2012年1月5日星期四

聖誕玩邊科

聖誕玩邊科?當然唔係去啲失身派對啦,呢家嘢都係比較啱細路多啲。再講,我呢啲老餅都已經失無可失啦!

其實都好無聊吓,連續兩年聖誕都玩自拍,仲要係喺啲九唔搭八嘅地方添。前年喺坦桑尼亞,舊年喺印度,除咗酒店有棵聖誕樹,基本上全無聖誕氣氛可言。話時話,用掛喺聖誕樹嘅波波玩自拍又真係有些少創意架!

喺印度都好啲,聖誕嗰日由大吉嶺去錫金,沿途可以見到雪山,算係過咗個白色聖誕,雖然比較遙遠咗啲。坦桑尼亞嗰次就真係完全冇聖誕feel嘞,喺塞倫蓋蒂草原,除咗禽獸就乜都冇。

講到同聖誕最有關係嘅地方,我諗都應該係馬槽教堂嘞。不過去嘅時候係夏天,熱到人都融,完全聯想唔到聖誕節。

都唔知點解,自從升呢做咗老餅之後,聖誕節無論係喺香港過,抑或係去咗旅行,都硬係覺得冇乜氣氛。莫講話屋企唔會有任何聖誕佈置,甚至連燈飾都費事去睇添。唔知其他老人家係咪都係咁嘅呢?

Lake Manyara National Park, Tanzania

Serengeti, Tanzania

Kolkata, India

Darjeeling, India

Gangtok, Sikkim, India

Church of Nativity, Bethlehem, Israel

Nativity Star, Church of Nativity, Bethlehem, Israel

7 則留言:

  1. 像我同你嘅年紀,對節日淡然係好正常咯,所謂「而今聽雨僧廬下, 鬢已星星也。悲歡離合總無情, 一任階前點滴到天明。」

    聖誕、新年都已經好平常。

    回覆刪除
  2. 猶太人和耶和華見證會,也不慶功聖誕節的。

    回覆刪除
  3. 你都話升呢才對聖誕新年無動於衷,我早就不願意去湊熱鬧。

    回覆刪除
  4. 我呢幾年都冇出街啦,通常都係約埋三五知己喺屋企慶祝(食吓嘢,飲吓酒咁),又唔使同人迫,又唔使被人劏,又有少少氣紛咁,都OK啦。
    Derek

    回覆刪除
  5. 先兩年聖誕,我屋企成為咗聖誕冇街去女子收容中心,今年冇人話要求收容,睇嚟今年出面嘅市況都幾好咁喎^^

    回覆刪除
  6. 哈哈,你真係一個有創意的自戀狂!另,啲相好靚呀!

    回覆刪除
  7. laulong,
    哈哈,校長你肯定係凡心未淨啦,「而今聽雨僧廬下」云云,不可信也!如果改為「而今聽雨歌樓上,紅燭昏羅帳」,咁就差唔多!

    佛爺:
    猶太教、基督教、同伊斯蘭教嘅關係千絲萬縷,佢地啲嘢我真係完全搞唔清囉!

    Coffee,
    我都冇咗趁熱鬧嘅習慣好耐喇,唔止過年唔會去行花市同睇煙花,連中秋節都唔會出街望吓個月光!

    Derek,
    哈哈,估唔到你都係老餅心態喎!其實喺屋食吓嘢飲吓酒,都係一種生活情趣,一樣可以好享受架!

    Ebenezer,
    聖誕就算冇人約,啲女子通常寧願留喺屋企ou臭,都唔會求人收容架,除非佢地已經當咗你係自己人啦!你有咁多紅顏知己,真係令人羨慕呀!

    SKII,
    哈哈,自戀就有啲,不過應該未算狂囉!另外多謝你讚我啲相呀!

    回覆刪除