2011年8月22日星期一

霸權再現

今年71,民陣以關心對方人身安全為藉口,唔同意持相反立場嘅獅子山學會喺同日發起遊行。自己遊行就天經地義,人地遊行就天地不容,此謂之民鼠霸權!不過咁,民陣只係喺背後使橫手,霸都霸得比較斯文。事隔個幾月,琴日又有兩班民鼠聖鬥士阻止其他人遊行,而且仲係攔途伏擊添!哈哈,原來「文有文鬥,武有武鬥」唔係啲土皇帝嘅專利,民鼠陣型都一樣咁拿手!

話說琴日一個反對外傭爭取居留權嘅組織(愛護香港力量)發起遊行,打算由維園行去狀棍黨總部,抗議佢地喺外傭居留權嘅立場。點知未出發就俾兩幫民鼠聖鬥士(中大左翼學會同社會主義行動)截擊,搞到進退不得。雖然警方介入調停,班聖鬥士唔止唔理,仲即刻進入極度興奮狀態,全力衝擊警方防線。結果當然係求仁得仁啦,既然班友博拉,警方定必一力成全,最後拉咗19件。被拉嘅廢青當中,有幾個好熟口面,包括嗰位瞓街鼠輩中堅份子,即係攞綜援做另類社工嗰件長毛飛。

事件嘅導火線係外傭居留權官司,雖然我對單嘅立場好清晰,不過呢樣並唔係今日要講嘅重點。無論對單嘅立場係點,我都唔會阻止持不同意見嘅人發聲。此謂之尊重言論自由,係民主社會不可或缺嘅核心價值。班友用實際行動阻止人地遊行,等同用暴力剝奪他人嘅言論自由,難為班發開口夢都講民主嘅聖鬥士會做得出!班友連民主係乜都唔知就學人去搞民主運動,直頭同大陸文革時嘅大煉鋼有得揮!

對於有中大學生牽涉在內,如果係以前,我會覺得痛心或憤怒,家陣反而冇乜太大感覺,只係得啖笑。先有高錕校長嘅搶咪事件,再有針對董建華嘅畢業禮之亂,中大學生一早已經俾人愛搞事嘅印象。班友一而再,再而三咁尋釁滋事,要嬲都唔嬲得咁多啦。況且班友掛住搞事,無心向學,遲早會自嚐惡果。記得睇過壹仔嘅專訪,講嗰個搶高錕咪嘅學生讀書唔成中途退學,淪落到要做地盤。我絕對冇職業歧視,亦唔覺得做地盤好折墮,不過呢個肯定吾係嗰位學弟嘅人生目標!喺搶咪事件中,高錕校長話唔需要懲罰有關同學,因為佢地冇做錯。我知道高校長好人,不過就有啲婦人之仁。我都同意懲罰可免,不過開導就必需,用暴力侵犯他人嘅言論自由,又點可以話冇做錯呢?!講真,而家嘅大學生真係俾啲校長縱壞晒,個個都極其自我中心,鍾意做乜就做乜,完全唔會考慮其他人嘅意願。

雖然話叫囂、搶咪、搗亂呢啲根本就係班民鼠聖鬥士阻止其他人發聲嘅慣常技倆,早已見怪不怪,不過今次單有啲唔同,性質嚴重得多。以往被搞嘅,通常都係政客、高官、或者公眾人物,佢地從來都有好多機會發言,俾人搞吓都唔會有太大影響。但係今次就唔同,俾人狙擊嘅只係普通市民,就好似你同我咁。點解有部分市民會覺得佢地有權阻止其他市民表達意見呢?如果呢班友支持嘅政客做咗凸首或者喺垃圾會取得控制權,我又會唔會連呢個blog都唔准寫呢?借用一個琴日被截擊嘅阿伯嘅金句:呢啲叫做民主咩?

雖然我對呢班民鼠聖鬥士極度反感,不過都有樣要讚吓,就係佢地起碼有番啲方向感。有上過香港各大網上討論區嘅人都知,民鼠陣型人士對於持不同意見者嘅回應,一律都係左狗或者共狗。其實邊個先係思想左傾,佢地好似完全搞唔清楚咁。琴日搞事班友就擺明車馬,毫不掩飾佢地嘅左傾立場。哈哈,今次真係可以學吓啲民鼠陣型人士喇,等我都鬧番句先:死左仔!

澄清:
上文提到有中大學生讀書唔成,走咗去做地盤。記得真係睇過一單咁嘅報導,但係就搞錯咗個當事人。原來有關學生唔係搶咪嗰個,係淫褻學生報嘅搞手至真。對嗰位無辜受到牽連嘅搶咪同學,本人深表歉意!不過班友成日尋釁滋事,真係分唔清佢地邊個打邊個,一時搞錯都情有可原啫!

5 則留言:

  1. haha, 嗰班有皮有肉生壞腦既 poor guy, 我真係想走去摑醒佢!

    回覆刪除
  2. 外傭居留權不容有失!

    回覆刪除
  3. laulong,
    班友四肢發達頭腦簡單,唔俾啲政棍利用先怪啦!就算摑都冇用架,因位佢地係腦部有先天缺陷!

    Coffee,
    哈哈,定啲嚟喎!政府仲有最後嘅必殺技,就係釋法嘞!

    回覆刪除
  4. 前幾年法國暴動,那班非洲移民,是法國在上一世紀六十年代,左翼思潮高脹時,收留了大量非洲人的後代。他們的第二代,還在取社會福利,兼而發窮惡。

    回覆刪除
  5. 佛爺:
    所以話呢,好心唔一定有好報架!班友瞓晒身幫啲外傭爭取居留權,唔止嗱屎上身,仲累埋我地呢啲無辜嘅街坊添!

    回覆刪除