2012年11月5日星期一

神奇主任

呢排忙於開檯,搞到連鬧人都唔得閒添。不過班港毒騎呢怪咁Q樣衰,唔鏟吓又硬係周身唔舒服。班友都唔知乜嘢心態,咁唔鍾意做中國人就死去移民啦!賴死唔走已經夠樣衰,仲要喺度搞事累街坊,因住生仔冇咕咕呀!

言歸正傳,喺雀王會館打咗大半個月躉,今日終於叫做小有成就嘞。啱啱已經打到排名50位,晉身銀雀士行列。雖然距離上榜目標仲有好遠,但係點都起到啲鼓勵作用囉。其實琴日朝早已經打到51位,本來諗住好快可以晉級,點知最後打咗成日,攞多七百幾分先上到一位,真係辛苦過擔泥。

當然啦,我都知爭取排名位置會越嚟越難。不過之前做咗個數據分析,本人嘅每日進帳多過晒榜首嗰7位,要上榜理論上都只係時間問題囉。但係早兩日喺排行榜見到啲異動,唔止俾佢嚇親,仲連信心都打殘埋添。原本排第二嘅陳主任,喺一日內竟然攞到八千幾分,取代咗kkpang嘅榜首位置。喺其中一個58分鐘嘅時段,陳主任就有972分進帳,都咪話唔得人驚。

雀王會館最大打到10番,而且食糊要四抽一。如果食自摸10番,扣咗抽水就會有57.6分進帳。即係話,陳主任喺58分鐘嘅進帳,竟然相當於食咗17鋪自摸10番,你話得唔得人驚?

一直以為,同榜首嗰幾位爭咁遠,只係輸喺起步點。完全冇諗過,原來真係有咁嘅絕世高手。莫講話追,就算想跟佢尾食塵都冇可能。究竟陳主任點解可以咁勁呢,唔通副牌係佢「挑」嘅?

雀王排行榜

頭銜:銀雀士

6 則留言:

  1. 唉,挑戰前 10 由你去做咯,我依家仲係 117, 越黎越難打,其餘三家郁啲就食糊,有時牌靚靚都冇用。

    陳主任 58 分鐘進帳,相當於食咗17 鋪自摸10番,基本上真係冇可能,因為對手都會食糊。不過去到金雀士係可以進入唔抽水嘅會館,咁樣進分又會快啲。

    回覆刪除
  2. 唔好話呢位陳主任,剩係你晉級得咁快,我已經覺得不可思議啦!

    回覆刪除
  3. 我打真麻雀就試過供到人自摸十二章,仲要係第一舖。陰功!包哂!皆因唔信邪。

    回覆刪除
  4. laulong,
    挑戰排行榜而家諗都唔敢諗喇,班友發起威上嚟根本唔係人咁品架!陳主任當然唔使講,原來Wongfanny都超勁,12粒鐘就打咗5千幾分!另外一位新上榜嘅黃Sir亦超晒班,20分鐘打咗321分!佢地唔係人嚟架,根本就係雀神!

    Coffee,
    我只係磨爛蓆啫,班雀神先勁呀,簡直係匪夷所思!同佢地根本冇得比,連跟尾食塵都未夠資格囉!

    佛爺:
    我有一鋪仲黑仔呀!上家九張落地,有上有碰,諗住最多都係輸7番啫,咪打隻牌出去囉。點知佢槓我隻牌,跟住食埋槓返嚟嗰隻添,無啦啦變成我要包自摸9番!哈哈,好彩唔係打真嘅啫!

    回覆刪除
  5. 哇,咁真係好難追!班大帝咁鬼勁,可以約佢地出黎打真牌就好,可以見識下!

    回覆刪除
  6. laulong,
    哈哈,追鬼追馬咩,班友係老千嚟架!

    回覆刪除