2012年9月5日星期三

白色恐怖

好不幸,香港已經進入咗白色恐怖時代!23條都仲未立法,就已經有人用以言入罪嘅方式對異見者進行政治迫害,你話係咪好恐怖?!

琴日睇到單新聞,話有網民喺學民思潮召集人黃之鋒嘅facebook發咗條咁嘅留言:「你自焚吖,你自焚我就信你係真心為學童要撤回國民教育科」,之後仲對黃同學粗言辱罵添。跟住條友就即刻俾黃同學嘅粉屎起底,原來佢自稱由96年開始任職消防員。一眾黃粉屎除咗鏟到條友飛起,仲話佢咁講已經構成教唆他人自殺,「更稱已聯絡律師尋求進一步行動」。單嘢仲已經傳到消防處都知,條友可能會面對內部處分添。

首先,雖然本人唔認同黃同學嘅舉措,但係就絕對相信佢係真心,起碼喺呢一刻。再過多幾年,佢會唔會變成類似癲狗或者梁渣傑咁嘅政棍就唔知喇,不過我諗可能性都好大吓囉。

至於嗰位疑似消防員嘅言論,當然係難以服眾啦。不過好明顯,佢只係無聊同冇品啫。事實上,呢類人根本就無處不在,連鄙人微不足道嘅無聊blog都間中有啲蒙面人入嚟粗言辱罵。以黃同學近期咁勁嘅人氣,冇人踩場先怪啦。對啲咁嘅無聊留言者,認真嘅話,可以據理反駁。如果想展示量度,咪一笑置之囉,費事同啲人一般見識啦。換著係我,就一定會鏟到條友反艇為止嘞。但係要搞到人地受內部處分,甚至可能負上法律責任,咁又從何說起呢?

首先,無論你鍾唔鍾意都好,辱罵式言語暴力已經成為無可抗拒嘅本土文化。由大班嘅「狗官」開始,到顛狗嘅「不該」達至顛峰,言語暴力唔止深入民心,甚至已經等同言論自由,呢個係無可爭辯嘅事實。咁俾人鏟兩句又有乜大不了呢,都係意見表達方式啫,唔順咪鏟番轉頭囉。事實上,呢種言語暴力文化得以發揚光大,完全係因為某啲民主派政客同一班忠實粉屎能夠身體力行,將粗言謾罵帶到全港每一個角落,包括網上、街頭、甚至議會。自己鬧人就好地地,俾人鬧兩句就要打爛人地飯碗,甚至想搞到人地坐監,呢種究竟係乜嘢標準呢?

再講,對於一個三九唔識七嘅無聊網民,黃同學又有乜可能會認真考慮佢嘅自焚建議呢?教唆自殺云云,唔止係無限上綱,更係侮辱黃同學嘅智慧。如果咁都講得通,凸首同各高官、以至一眾保皇政客就真係好唔得閒,每日都唔知要俾人教唆自殺幾多次,叫佢地去PK死嘅人肯定唔會少囉。莫非只有黃同學可以享有人權,受到法律保護,而凸首、高官、保皇政客就個個抵死,所以教唆佢地自殺冇問題?

好明顯,單嘢根本就係以言入罪式嘅政治迫害!而由黃同學班粉屎搞出嚟,就更加得人驚,話就話爭取民主、捍衛言論自由,但係竟然講一套做一套!

報導冇提到黃同學有乜反應,唔知佢有冇參與粉屎嘅報復行動,但係佢肯定唔會對單嘢一無所知。希望黃同學可以制止班粉屎對嗰位疑似消防員嘅政治迫害,就算佢選擇袖手旁觀,咁都係等同幫兇!如果黃同學任由呢套鬧劇繼續上演,我對佢就真係好失望嘞,咁唯有對佢講聲:你yak jill啦!哈哈,如果我真係咁講,會唔會俾人話我教唆未成年人士進行不道德行為呢?

National Museum of Anthropology, Mexico City, Mexico

6 則留言:

  1. >>辱罵式言語暴力已經成為無可抗拒嘅本土文化。

    係呀,有同感,政治鬥爭下的產物。

    回覆刪除
  2. haha, 嗰班暴民?根本就走緊文革批鬥路線,仲話反融合,班友自己就融合咗入歷史的非理性部分去,真叫人慨歎!

    回覆刪除
  3. 反國教人士對呂明才小學的圍逼更令人心寒. 夠膽開授國教科的學校必須對反國教人士坦白從寬, 公開所有教材, 讓他們檢查有否洗腦, 才能過關, 否則, 學校日日被圍. 這樣其實更似白色恐怖.

    回覆刪除
  4. 我都相信黃同學而家係真心,因為有乜利益的包伏,佢亦非池中物,但如果諗埋一邊,第日唔知會變成點。二十幾年前,我見到的陶君行,就唔係今日同一個人!

    回覆刪除
  5. 我又諗唔明,呢班粉腸,咪住,講錯佐,應該係粉絲,連不同意見也聽不入腦,點解會驚比人洗腦?

    回覆刪除
  6. Coffee,
    道德標準會隨住時間改變,如果人人都以謾罵代替對話,我亦覺得冇問題。不過大前提係要尊重同一套標準,持雙重標準嘅人我係絕對唔會接受囉!

    laulong,
    哈哈,呢啲正正係人性嘅表現呀!唔能夠從歷史吸取教訓,走上前人嘅舊路而不自知,係因為人嘅愚昧同盲目!

    匿名君:
    歡迎光臨!其實唔止呢單嘢,亦非只限於反國教人士,觀乎香港民主派同佢地嘅支持者,有邊次擺出嚟唔係「順我者昌逆我者亡」嘅姿態呢?!

    SKII,
    哈哈,變幻才是永恆呀!其實人人都會變,唔變嗰個先至唔正常囉!睇番我自己,同廿年前都好唔同啦,唔單止個樣,連思想都係!

    佛爺:
    哈哈,班粉腸當然唔驚洗腦啦,因為洗腦根本就係佢地嘅強項!班友日日都喺政府總部對啲細路進行洗腦式思想灌輸,大家有目共睹架!

    回覆刪除