2012年9月29日星期六

Love Story

琴日上youtube摷Andy Williams嘅Love Story,打咗lov三個字母已經彈個list出嚟,頭一行就係love story andy williams,可謂得來不太費功夫。隨手揀咗置頂嗰條片,點擊率有成四百幾萬,斷估應該係音效唔太差嘅版本。點知聽咗半句(Where do I),已經發覺俾人揾咗笨,嗰把聲根本就唔係Andy Williams!

老實講,雖然係冒牌貨(title明明寫住Love story - Andy Williams),但係條友真係唱得幾好,同Andy Williams嘅版本可謂各有韆鞦。不過咁,唱得好唔好係一件事,上載者點都唔應該用其他人嘅版本嚟冒充Andy Williams囉。我就相信唔係無心之失嘞,Andy Williams把聲咁易認,聽開舊歌嘅人有乜理由會搞錯呢?

再由頭睇番,原來第一個畫面已經寫住演唱者係Broce Twain。乜水嚟呢,真係唔知喎。上網摷吓,雖然資料唔多,但係就有驚人發現。有人話呢個至係Love Story嘅原唱者,直頭顛覆晒我對首歌嘅認知。

冇所謂啦,係唔係原唱其實都唔係咁緊要,鍾意咪得囉。好似Andy Williams唱飛哥跌落坑渠,我覺得仲好過Frank Sinatra添。佢又唱過Simon and Garfunkel版本嘅Scarborough Fair,雖然風格唔同,但係一樣咁好聽。當然啦,Andy Williams並唔係天下無敵,佢唱The Exodus Song就唔夠Pat Boone咁有氣勢嘞。

除咗上面提過嗰幾首,Andy Williams仲有好多正歌,例如Speak Softly Love、Alone Again (Naturally)、An Old Fashioned Love Song、A Time for Us、Aquarius、The Impossible Dream、Tonight、Moon River、Love is a Many Splendored Thing等等,真係百聽不厭。鍾意Andy Williams,究竟係因為佢唱得好,定係啲歌本身正,其實連我自己都唔係好搞得清。

講真,Andy Williams把聲唔算好靚,有啲沙沙地,唔係好夠厚,又唔算有磁性。至於唱功,亦唔覺有乜太特別。不過佢嘅歌令人聽得好舒服,最啱我呢類冇乜內涵嘅人。聽歌都係為咗消閒啫,如果咁嘅嘢都要學習同思考,咪仲辛苦過返工?

Andy Williams香咗,個個都話好可惜,又話好懷念佢,我反而冇乜特別感覺。佢都成八十幾歲先去賣鹹鴨蛋,喺中國人嘅角度,已經算係笑死啦。而且呢個世界有啲嘢叫做CD同MP3,就算佢唔喺度,我仍然會繼續聽佢嘅歌,可能直至我自己都香埋為止。所以佢有冇走到,對我而言真係一啲分別都冇!或者換一個角度,以冇咁冷血嘅方式嚟講,我根本唔覺得佢已經走咗!

Van, Turkey

Harare, Zimbabwe

5 則留言:

  1. 以為你會貼首歌上嚟。

    張蜻蜓相咁偶然都被你影到!

    回覆刪除
  2. Coffee,
    貼歌呢啲侵權嘢,我梗係唔會做啦!至於撞破人地好事,我都唔想架!不過佢地做得咁張揚,分明係有表演慾啦,相信佢地唔會介意俾我影相囉!

    回覆刪除
  3. 我無聽英文歌,這篇帖子於我說是對牛彈琴。嘻嘻!

    回覆刪除
  4. 有時係首歌令人紅丶有時又會係歌者帶紅首歌,其實,唔重要,好聽就得!你提起 Simon and Garfunkel,你有冇聽過全女班 band The Bangles 翻唱 S&G 的 Hazy Shade of Winter? 我覺番唱版本正好多呀!

    回覆刪除
  5. 佛爺:
    番書仔唔聽英文歌,真係好難想像喎!

    SKII,
    首歌原來我隻碟(The Simon and Garfunkel Collection)都有,不過我就完全冇印象,因為聽嚟聽去都係El Condor Pasa、Scarborough Fair、The Boxer、Sound of Silence、Bridge over Troubled Water呢幾首!

    回覆刪除