2010年3月29日星期一

乜人嚟架?!!

受非凡航空停飛影響, 有班人被迫滯留澳門, 都唔知幾時有得飛. 佢地都係因為貪平累事, 其實真係唔多抵可憐, 都話平冇好架啦! 不過佢地又真係幾慘嘅, 做人應該有同情心, 落井下石呢家非君子所為, 咁就唔恥笑佢地啦. 點知琴晚睇新聞, 班友居然起澳門機場發爛渣, 拉人鏈阻止其他旅客登機, 企圖或意圖迫有關當局介入. 嘩, 呢班乜人嚟架?!! 所謂"己所不欲, 勿施於人", 冇得飛有幾慘佢地自己最清楚, 點可以要其他無辜嘅旅客同佢地攬住一齊死架! 點解有人可以咁自私嘅呢, 真係諗到頭都爆都諗唔明. 其實佢地想引人注意仲有好多其他方法啫, 好似靜坐啦, 絕食啦, 再唔係激, 玩自焚又得! 不過大前提係 -- 唔好影響到其他人, 要玩唔該死出機場外面玩! 又要貪平, 衰咗之後又要連累無辜, 呢班人真係唔抵幫架!

咁張相裏面嗰個又係乜人嚟呢? 之唔係西洋問米婆囉, 喺夏灣拿影架. 論驚嚇度, 真係同龍婆有得揮!

沒有留言:

發佈留言