2011年8月13日星期六

三入急症室

做咗幾十年人,前日第三次入急症室。如果連唔喺香港嘅都計埋,咁就應該係第四次,因為上禮拜先光顧過格魯吉亞嘅急症室。旅行遇到有人受傷嘅交通意外,今次都係第一次。我地架旅遊巴同架車仔迎面碰撞,大部分團友都中招,而我就係表面上傷得最重嗰個,因為流得最多血。鬼咩,嗰時啱啱同周公討論緊香港政情,點知失驚無神玩撞車,喺毫無防備之下,個頭就同前面椅背硬撼!其實我地都冇乜,話晒都係大車,架車仔就大鑊喇,撞到連個車頭都唔見咗。聽講話車仔個司機受咗重傷,不過就冇生命危險,都算係不幸中之大幸啦。

可能因為有外國遊客喺車禍受傷,有關方面比較重視,雖然唔係傷得好重,我都有幸被抬上白車,送咗去當地鄉村醫院嘅急症室。因為喺意外現場已經洗咗傷口,去到急症室就二話不說,即刻聯針,效率都算唔錯。跟住當地旅行社又派車嚟接我返首都第比利斯,送咗去間大醫院照磁力共振,認真唔話得。由發生意外到搞掂晒返酒店,足足用咗八粒鍾,真係撞唔死都攰死!當時行程剩番兩日,仲要負傷玩埋佢,都咪話唔辛苦!

雖然話當地醫護人員好盡責,不過佢地處理傷口嘅方法比較特別,我自己就唔係太適應到嘞。好似聯針咁,佢地完全唔用任何方式嘅麻醉。雖然我都幾忍得痛吓,不過其實我好怕痛,如果可以避免,最好就唔使痛啦。冇麻醉聯針真係唔講得笑,我要咬住嘴唇,雙手搲實床單,先可以忍住唔嗌出聲。諗起都覺得好笑,直頭好似粵語殘片裏面,女主角俾人強暴時嘅反應!仲有一樣離奇,佢地居然將保護傷口嘅紗布縫埋喺頭皮上面,絕對打風都打唔甩,夠晒穩陣!

真係禍不單行,頭頂已經搞到多咗舊,點知右手無名指又出事。其實行程開始冇耐,隻手指左側近指甲嘅地方已經有紅腫,㩒落仲有少少痛。呢樣以前都試過,通常過幾日就會自己好番,所以冇理佢。不過去到撞車嗰日,情況突然惡化咗,手指頭腫到變豬頭唔在講,仲輕輕掂吓都痛到彈起。領教過當地醫護人員聯針嘅手段,頭頂嗰舊都唔知點收科,嗰日喺醫院梗係唔敢叫佢地處理埋啦。

其實當時有諗過,返到香港就即刻去急症室,一次過搞掂晒兩樣。我好肯定,只要飛返香港之前,喺機場打電話俾入境處,話喺外國遇到交通意外,返到赤鱲角已經有架白車等緊送我去急症室。不過自己行得走得,冇理由咁樣浪費香港嘅醫療資源啫。最後都係返咗屋企先,然後即刻去附近嘅私家診所睇醫生。醫生話個頭應該冇大問題,過多幾日可以拆線,隻手指就係細菌感染,開咗七日抗生素俾我。

點知食咗四日藥,隻手指唔止冇好轉,反而腫得犀利咗,仲勁爆膿添。都咪話唔得人驚,點知會唔會係感染到抗藥性超級惡菌架。再拖落去,隨時可能要切手指,甚至死得人都話唔定添!咪喇,都係即刻打的去急症室,我始終都係對香港嘅公共醫療有信心!

去到急症室,喺分流處被評為「次緊急」(比「非緊急」嚴重少少),即係唔死得人,個心都定番。不過咁又意味住另一樣大鑊,就係漫長嘅等待!結果等咗四粒鐘先見到醫生,然後照X光同處理傷口(拆線、放膿)又用多兩粒鐘,呢程序當然都係要等啦。好搞笑,醫生見到我頭頂嗰舊紗布都話嘆為觀止,班護士仲圍晒埋嚟觀摩添。

