2012年9月15日星期六

無啦啦票王

今屆垃圾會選舉曲終人散,最觸目嘅係產生咗兩位票王。喺全港67張參選名單之中,只有兩張得票超過7萬,遠遠拋離其他對手同非對手,都可算鶴立雞群。

陳總舵主同國家旗分別喺香港島同新界西出選,結果雙雙高票當選,榮膺新一代票王。呢個賽果當然一啲都唔出奇,因為背後有兩位重量級人馬幫佢地抬轎。至於抬轎嘅陳熟妝同魚弱微雙雙出局,其實亦係意料中事,怪只怪班狀棍太大貪囉。今屆參選名單眾多,可謂七國咁亂,要喺一張名單有兩件出到線,根本就難過登天。再講,就算抬轎嘅係重量級人馬,都要睇吓坐轎嘅係邊個。如果係抬隻馬騮,咁就未必所有選民都會buy喇。而家好啦,兩個抬轎嘅都出唔到線,仲累到喺新界西出選嘅高達冚家墮馬添。

歸根究底,都係狀棍黨嘅策略太進取。陳熟妝嘅江湖地位同魚弱微始終爭好遠,由佢喺香港島抬轎,實在係力有不逮囉。如果倒番轉,由魚弱微喺香港島抬陳總舵主,贏面就高好多嘞。不過由陳熟妝喺新界西抬國家旗,雙雙出線嘅機會就幾乎等如零囉。

如果喺嗰兩區都分拆兩張名單出選,咁又會點呢?結果亦好肯定,只有魚弱微同陳熟妝可以當選。咁都係得兩席,不過高達就未必會出局嘞。

究竟有冇辦法可以提高贏面,而又唔使累街坊呢?其實都有嘅,但係就要某啲人犧牲少少嘞。由魚弱微喺香港島抬陳總舵主,陳熟妝喺新界西出一張名單,而國家旗就選番功能組別,咁幾乎係坐三望四嘅格局。當中最弱一環係國家旗,本來佢應該唔夠良家騮揮,不過近期反國教單嘢搞到咁激,唔多唔少都會對佢有啲幫助。好似莫奶光咁,都重奪公能組別席位啦。國家旗要喺醫學界組別勝出,雖然難度仍然好高吓,不過都唔係完全冇可能啫。

呢個策略嘅整體勝算真係高啲,又唔使傷盟友和氣,咁點解狀棍黨仍然要冒險玩兩區抬轎呢?唔排除係某啲人懷有私心,唔想打硬仗囉。結果坐轎嘅兩位男士無啦啦做咗票王,真係想問佢地有何德何能。而抬轎嘅女士就雙雙出局,都算死有輕於鴻毛喇。魚弱微都算嘞,我諗佢其實都唔係咁想玩。陳熟妝先慘,踏入剩女之年至為男人犧牲,真係好唔抵囉!

Gelada baboon, Semen Mountain National Park, Ethiopia

7 則留言:

  1. 兩個女人我都唔鍾意。愚弱眉把口尖酸刻薄,佢腦血管有事,係咎由自取。至於陳熟妝,佢肯犧牲色相,上到床,早洩男也會不舉。

    回覆刪除
  2. 佛爺:
    哈哈,使鬼你鍾意咩!人地擔得抬得,又肯捱義氣,唔止選民鍾意,黨友更加鍾意呀!

    回覆刪除
  3. 基本認同你嘅分析,余大狀我都認為佢唔多想撈了,陳熟妝就好唔抵咯,我有諗過佢哋呢次配票法,究竟有幾多成係陳熟妝自己同意的。

    回覆刪除
  4. 真唔明白哩班狀棍仲有咁多票,幾單官司累到香港雞毛鴨血,啲人盲架!

    至於那個余老天老真,我睇見想嘔;陳小天真,哈哈,我真係好心涼咯!

    回覆刪除
  5. Coffee,
    咁嘅安排,其實陳小姐自己都未必想囉。不過當初佢都係咁樣俾人抬入局,今次輪到自己抬番人,都應該冇理由反對啦!

    laulong,
    哈哈,呢啲咪名牌效應囉!人地個個都係專業人士,吸票能力更係贏晒禽流黨啦!好似啲人碌爆卡買名牌咁,根本就唔會諗吓啲嘢究竟抵唔抵或者啱唔啱自己用!

    回覆刪除
  6. 之前竟然錯過咗你呢篇,貪心之過囉!

    回覆刪除
  7. SKII,
    貪就梗係貪啦,係都要玩啲高危嘢,搞到累埋街坊添!

    回覆刪除