2012年9月18日星期二

估佢唔到嘅票屎

上篇講完票王,今次自然係輪到票屎啦。喺地區直選67張名單之中,就有19張得票唔夠3%,令到參選人連選舉按金都攞唔番。咪以為得票率咁低係因為輸蝕名氣,原來喺芸芸票屎當中,竟然不乏大有來頭之人,真係估佢地唔到!

得票率最低嘅係鼎鼎大名嘅事旦男,只有0. 1%(343票)。此人騎呢無比,榮膺票屎之最可以話實至名歸,當然唔會估佢唔到,估唔到嘅係佢居然會參選。本來條友咁鍾意出風頭,成日博上鏡,參選垃圾會一啲都唔出奇。但係大拿拿5萬蚊就咁掟咗落鹹水海,佢冇理由唔肉痛啫。條友冇提供到任何個人資料,唔知佢撈邊瓣。不過睇佢成日咁得閒狙擊事旦台,好似唔使返工咁,極有可能係嗰啲攞綜援嘅全職社運人士囉。咪住,唔通領取綜援人士參選垃圾會,一切競選開支都可以實報實銷?咪講笑,等我得閒打電話去選舉事務處問吓先,以備不時之需呀!

同樣係咁騎呢嘅仲有爭取包二奶刑事化嘅林依例,得票率0.37%(859票)。佢嘅威水屎就唔提嘞,費事幫人免費宣傳啦。林小姐咁鍾意曝光,當然唔會錯過呢個4年至有一次嘅機會,而且以佢咁有米,幾萬蚊濕濕碎啦。所以林小姐本人係絕對predictable,估唔到嘅反而係跟佢隊嘅幾個大男人。咪以為呢幾個男人係一般跟班貨色,其實佢地個個都衣冠楚楚、相貌堂堂架。好跟唔跟,竟然跟個成日俾人非禮嘅奇女子反包二奶。一來呢家嘢由男人搞完全冇說服力,而且同呢位奇女子行得咁埋,唔通佢地唔怕遲早會惹官非?

另外仲有「向地產商說不」嘅光頭仔,得票率1.29%(6031票)。講到騎呢嘢,呢條友比起以上兩位實在不惶多讓。佢同地產商有不共戴天之仇,誓要打倒地產霸權,但係就走去選垃圾會,咁唔止騎呢,直頭係腦殘添。如果真係當選,佢嘅薪津就會由公帑支付,其中有好大部分正正係來自政府嘅賣地收入同地產商繳納嘅稅款。唔通佢收咗呢啲錢仲會食得落飯、瞓得著覺?我唔期望佢會識得「不食周粟」點解,但係乜嘢叫做不義之財應該知喇啩。條友腦殘當然唔使估都知,我估唔到嘅係佢嘅得票率竟然有1.29%咁高。由此推斷,佢喺全港嘅腦殘粉屎可能超過9萬,絕對諗起都覺得恐怖!講真,香港政客個個老奸巨猾,政治呢家嘢根本唔啱光頭仔呢啲咁天真無牙嘅小朋友玩。見佢俾人沒收咗5萬蚊咁慘,就等我點佢一條財路啦。既然佢咁鍾意去啲落後地區體驗生活,不如將有關見聞心得結集成書,出番本「腦殘遊記」。如果每個腦殘粉屎都買一本,咁就發達啦!

最後呢件就真係極品喇,唔止芳容令人不敢迫視,稱號更足以鎮慑一切牛鬼蛇神。有「民主女神」美譽嘅痰香聞,得票率1.91%(5440票)。對於痰小姐落選,我當然唔會感到意外,原因早排已經講過,喺呢度就唔再提嘞。不過點都估無到佢嘅得票率竟然會咁低,連2%都唔夠。九龍東只有9張名單參選,其中仲有一張係可以無視嘅騎呢女俠,所以按合理推算,要攞到接近12%先算合格。如果根據我地嗰代嘅評核標準,痰小姐嘅成績都應該屬於擔梯喇啩。佢係前度垃圾會議員,就算冇政績都起碼有名氣啦,但係參與直選竟然可以輸得咁肉酸,真係令人跌晒眼鏡。講真,都唔知當初佢個議員係點選番嚟嘅囉。咪住,唔通佢今次係忍辱負重,參選嘅真正目的係要證明俾全港市民睇功能組別選舉有幾荒謬?忽然諗起,其實國家旗同佢真係好相似。佢地都係前垃圾會議員,都係任內無政績可言,都係做咗一屆就俾人趕走。仲有最緊要嘅一點,佢地都係同狀棍黨有政治聯繫。但係點解喺今次直選,一個可以榮膺票王,而另外一個就淪為票屎呢?除咗話同人唔同命,應該仲有其他因素嘅。如果痰小姐冇退黨,而梁黨灰又肯幫佢抬轎,好可能肥雞都會變鳳凰囉。究竟荒謬嘅係功能組別選舉,定係民主嘅地區直選呢,咁就要留番俾大家自己諗喇!
 
Matopo Hills National Park, Zimbabwe

5 則留言:

  1. 如果個個都唔得嘅,搵個相對好樣啲起碼市民冇咁眼冤先呀!我係話事人的話,搵啲好樣新血沖下喜都好。

    回覆刪除
  2. 所以呢?票屎萬歲,票屎萬萬歲!

    唔係咩呀,票屎讓我們知道一句成語:自知之明!一個真理,騎呢無處不在,於今尤甚!

    回覆刪除
  3. Coffee,
    哈哈,人力就係用呢種策略囉!聽講話乜必之所以能夠當選,都係因為排第二嘅猿貍鳴吸票能力夠強咋!

    laulong,
    冇辦法啦,班友又冇料到,咪唯有用啲騎呢招吸引目光囉!對於佢地嚟講,俾人笑吓冇乜所謂,寂寂無聞先係最痛苦呀!

    回覆刪除
  4. 立法局竟然有咁多騎呢議員,真係香港的奇景。

    回覆刪除
  5. 佛爺:
    哈哈,呢幾個騎呢人係恨做議員恨到傻咗啫,佢地當然選唔到啦!不過話時話,同樣騎呢嘅垃圾會議員都大有人在囉!

    回覆刪除