之前都講過啦,我份人最怕痛,等到處理傷口嘅時候真係有少少驚。其實拆線以前都試過,印象中好似唔多痛。點知今次拆線就痛到飛起,仲搞到出血添,姑娘話係有肉連埋條線扯咗出嚟,好恐怖呀!不過更得人驚嘅仲喺後面,就係放膿嘞。姑娘話要喺手指一刀,先可以唧膿出嚟,所以要打麻醉針。喺手指一刀當然攞命啦,但係打麻醉針仲大鑊,我肯定唔制。呢家以前試過,要喺兩邊手指罅各拮一針,仲要篤到入骨,真係痛到入心入肺!就算姑娘幾次叫我考慮清楚,我都係決定唔打麻醉針。姑娘跟住手起刀落,咁就開咗一條幾mm嘅刀口,竟然一感覺都冇喎。原來皮膚下面嘅組織已經化晒膿,所以唔覺得痛。姑娘首先將見得到嘅膿唧晒出嚟,其實都唔算好重手,但係已經好痛吓。然後先係終極考驗,原來連其他紅腫地方下面嘅血水都要唧埋出嚟,重要係好大力先至唧得出。先前提過,嗰紅腫嘅地方連輕輕掂吓都痛到彈起,而家係咁用力㩒,真係痛到想嗌救命!結果搞咗好耐,原本腫到肥嘟嘟嘅手指就變番正常嘥屎,而手指皮膚冇咗膿血撐住,就撻到好似完事之後嘅避孕套咁,好得人驚!以為終於搞掂,總算死過番生啦,點知姑娘仲要喺個刀口插條管,唧藥水入去消毒,真係攞命!

講真,到而家我都唔知放棄麻醉呢個決定係啱定錯。唯一滿意嘅係雖然痛到想死,我都冇嗌過一聲。不過琴日去洗傷口,終於都失咗身。本來洗傷口梗有少少痛,根本唔係乜一回事。但係姑娘話有膿未清晒,幫我㩒多幾。雖然好痛,我都頂得住。佢又喺個傷口插枝針入去,我繼續忍!點知佢失驚無神用枝針喺裏面liu咗兩,結果痛到我嗌咗出嚟,雖然只係好細聲,都已經係千年道行一朝喪!死啦,今日仲要再去洗傷口添,救命呀!

除咗痛到嗌救命,仲有另一樣煩惱,就係傷口唔濕得水。個頭已經個幾禮拜冇洗過,雖然有用濕毛巾抹,不過都係痕到飛起!至於沖涼仲麻煩,要隻手指唔濕水真係超高難度!試過用保鮮紙包住隻手指,再用膠紙黐實,但係點都有少少入水。琴日特登買咗護理用嘅手指套,諗住會好啦。點知個傷口包紮得太大舊,而手指套又太fit,戴極都戴唔落。而家都唔知點算,唔通真係要買避孕套嚟保護隻手指?



9 則留言:

  1. 嘩!好誇張呀你!好彩你唔係女人,生仔果種痛法,唔知點形容!Anyway,祝你早日康復,早日可以洗頭。 ^_^

    回覆刪除
  2. SKII,
    首先多謝關心!講真喎,我一直都好慶幸自己唔係女人架!生仔好痛我一早就知,因為阿媽講過。除咗怕痛,我仲好怕麻煩添。如果個個月都有幾日唔方便,我真係會覺得煩到想死!

    回覆刪除
  3. 睇你寫姑娘放血嗰part,真係一字一驚心!慘痛!!咁打呢篇文右手指咪要就住就住打咯?
    祝早日康復!

    回覆刪除
  4. coffee,
    多謝關心!隻手指包到鬼死咁大舊,保護功能十分足夠,打keyboard一都唔覺得痛。不過因為太大舊,成日㩒錯位,打字慢咗好多就係事實!

    回覆刪除
  5. Arma:

    你掛了彩叫人擔心, 但你字裏行間的樂天知命又叫人寬慰, 挺著, 啲痛好快過去!

    回覆刪除
  6. laulong,
    多謝關心,其實啲傷口已經冇乜痛架喇!只要隻手指唔再爆膿,應該唔會有大問題。個頭反而有啲麻煩,縫針嗰陣俾人剃光咗頭頂,搞到成個地中海咁,睇怕有排要戴帽先出得街!

    回覆刪除
  7. 你都算犀利,咁傷仲可以玩埋果兩日。不過咁,打麻醉針其實係有幫助的。

    回覆刪除
  8. 嘩真喺齋睇你嘅形容都覺得痛啊!祝早日康復!
    格魯吉亞好唔好玩呢?

    回覆刪除
  9. 佛爺:
    只係皮外傷啫,除咗有損儀容,其實冇乜大影響。當時決定唔打麻醉針,因為根本就唔知放膿會咁痛。講真喎,嗰兩枝麻醉針真係好攞命架!

    eric,
    多謝關心,而家已經唔痛喇!至於格魯吉亞就普通好玩啦,主要都係睇教堂同修道院,比較單調咗啲!

    回覆刪除