2011年7月2日星期六

霸權

而家人成日講地產霸權,其實我又唔係好明白,唔通人地做生意賺錢就係霸權?咁係咪要鑊鑊蝕錢先係正當商人呢?提到霸權,真係唔使講到咁虛無縹緲,琴日就有人赤裸裸咁示範咗俾我地睇嘞!

琴日係一年一度嘅71回歸紀念日,各界大事慶祝之餘,當然亦唔少得民陣嘅大遊行助吓興。大遊行嘅點子年年推陳出新,呢都唔使多講嘞,不過有一樣就十年如一日,事後一定有班人佔據馬路開瞓街派對。

其實警方已經封咗一邊馬路俾班友遊行,照理有乜訴求都表達晒,行完就好返屋企覺覺豬啦。不過有班友嫌玩得唔夠皮,事後再衝出馬路,佔據咗一邊行車線,搞到大塞車。班友唔知係咪坐到忽忽痕,定係嫌車塞得唔夠死,竟然衝破警方防線,霸佔埋另一邊行車線。咁就真係如佢地所願,搞到中環交通全面癱瘓。

所謂冤有頭債有主,唔妥曾凸首咪走去衝激禮賓府囉,做乜要犧牲無辜嘅道路使用者啫!班友咁嘅行為,真係仲惡過大陸路霸!

除咗呢個遊行嘅餘興節目,其實之前仲發生咗一段小插曲。話說獅子山學會都想申請喺中環集會,同民陣打對台,結果被否決咗。獅子山學會話係民陣反對,不過民陣嘅飯桶威就走出嚟否認。原來民陣唔係反對,係唔贊成啫。其實民陣係為獅子山學會設想,費事佢地講埋晒唔啱聽嘅搞到俾人揼。即係話,如果有日民陣身登大寶,你地班異見份子就好收聲喇,否則你班友俾人揼佢地都唔會負責架!

好似飯桶咁出言恐嚇都算好喇,起碼係動口不動手。大家可能會有個疑問,唔通真係有人野蠻到會郁手阻止其他人發言?咁我就要考吓大家嘅記性嘞。係邊人喺垃圾會向發言嘅官員掟蕉呢?葉劉選垃圾會喺街頭拉票,係邊人搶咪呢?高錕校長喺中大致詞,係邊人搶佢咪呢?喺中大畢業禮,又係邊人上台搗亂,打斷董伯伯嘅發言呢?之唔係嗰民主聖鬥士囉!

唔知邊條友講過:「我雖然唔同意你嘅觀點,但係我會誓死捍衛你嘅發言權」。好彩條友死得早,如果唔係,俾佢睇到我地班民主聖鬥士嘅所做所為,肯定會狂吐十公升血而死!係喎,其實佢係點死嘅呢,唔通又係俾人激死?

班民主聖鬥士唔止唔俾人發表異見,仲離譜到強姦民意。班友開口埋口都話乜港人心聲,究竟佢地又代表咗幾多民意呢?如果佢地話自己代表部份,甚至大部份港人,我都唔會有異議。始終喺垃圾會選舉,扮民都攞咗六成選票。不過班友係都要將民意收為禁臠,我就覺得太離譜嘞。好似之前曾凸首話佢代表香港人,班友就群起而攻,仲懶醒咁整咗張海報,話曾凸首「unwanted by 7M people」。班友成日話曾凸首冇人民授權,唔可以代表佢地。咁班友話唔要曾凸首,做乜要拉埋我落水先,唔通佢地又有問過我咩?我可以好肯定咁講,我從來冇授權過呢班蛋散代表我!

呢班友成日將民主掛喺嘴邊,不過所作所為就同公認嘅民主價值背道而馳!班友自己講就得,人地想發言就用暴力打壓!為咗爭取佢地所謂嘅民主,鍾意犧牲邊個就犧牲邊個,但係永遠唔會犧牲佢地自己!被犧牲者當然冇得異議,因為為民主而犧牲唔止係光榮,更係義務!呢強加於人嘅暴力行為又點可以叫得做民主呢,我話直頭係民主霸權就真!咪住,冇理由因為呢班偽民主派而玷污民主呢兩個字啫,叫做「民鼠霸權」就最貼切嘞!

9 則留言:

  1. 而家一睇到那些猙獰面目,就頭痛!嗰啲被佢哋假民意魚肉了的人,幾時醒下。

    回覆刪除
  2. 你廢up完,是否好d?

    回覆刪除
  3. 「我雖然唔同意你嘅觀點,但係我會誓死捍衛你嘅發言權」

    如果我無記錯,這是啟蒙時期,法國思想家伏爾泰所講的。佢得個講字,所以,應該唔會被人打死卦!

    回覆刪除
  4. haha, 10:28 匿名係边條廢契呀?好似太監廢咁,冇得硬咯!

    真係硬嘅就揚出你嘅寶號喇,鼠輩!

