2011年7月11日星期一

酸葡萄

世界上邊種葡萄最酸?唔使諗嘞,一定係「御葡萄」!貴到食唔起嘅葡萄已經夠酸啦,仲要係貢品,只供皇帝享用,肯定係酸中之最!不過搞嘅係,呢種葡萄唔止勁酸,仲要唔係俾人食嘅添。點解?因為係俾人住嘅囉!「御葡萄」係元朗「葡萄園」嘅第二期,屬於獨立屋類型豪宅。至於貢品生果點解會成為樓盤名就真係天曉得嘞,不過搞笑程度絕對爆晒燈。話時話,其實用「葡萄園」做樓盤名亦唔好得去邊,因為好可能過唔到「的士測試」。咁乜係「的士測試」呢?即係你上到的士,會唔會唔好意思講個地方名出嚟,就算講咗,司機又會唔會唔知你想去邊。如果你同的士司機講去「葡萄園」,佢會唔會車咗你去機場呢?因為無論你想去法國、澳洲、加州、定係智利,都一定要搭飛機。講開又講,「葡萄園」仲有第三期,叫做「葡萄薈」。如果發展商諗住起埋第四期,唔知會唔會叫做「葡萄適」呢?

講到騎呢樓盤名,其實早幾日先寫過,不過材料實在太多,真係唔執多三五七劑都對唔住發展商啦。星爺有「長江七號」,何文田就有「半山壹號」,啱啱配成一對,而且都係爆笑之作。另外中半山又有「梅道一號」,樓盤名其實係門牌地址,本來都冇乜。不過千祈唔可以講得太快,費事人地聽錯,以為係「梅毒一號」!將軍澳「慧安園」都有同樣問題,個名一定要慢慢講,唔係隨時會變成「慰安園」。尤其是女住客,無啦啦同「慰安婦」扯上關係就唔抵啦!

灣仔有個樓盤叫做「5 Star Street」,以我嘅半桶水英文程度,逐隻字直譯就係「五星級的街」。成二萬蚊一呎嘅豪宅,唔通尊貴住客真係要瞓街?雖然話條街係五星級啫,不過冇瓦遮頭點都唔係咁好啩。俾著我呢cheap人,就寧願要大陸嘅「五星級的家」嘞!北角又有個豪宅叫做「海景軒」,我就硬係覺得個名似海鮮酒家多。諗吓諗吓,某高級酒店嘅海鮮餐廳又真係叫做「海景軒」喎,估唔到豪宅都鍾意玩撞名。講到撞名,沙田嘅低密度豪宅「戈林」就仲離譜,竟然同納粹頭子戈林(Hermann Goering)撞到正!唔通發展商想暗示呢個樓盤係只為人類中嘅精英而設?就算唔理撞名,齋睇字義,個樓盤名都好嚇人吓。兵戈林立,會唔會太殺氣騰騰咗少少呢?

不過咁,又唔好以為香港嘅樓盤名淨係得貴氣、霸氣、同殺氣,其實有都好有書卷氣架。好似港島西就有「學士臺」同「博士臺」,真係萬般皆下品,唯有讀書高!睇怕如果嗰區再有新樓盤,都應該叫做「碩士臺」架喇。但係到時就大鑊嘞,乜都俾人用晒,咁再新嘅樓盤咪要被迫降格,要叫做「副學士臺」?

上述樓盤名都未算天馬行空,更具創意嘅仲有大把。太子有「別樹華軒」同「別樹一居」,真係夠晒別樹一幟。咪住,係別樹兩幟至真!深水埗就有「喜居」,如果遲再起第二期,睇怕要叫做「飲蝕」先得喇。至於荃灣嘅「立坊」又可以點理解呢,究竟發展商想立乜坊呢?我就諗起一句俗語嘞:又要做老舉,又要立貞節牌坊!

西半山嘅「瑧環」先搞,個「瑧」字連我本字典(中華新字典)都查唔到,黃錫凌嘅網上粵音韻彙又唔到呢個字,搞到唔知點讀好。發展商分明想玩啦,特登喺康熙字典摷個冇人識嘅字嚟做樓盤名。不過咁,我呢識字唔多嘅人自有對策,一於有邊讀邊,就當個樓盤名叫做「秦環」啦。但係去到「的士測試」,問題又嚟嘞。如果同司機講「唔該秦環」,佢肯定會媽媽聲。循環?即係不停兜圈?咪玩啦!同樣過唔到「的士測試」嘅仲有何文田「 懿薈」。的士佬問你去邊,你話「 唔該懿薈」,佢肯定又會媽媽聲。意會?你當人地識心靈感應咩!

咁又寫咗千幾字嘞,不過仲有好多漏網之魚,點都冇可能講得晒。其實攞呢豪宅樓盤名嚟恥笑吓,只不過係出於酸葡萄心態,鬼叫我住唔起咩!相信住喺上述樓盤嘅朋友,亦都唔會無聊到同我呢cheap人計較啩!

P.S.:
1. 其實「5 Star Street」除咗係樓盤名,亦係門牌地址,樓盤嘅中文名係「星街5號」。
2. 根據「在線新華字典」,「瑧」係玉名,普通話讀[zhen1],粵音就真係唔知。


6 則留言:

  1. 我再試下留唔留到言:p

    本來昨晚笑埋一份的,而家笑完了。不過唔係特登要攞來笑,因為樓宇當有樓宇的名字,其中要搞啲別出心裁的意思亦是無可厚非,但太走火入魔了!

    ps︰瑧是否同臻音呢?即「津」音,我都係估下咋。

    回覆刪除
  2. 為何無用「怡虹院」之名?

    我也認為是讀「津」音。

    回覆刪除
  3. 「瑧環」我日日經過,我最初仲以為係「臻環」,心諗個名改得幾好吖,臻者進至也,進至中環,核心區噃,唔嘢少咯,睇真啲才知道係瑧環。

    臻讀成 zhen1, 粵音該是「真」罷!

    回覆刪除
  4. Coffee,
    作為住戶,我就唔會鐘意一個連自己都唔識讀嘅樓盤名嘞!發展商嘅諗法絕對係非常人可以理解,真係抵佢地發架!

    佛爺:
    怡虹院,正呀!雅致之餘,仲可以令人想入非非添!

    laulong,
    叫做「臻環」絕對好好多,就算唔理字義,起碼人地識讀先啦!

    回覆刪除
  5. 我鍾意「葡萄適」!

    回覆刪除
  6. SKII,
    哈哈,我就唔係咁鐘意葡萄適嘞,嫌佢太過五顏六色,都係寶礦力比較正常!

    回覆刪除