2014年9月4日星期四

姐姐餵你

早幾日睇港姐決賽,其中有個問答環節真係俾佢笑死。

眾佳麗要回答一條問題:最想同邊位藝人流落冰天雪地?(類似啦,exact wording唔記得喇)

有位佳麗揀咗Bosco,仲話要同佢喺冰天雪地打番個火辣辣嘅邊爐添。

話明係「流落」,仲有閒情逸致打邊爐?而家你當去度假?打個電話就可以叫人速遞頂級和牛同生猛松葉蟹?

講到「流落冰天雪地」,我第一時間就諗起「天與地」。黃宗澤瘦蜢蜢,要嚟有叉用咩!係揀都揀阿叻啦,雖然係冇咁嫩滑,不過勝在夠多肉囉!

另一位佳麗一樣咁搞嘢,佢揀咗王祖藍。呢位佳麗話想祖藍扮企鵝,咁就可以玩餵企鵝喎。

佢咁講係咪唔太尊重人,我就不予置評嘞,反正啲司儀都從來唔尊重一眾候選佳麗架啦。不過想餵企鵝就起碼要捉到魚先得囉,都唔知呢位姐姐揾啲乜嘢嚟餵。

哈哈,又即刻俾我諗到嘞,以下係本人為該佳麗同祖藍設計嘅對白:

佳麗:「祖藍乖,唔好食手指啦,姐姐餵你食奶奶!」
祖藍:「奶奶正呀!祖藍好乖架,食完奶奶餵番姐姐食蕉蕉!」

Udaipur, India

6 則留言:

  1. 睇怕冰天雪地,蕉都唔慌大 !

    咦,兩者冇關係個喎 XDDD

    回覆刪除
  2. laulong,
    阿媽教落,蕉蕉唔可以放喺雪櫃,因為唔凍得。就算祖藍有蕉蕉,喺冰天雪地一早就凍壞咗啦,所以無論大細,姐姐都係唔會食架!

    回覆刪除
  3. 我冇睇,但哩個問題無聊到死,美貌智慧並重喎!

    回覆刪除
  4. Coffee,
    哈哈,今屆嘅候選佳麗質素好平均,個個都係美貌與智慧欠奉,唔睇都冇任何選失囉!

    回覆刪除
  5. Arm:

    香蕉加奶奶,,跟住就會添加麥皮和乳酪,好和味!嘻嘻!

    回覆刪除
  6. 佛爺:
    參照薑汁撞奶,整番個蕉汁撞奶,唔止和味,仲好有營養添呀!

    回覆刪除