2012年11月29日星期四

東家唔打打西家

哈哈,本人唔再玩雀王會館喇!

本來琴晚已經打到接近3萬6千分,排名去到19位。點知食完一鋪自摸8番,check吓雀王排行榜,積分竟然得番千幾分,排名跌到17萬幾!以為只係系統出錯,咁咪即刻send咗個email俾Recax囉。真係估佢唔到喎,當時已經係夜晚12點幾,竟然好快就收到回覆,問我用乜系統同埋註冊日期。

再估佢唔到,今朝又收到回覆,效率絕對冇得彈。不過回覆內容更估佢唔到,對方竟然話我個幾月內打咗3萬幾分好唔正常,俾系統偵測到,所以reset咗我嘅積分喎。真係火都嚟埋,如果我每日打七百幾分都算唔正常,咁排行榜上嗰幾位異能人士每日打五六千分又算係乜呢?

上次我舉報咗榜上嗰幾位異能人士,Recax話就話會密切觀察,但係多日嚟一啲行動都冇,班友嘅積分每日繼續以幾千分增長,其實我已經有啲唔順。而家竟然向我開刀,真係是可忍孰不可忍啦。咁我咪直斥其非,話佢地非但對榜上嘅大老虎視而不見,反而針對我呢啲一等良民。我仲付上排行榜眾人由10月22號到琴日嘅每日進帳數據,睇佢仲有乜嘢可以講。一如所料,對方好快就有回覆,內容如下:

「包括陳主任在內的這幾位用戶,暫時確未能確定他們的積分有異樣,因他們的系統是IPHONE的,而IPHONE除了一般版本外,亦有付費的黃金版,黃金版的用戶可以透過使用跑馬地會館而享有免抽佣的權利。Android直至11月27日為止也沒有推出跑馬地會館,跑馬地會館的開放時間是在11月28日伴隨2.44版本發佈後才增加的,這是兩天前的事,因此android 用戶要做到以前每天7000分,系統會將其視為不可接受範圍。請你見諒。」

講嚟講去,都係話我嘅得分有問題,真係俾佢激死。以下係自我嘅回覆,亦係最後回覆:

「謝謝回覆,但你的解釋實在讓人難以信服。抽不抽水的分別只是25%,就算沒有抽水,本人每天進帳也只折合大約一千分。為什麼這算不正常,而「陳主任」他們每天五六千分的進帳竟然沒有異樣?而且之前說過,本人每天玩十多小時,平均每小時進帳也只是幾十分而已,這又有甚麼不可能呢?要把每天玩十多小時的忠實擁躉拒諸門外,這是你們的選擇,本人無話可說,以後也不會再打擾你了!」

至此,本人已決定同雀王會館一刀兩斷。唔打雀王會館,仲有好多其他選擇,可以打番Yahoo麻雀,或者試吓神來也都得。其實,打麻雀game同打工一樣,東家唔打咪打西家囉!

後記:

以為Recax唔會再理呢單嘢,點知佢地竟然仲肯回覆。內容如下:

「感謝你一直以來的支持。雀王會館的ai設定一直都是較一般人腦稍弱(贏出次數不一定比玩家少,但總番數一般比玩家少),所以會透過抽佣的方法去取得平衡(這亦是為什麼不同會館抽佣的數字不一樣的原因),一般用戶在抽佣後,分數增長不會明顯,但如果是進入免佣會館的話,分數增長確實是可以很多。這方面android版本現已開放免佣會館,你其實可以嘗試去體驗一下。」

哈哈,終於露出狐狸尾巴喇!居然氹我用嗰個要收費嘅黃金版,真係睬佢都有味呀!

雀王排行榜

6 則留言:

  1. 天呀!換咗係我,真係接受唔到呢個打擊!!隻手遮天,不要再支持這個APP!

    回覆刪除
  2. Coffee,
    佢地將上榜權利留番俾付費版本用戶,我唔會干涉,不過就絕對有權唔玩囉!

    回覆刪除
  3. 咁,即係迫人付錢,免費版就無得高分架喇!

    回覆刪除
  4. 我覺得這樣對你是一件好事!玩網上遊戲最犀利始終都係個班用外掛搵錢既人,遊戲唔諗計收錢,真係唔知點生存,係咪?

    回覆刪除
  5. 哈哈,早前覺得唔過癮,冇玩大半個月喇!

    講來講去都係要收錢,由陳主任班友去 high 罷,呵呵!

    回覆刪除
  6. 佛爺:
    其實都係講緊好少錢啫,都唔知點解Recax要咁維護啲收費黃金版嘅用戶!

    匿名君:
    歡迎光臨!我當然明白世上冇免費午餐,不過免費版用戶都唔係冇付出囉。有時打打吓篤錯隔籬,無啦啦彈個廣告出嚟,其實都幾煩吓架!

    laulong,
    本來仲諗住以凡人血肉之軀對抗邪惡嘅超自然力量,不過而家要由零開始,咁就打死都唔制啦!

    回覆刪除