2012年11月25日星期日

感覺好似打怪獸

過咗幾日,雀王排行榜又有變動。「不動明王」LO FAI早兩日已經被踢出排行榜,比我估計仲要快。跟住太極人又出埋局,代之而起嘅就有九龍麻雀王同蘭婆兩位。至此,排行榜嘅舊人(以我開始打雀王會館計)只係剩番陳主任、Wongfanny、同埋屯dee。曾經最有機會問鼎雀王寶座嘅屯dee,自從10號開始就毫無進帳,睇嚟已經放棄咗。估計佢會步LO FAI後塵,好快消失埋添。

新上榜嗰兩位,蘭婆仲未知,而九龍麻雀王又係勁到無倫嗰隻。現任雀王陳主任就繼續遙遙領先,每日更以超越人類極限嘅速度累積分數。分析形勢,排行榜上嘅異能人士已經七佔其四,而隱藏喺榜外嘅異人,數目更係難以估計。我輩凡人,就算日日24小時磨爛蓆都冇可能會追得到,睇嚟真係上榜無望囉。

同呢班異人爭上榜,直頭係蝣蜉撼樹。感覺就好係細個睇日本超人片集,地球防衛隊用人類嘅低能武器打怪獸,啲怪獸簡直當係R痕。唔同嘅係,呢度唔會有超人,班怪獸嘅對手,根本只有其他同類。

講番本人,今日已經打到3萬幾分,不過仲係排緊23位。其實16號已經打到22位,點知打咗9日,攞多咗7千幾分,竟然仲跌咗1位,真係冇天理呀!

不過咁,呢幾日都算有啲收穫,就係食咗一鋪極其罕見嘅奇牌:全么九。以本人浮沉雀海多年,呢種牌都係第一次食咋。講到難度,同天糊或者十八羅漢唔知點比,但係就肯定難過坎坎糊。

講開坎坎糊,校長早排就食過一鋪,仲要有埋混一色添,真係奇中之奇。不過本人都唔輸蝕,早幾日亦食咗一鋪。雙番東、白板、混對、加埋門清,打出都已經夠10番。而家仲自摸埋,就算唔計坎坎糊都已經食到盡晒。哈哈,贏咗校長一個馬鼻添!

順帶一提,喺雀王會館,門清對對糊叫單吊,就算打出都算坎坎糊架,我都係食過一次先知道咋。嗰次我以為只係門清加1番,仲考慮咗好耐先食添,結果真係喜出望外囉。不過記住,如果叫對碰,食打出就只係得門清,唔算坎坎糊架!

突發直擊報導:

啱啱寫完blog,打第一鋪就有料到。開牌已經11隻么九番子,跟住仲連摸白板同北,打出3隻牌就叫十三么喇!唔知食唔食得出呢,好緊張呀!

再直擊報導:

Update完個blog,再摸多一個轉,上家就打一萬俾我食,真係超快呀!不過可惜唔係自摸,有少少遺憾囉!

雀王排行榜

全么九

坎坎糊

超快叫十三么

超快食十三么

5 則留言:

  1. 我食過一次全么九,仲係自摸!

    坎坎糊未食過,所以至今仍未完全弄得清咩係坎坎糊:p

    回覆刪除
  2. 哈哈,我早已唔玩喇,我覺得頭幾名完全唔人性,基本上係造假,再打落去都係冇乜意思!

    唔打之後,對眼就好番好多喇!

    回覆刪除
  3. Coffee,
    食全么九仲要係自摸,勁呀!至於坎坎糊,其實好簡單,即係自摸門清對對糊,就算開過暗槓都唔得。雀王會館就比較特別,如果叫單吊,連食打出都算係坎坎糊。

    laulong,
    完全放棄又有啲可惜,就算冇得爭排名,當消閒玩吓都唔錯,起碼好玩過21點先啦!

    回覆刪除
  4. 么九都好難姐,機會微乎其微,真係從來未食過。

    回覆刪除
  5. 佛爺:
    六隻么九牌要集齊五隻食糊,絕對係可遇而不可求呀!

    回覆刪除