2012年9月20日星期四

跌眼鏡

今屆垃圾會選舉第一次可以投兩票,點知命中率只得50%,真係有啲失望。不過咁都唔算跌眼鏡嘅,因為兩票都係參考民調,揀咗形勢落後嘅候選人。點知劉華喺超級區議會果然墮馬,所以咪冇得全中囉。

講真,選劉華係基於形勢判斷,其實我最想揀嘅係白姐姐。所謂爛佬怕潑婦,白姐姐正正就係癲狗長毛呢類議會垃圾嘅剋星。講嗌交,白姐姐牙尖嘴利,絕對唔會輸蝕。講暴力,班垃圾肯定無用武之地,斷估佢地點都唔敢打阿婆啩。不過白姐姐出線機會微乎其微,我當然唔會嘥咗手上神聖嘅一票啦。至於閒姐同李衛鯨,民調話佢地形勢大好,我亦唔需要幫人地錦上添花啫。諗嚟諗去都係投咗俾劉華,因為咁先最有機會阻止犯民攞到超級區議會第三席。雖然佢最後都係跑唔出,但係我仍然相信呢個策略係正確嘅。

好多民主派支持者俾人洗晒腦,以為民主選舉好完美,人人都可以揀到適當人選代表自己喺議會發聲。事實又係點呢,究竟有幾多人投票前真係有認真咁睇清楚啲候選人嘅政綱呢?相信好多人都係好似我咁,去投票嘅目的完全係唔想某啲人當選。至於所揀嘅候選人有乜政綱,反而唔係主要考慮因素。而且喺香港呢個極度分化又缺乏理性嘅環境,可能大部分選民都只會睇標籤同品牌,對候選人本身嘅能力同往績反而唔多理。好似國家旗喺新界西榮膺票王,究竟有幾多人係真心投佢一票嘅呢?如果唔係有魚弱微抬轎,啲人又會唔會捨國家旗而取高達呢?

弊嘞,越講越離題添,其實令我跌眼鏡嘅係另一個人囉。與其話一個人,不如話一條棍,因為條友的的確確係一條政棍兼搞屎棍。飯桶威可以當選,都唔知係天冇眼定人冇眼。而家乜嘢年代,條友竟然仲大搞文字獄,帶埋班嘍囉去我鋪頭搞事,真係忍得佢都食得蕉啦!

條友當選後好風騷咁接受電視台訪問,話自己成功當選係因為早著先機,識得喺中港矛盾呢個議題做手腳喎。冇錯,呢個問題確實值得關注,不過飯生究竟有乜對策呢?佢居然喺度火上加油,挑撥港人反中情緒,甚至無中生有,製造更多新矛盾,簡直唯恐天下不亂!好似我鋪頭用簡體字,條友都要管,竟然拖馬堵塞鋪頭門口,阻住人做生意。喺中國地方用中國法定文字,究竟何錯之有呢?咁都可以攞嚟搞,除咗話係一條搞屎棍,我都唔知仲可以點形容佢囉!

其實呢單嘢早前都寫過,我當時已經批死佢一定會參選今屆垃圾會。但係咁嘅貨色都可以跑出,我就點都估唔到囉。所以我喺文中講過,如果佢真係當選,我就俾個頭佢坐。所謂人無信不立,就算對啲政棍人渣,都唔可以講過唔算數。如果飯生嚟揾我算賬,我一定會大方咁亮出X頭,等佢舒舒服服坐落嚟!
Gangtok, Sikkim, India

6 則留言:

  1. 詩白爾:
    哈哈,本人當然唔會主動露械啦!不過,如果飯生要求我兌現承諾,咁就別無選擇喇!

    回覆刪除
  2. 唓,話俾個膝頭佢坐咋嘛,佢夠胆坐,仲可以趁勢直取佢要害!

    哩啲垃圾,真係要取佢要害架!

    回覆刪除
  3. laulong,
    唔得,坐膝頭咁浪漫嘅嘢,如果對象係飯生,咁我寧願投降嘞!至於取佢要害,用膝撞都係欠缺咗啲速度同爆發力。我會換番對打咗入冷宮好耐嘅Caterpillar鋼頭鞋,然後以射12碼嘅方式大腳車埋去囉!

    回覆刪除
  4. 我想知道你舖頭如何處理條「反官方語文」的黐線佬。

    回覆刪除
  5. 佛爺:
    當然冇得處理啦,如果報警投訴班友滋擾,隨時會俾佢地咬番轉頭,話我打壓言論自由囉!

    回覆刪除