    回覆刪除
  5. 七一遊行其實滙聚了好多訴求,但社民連同黃毓民班癲狗就要玩激啲,於是外國啲老蠢通訊社就以為幾萬人上街都喺支持哩班癲狗。

    尋日睇電視,見到哩班友唔係無知嘅就係躁狂嘅,仲有啲係矇住面挺住大肚腩喺鏡頭前跳舞,呵呵,七百萬人裏有幾百個白癡一啲唔出奇呀!

    回覆刪除
  6. Coffee,
    人唔會醒架喇,因為佢地唔會接受到一個殘酷嘅事實,就係原來自己一直有幾愚昧!

    匿名君:
    睇嚟你都唔知自己需要乜,要含就走去嗰民主聖鬥士嘅blog含啦,嗰地方先可以俾到你絕對快感!走入嚟含血噴人,咪盞自己含辛茹苦,含恨而終!去嗰民主聖鬥士嘅blog就唔同嘞,含苞待放、含情脈脈、含春帶笑、含糊其辭、含沙射影、含笑九泉,真係想點含就點含,包你含到高潮迭起!哈哈,差唔記得答你添,我幾好,有心!

    佛爺:
    哈哈,伏爾泰,真係佢識我我唔識佢!至於點死都無謂深究喇,總之就冇眼睇啦!

    laulong,
    個蒙面人失蹤咗一排,而家又再蒲頭,按時間推算,我懷疑佢就係嗰個啱啱駁番嘅剪啫男。條友梗係喺醫院悶到發慌,一出番嚟就急不及待咁周圍露械。不過點露都冇用,廢咗始終係廢咗!至於嗰班搞事之徒,其實早就見怪不怪,只係唔鬧吓硬係覺得唔舒服啫。嗰幾個肥佬先頂癮,直頭搶鏡過班890後多多聲,絕對係全日最富娛樂性嘅表演!

    回覆刪除
  7. 睇完你篇文,我哋心裡舒服多了......
    (p.s. : 舒服多了的人相信包括 獅子山學會,107動力和 T Party 等一眾被民陣拒絕了的人們....)

    回覆刪除
  8. 所謂團結先有效果,就如幾千年前七國咁亂,雖有合綜但各懷鬼胎,又經唔起各自嘅心魔,最終都係死於強秦之手,依家你班所謂民主派,已經唔似六國咁有兵有權可以自保,只有把口,仲唔可以以民主為先,仲要分派分紳士淑女,最後咪死於爛仔手中囉,乜打交有紳士嘅咩?

    講霸權,地產真係霸權,有冇聽到某尐私人屋苑冇晒報紙檔冇晒藥房呀?呢尐係利用地權產生嘅跨行業跨階層嘅monopoly,係咪要全港市民都非同佢哋打工就冇生存權先至叫做地產霸?佢哋已經將香港市民嘅生存同生活方式不斷收窄,你覺得你可以隨時搵到個地方買下花生養起頭家或者養活自己咩?你覺得你可以去尐人流多嘅地方買下衫仔養起頭家或者養活自己咩?依家連報紙都冇得過你賣啦,官商互動,政策偏離導至經濟失衡

    要知道土地係香港人共同擁有,政府係負責管理,唔係佢哋嘅,批出呢尐土地去發展,大前提係要對整個香港有利,特別係人民,因為係人民交托佢哋去管理,希望佢哋可以令大家生活得好,最重要係安居樂業,各人有自己自由嘅生活方式,社會有秩序無傷害,而唔係俾某尐人特權去奪取我哋嘅生活,唔係要俾一尐人去主宰我哋嘅生活,一尐以地嚟發積嘅人,基本上係要抽重稅,因為佢哋利用咗公家批出嚟嘅共同資產去得利,即係話,係香港人同意佢哋去幫手發展,而同意佢哋有利益回報,但係冇人會同意佢哋食埋自己碗飯囉

    回覆刪除
  9. paulfung,
    歡迎光臨!我一向最憎嗰假借民主之名打壓不同意見嘅人!

    匿名君:
    哈哈,唔知點解你嘅留言會無啦啦走咗去垃圾留言嗰邊!唔關我事架,係Blogger自己懶醒咋!唔好意思,關於民主派嗰段,我真係睇唔明你想表達乜。至於有私人屋苑冇晒藥房同報紙檔,我就唔明有乜問題嘞。其實好多私人屋苑根本就連商場都冇添,so what?!香港奉行資本主義,尊重自由市場,任何人都有經營任何行業嘅權利,咁又有乜唔妥?如果唔俾地產商經營其他行業,我就反而會覺得係霸權!樓價亦唔係地產商可以隻手操控,如果冇人承接,樓又點可以賣到咁嘅價錢?我一向認為政府應該用公帑嚟起多公屋,而唔係用嚟資助人買樓。如果你認為賣花生嘅同做醫生嘅應該有同樣嘅生活水平,如果你認為政府應該將房屋資源平均分配俾每一個人,如果你贊成做又36唔做又36,好對唔住,你要等吓嘞。等到有人發明咗時光機,咁你咪可以返去改革開放之前嘅大陸囉!最後,我想表明一點,我絕對支持理性討論!如果回應之中有得罪之處,我喺度講聲唔好意思,呢係我嘅個人風格嚟架!

    回覆刪除