2012年4月22日星期日

可樂飲死人?

新聞話有個年僅30就已經生咗8件嘅紐西蘭女人,喺屋企心臟病發失救,懷疑死因係同飲得太多可樂有關。專家喺死因研訊指出,飲得太多汽水或會引起低血鉀症,導致心律不正。另外可樂含有咖啡因,吸收得太多會中毒,亦可能係致命原因。而死者家人就話可樂公司要負上責任。

睇完呢單新聞,又一次證明我真係好冷血,因為我嘅即時反應係笑咗出嚟!係呀,我一啲都唔同情個女子架!咁飲法,唔死先奇啦!

有人話每日一罐可樂已經可能會對健康構成不良影響,個女子竟然長期日日飲10公升(相當於30罐),真係誇張到爆。莫講話可樂,就算只係清水,日日飲咁多都死得人啦!

點解飲過量可樂會唔健康,相信唔使講得太詳細。可樂含有酸性,會加速人體鈣質流失,可能會導致骨質疏鬆。高糖亦係健康大敵,除咗會致肥,仲會增加糖尿病嘅風險添。而且飲用大量液體,亦會令體內電解質流失,引致水中毒。

講番個女子,除咗每日勁飲可樂,其他生活習慣亦好唔健康。據報佢食好少嘢,不過煙就煲好多,一日成30枝。日日飲咁多可樂,照理早就變咗大肥婆。不過睇佢張相,竟然係面無四兩肉,一啲都唔肥。我就懷疑佢已經搞到自己生理機能失調,所以先會飲極都唔肥。所以出事都係必然架喇,只係遲早問題啫。

講開呢位奇女子,有一樣我最唔明。我飲水比較少(遠低於啲權威建議嘅每日8杯),但係每日就已經要去19幾次廁所。好似奇女子咁,每日飲10公升液體,究竟要去幾多次廁所先掂呢?如果生活只係循環不息嘅飲完就屙、屙完再飲,咁其實仲有冇人生樂趣呢?

Dattatreya Square, Bhaktapur, Nepal

5 則留言:

  1. 日日飲20公升水,飲死咗就告水務署。日日做愛九十幾次,做死咗就告上帝,哩個世界真係乜人都有!

    回覆刪除
    回覆
    1. 校長:

      每天做愛九十幾次,做死佐,應該控告政府,因為地產霸權和起市操控物價,造成要用做愛來減壓。嘻嘻!

      刪除
  2. 你話自己一日大約去十九次廁所,話時話,我從未計過自己一日去幾多次,等我都自我統計下先。

    回覆刪除
  3. 我都喜歡飲可樂,但連續飲兩罐,就幾乎想嘔!那位女士每天飲三十罐,也可活至三十歲,都可算是長壽了。

    回覆刪除
  4. laulong,
    最經典係有個美國女人自己唔小心倒瀉熱咖啡淥傷,走去告老麥賣嘅咖啡太熱,結果個官判佢勝訴,可以得到折合幾百萬港紙賠償。無理取鬧嘅人度度都有,根本唔係大問題,最攞命係有啲中晒民粹毒嘅官喺度亂咁判囉!

    Coffee,
    哈哈,所以我搭飛機(除非機程一粒鐘以下)都一定要走廊位,費事麻煩人啦!

    佛爺:
    有一次喺香港行山,熱到融咁滯,見到有間士多就買咗枝1.25公升可樂。一口氣吹完之後,成個人好似虛脫咁,以後都唔敢再試。另外,為防俾啲造愛造到死嘅人嘅親屬告,政府應該向市民發出警告:造愛危害健康!

    回覆刪除