮民政客添。咁當然解決唔到問題,不過起碼可以俾香港人知道,普選並唔係一服起死回生嘅靈藥。香港人嘅心態一日唔改變,就算邊個做凸首都冇用囉!

Bhaktapur, Nepal

6 則留言:

  1. 班政棍係儍嘅唔洗講啦,但我好懷疑,係唔係咁多港人都一樣儍嘅呢?

    回覆刪除
  2. 你屋苑嘅住客投訴對面天橋影響景觀,原來影響景觀都可以成為理由架:p

    回覆刪除
  3. 住客業主投訴妨礙景觀已經見怪不怪,今日中午同人食飯,先至知道有學校以妨礙景觀為其中一個理由反對另一間學校興建宿舍,連人之患都係咁...

    喵遊俠

    回覆刪除
  4. 其實香港應該學西方世界,意見接受,態度照舊.

    回覆刪除
  5. Armadillo真是一個伸張正義的俠士啊!

    回覆刪除
  6. Ebenezer,
    哈哈,我嘅諗法就啱啱同你相反:班垃圾議員都不知幾精靈,傻嘅係香港人囉!

    Coffee,
    再騎呢啲都仲可以呀,投訴唔成立又唔使罰嘅,又乜所謂喎!

    喵喵:
    歡迎光臨!呢單嘢我又冇聽過喎,不過係都好正常啫,今時今日嘅社會風氣根本就係咁樣!

    佛爺:
    意見接受,態度照舊。哈哈,香港一向都係咁架啦!

    Jessica,
    哈哈,你咁講似窒我多啲喎!

    回覆刪除