2011年7月9日星期六

唔好等喇,即刻投胎做隻豬啦!

好多地方都有特別嘅大型節日活動,例如巴西有嘉年華、泰國有潑水節、西班牙有奔牛節、蒙古有那達慕大會。呢活動唔止好玩,仲可以反映當地嘅文化特質添。如果話香港都有類似嘅,就一定非71大遊行莫屬嘞。講到71大遊行,好玩就毫無疑問啦,不過內裏究竟蘊含住乜文化特質呢?其實答案好簡單,二字記之曰:白痴!

香港人營營役役,年頭忙到年尾,如果一年一日上街玩吓,當然無可厚非。不過有人偏偏喜歡倒行逆施,平時返工就玩玩吓,到放假應該玩嘅時候反而走去表達嚴肅訴求。要表達訴求冇問題,不過班友硬係鍾意用極騎呢嘅元素嚟包裝,搞到成個遊行好白痴!V煞、地產殭屍、一比一真人棺材房模型、仲有肥佬肚皮舞,點睇都係似cosplay party多過似表達嚴肅訴求嘅遊行啫!

包裝得騎呢都算嘞,最大問題係班友嘅理念混淆不清,訴求又同現實脫晒節。舉個例,睇吓遊行嘅主打口號「還我2012雙普選」,就知道班友完全欠缺邏輯思維。如果人地借咗、偷咗、搶咗、或者呃咗你,你先至可以叫人還。如果你根本從來冇擁有過,叫人地還條毛俾你咩!雙普選從來未喺香港出現過,亦冇人承諾過2012年可以有雙普選,咁又何來「還我2012雙普選」呢,簡直係語無倫次!而且政改方案通過咗之後,2012雙普選已經冇可能發生,班友仲喺度大嗌又有乜作用呢,專注喺點樣落實2017特首選舉唔係更有建設性咩?其實答案好簡單,班友根本就冇諗過要爭取到乜,佢地嘅目的只係要挑撥市民同政府搞對抗。咪話我睇死班友啦,出年71遊行嘅主打口號仍然會係呢句,甚至去到2017都係!

另一單白痴係喺遊行隊伍中,竟然有人高舉殖民地時代嘅香港旗。英國佬陰濕可謂人盡皆知,難得班友仲咁忠心不二,都唔知佢地係大腸生得過高定係腦部生得過低。如果唔係香港回歸,英國佬點會無啦啦推行代議政制,加速香港民主進程,分明係爆陰毒啦。如果香港仲係英國殖民地,你估香港又有冇可能喺2017年普選港督呢?真係發夢冇咁早!班友高舉港英旗幟,又係咪想香港回歸大英帝國呢?呢樣嘅難度,睇怕比香港獨立仲高囉!與其臨淵羨魚,不如退而結網,班友如果咁懷念大英帝國,就速速搞移民啦,71上街舉旗有鬼用咩!不過咁,英國佬咁識計數,當然唔會收容冇用嘅廢物啦,話知你忠字當頭又點?班友直頭係棄婦心態,明明俾條佬飛咗,仲要日日夜夜幻想可以復合,真係白痴之餘仲好犯賤!

以上嘅都未算最騎呢,更搞笑嘅都仲有,有人居然話「來生不做香港人」!對於廢人嚟講,想即刻唔做香港人的確唔容易,因為佢地想先進民主國家收容絕對係難過登天。人地都要睇吓你班友會對國家有乜貢獻,你有民主理念又點啫,移民係唔會有分加架!不過咁,要「來生不做香港人」就完全冇難度。做乜要嘥時間遊行啫,即刻買包炭番屋企燒啦!冇錯,唔好等喇,即刻投胎做隻豬!但係投胎都要小心喎,萬一做咗隻坦桑尼亞嘅疣豬就大鑊嘞。嗰度有咁多獅子猛獸,如果唔夠醒目嘅話,隨時連隻豬都會俾人食埋架。最好就可以做隻西班牙黑毛豬嘞,唔止唔使做,食用仲要係最頂級嘅橡果添。仲等?即刻去買炭啦!

3 則留言:

  1. Arm:

    1954年巴黎和議,越南才被分成南北越。1975年越戰結束,越南重歸統一。

    今天北美洲,每年仍然有遊行,高舉南越旗幟,大喊:還我南越!當中不乏在北美洲土生土長的年輕越南裔。

    所以,到2097年,英國可以已經廢除帝制,但這班人可能還在七一大遊行,高舉港英時期的旗幟,高唱:天佑我皇 .........

    如何定義精神病,素來是心理學家和精神病醫生,爭吵不休的大問題。

    回覆刪除
  2. 太多人是藉遊行去肯定自己的價值,愈激就表示自己愈有用,糞青大都類此,老黃狗,大舊衰,長毛怪就是利用這群低B人的心理去攪事!

    回覆刪除
  3. 佛爺:
    別人笑我太瘋癲,我笑他人看不穿!所以對癲佬嚟講,就算香港回歸100年都仍然唱緊天佑我皇,真係正常不過啦!

    laulong,
    廢青冇腦,自然會俾有私心嘅政棍利用,呢個係死症,真係神仙難救!

    回覆刪除