2014年7月8日星期二

你當喺酒店叫room service?

星期日揭開明報副刊,見到大大張相影住一碟類似意粉嘅物體,上面鋪咗幾隻開邊中蝦同幾條幼蘆筍,睇落都幾吸引。睇吓標題,原來係蕎麥麵。再睇埋內文,開頭幾句竟然係「全城抗命,新聞令人食不下嚥,雖然算是打了勝利的一仗,依然沒有食慾,也沒有時間和心情做 ...」,即刻火都嚟埋,乜叉食慾都冇晒。眼角一瞄,見到作者個名係「饒雙宜」,完全未聽過,可能係時下啲所謂(或不知所謂)嘅「新文化人」啦。

呢啲新文化人,特徵係辭不達意、思路紊亂,寫嘢唔係言之無物內容空泛,就係邏輯犯駁廢話連篇。好似上面提到嘅「饒雙宜」呢類人,一方面話689唔可以代表香港人,而另一方面又大模屍樣代表全港市民發聲,都唔知係乜嘢邏輯。「全城抗命」云云,唔通佢真係咁肯定所有人都係企喺佢地嗰邊?其他人我唔知,起碼本人就唔係嘞。無啦啦「被代表」,你話㷫唔㷫吖?所謂「己所不欲勿施於人」,呢件「饒雙宜」都算厚顏無恥囉。

提起「全城抗命」,又即刻虛火上升添。明明係公然破壞香港法治,竟然會有咁多人拍爛手掌,都唔知啲人乜嘢心態。最惡頂係嗰條人渣傑,居然批評警方清場冇道理,因為班學生承諾咗8點鐘會撤離喎。首先,連呢啲咁嘅承諾都相信,條人渣係咪幼稚咗啲呢?如果到8點仲有人賴死唔走(可能性極高),勢必癱瘓中環交通,到時條人渣又肯唔肯負責先。事實上警方已經好克制,多番勸喻無效先採取行動囉。要記住,係班學生違法在先,佢地俾人拉,只可以話咎由自取。仲有,違法就係違法,唔可以話設定一個時限就當冇事。舉個例,如果有色魔對受害人承諾只係姦佢兩分鐘,咁係咪可以作為抗辯理由呢?枉條人渣仲話係大律師,我話佢係法律界之恥就真。學吳志森話齋,真係「沒有最無恥,只有更無恥」呀!哈哈,話時話,莫非吳某覺得自己好有恥?

睇見班學生預演佔中,真係唔知好嬲定好笑。嬲,唔止因為班友公然破壞香港法治,更係因為佢地顛倒黑白混淆視聽。首先,班友投訴警方濫用暴力。真係懷疑佢地係讀書定讀屎片,究竟知唔知暴力呢兩個字點解。睇吓啲西方民主國家嘅警察,當啲示威者狗咁扑,呢啲就係暴力嘞。香港啲細路唔係電視汁撈飯嘅咩,都唔明點解連丁屎咁多國際事野都冇。而家資訊透明,警方點樣清場大家有目共睹。事實係班友唔肯自己行,仲手繞手攤晒屍,警察先要合力抬佢地走。莫講話暴力,咁根本連武力都唔算,只可以話係勞力囉。香港警察全世界最斯文,真係有少少國際常識嘅人都知啦。幾年前拉隊嚟香港搞嘢嘅暴力韓農,就曾經盛讚香港警察夠溫柔,唔知大家仲記唔記得呢?

咁都算嘞,某學聯發言人事後竟然批評警方清場時手忙腳亂,質疑如果有一萬人佔中,警方根本應付唔嚟。明明係惡人先告狀,難為條友可以講到面不紅耳不熱。如果唔係慌死整親班友,搞到要執仔咁執,警方使鬼搞咁耐咩。講真,我都唔係太滿意警方嘅表現,對班瞓街老鼠有冇必要咁溫柔先。至於質疑一萬人佔中警方會處理唔到,更證明條友幼稚無知,都唔明佢點解會考到入大學。如果發生大型騷亂,你以為警察仲會溫柔到逐件慢慢執?就算唔出動解放軍,都起碼會派出防暴隊啦,到時香港就真正可以同國際接軌嘞。計我話,要處理啲阻街垃圾,最好就係用大型鏟車一鑊過鏟晒去堆填區,使鬼搞咁多嘢咩!

至於笑,好簡單,因為班友實在太搞笑。班友俾人抬走,你估佢地會嗌啲乜嘢口號?會唔會係呢句經典對白呢:「今日拉咗一個乜乜乜,仲有千千萬萬個乜乜乜!」有冇人咁講我唔知,不過就有小朋友搞笑到嗌「阿媽」囉。又怕痕又怕痛,呢啲溫室小花小草就唔好學人搞社運啦。所謂「出得嚟行,預咗要還」,淫民力量班爛仔雖然都係X街,不過起碼冇咁失禮人先啦。更搞笑嘅都仲有,班友俾人拉咗,半夜三更見肚餓就話要食嘢,唔即刻應酬佢地就投訴。哈哈,而家你當喺酒店叫room service?

據聞喺大陸打靶,被槍決者家人要俾番子彈費。我就覺得香港應該仿效吓,監獄實行食宿收費制。就算唔賺,起碼都要收番成本先啦。如果他日有大批佔中人士被拉入冊,納稅人就要養埋佢地,我自己就覺得好唔抵囉!

The Royal Cancun Hotel, Cancun, Mexico

The Royal Cancun Hotel, Cancun, Mexico

Vivanta by Taj Hari Mahal Hotel, Jodhpur, India

Jetwing Blue Hotel, Negambo, Sri Lanka

Palace Hotel, Lost City, South Africa

8 則留言:

  1. 我熱愛和平,啲人成日喺度嘈,好令人頭痛。佢哋已預設了自己係追求民主自由的,誰不認同誰就阻礙民主進程;佢哋聲稱為公義,但莫視行為本身的不公義。

    回覆刪除
  2. Coffee,
    用極其不民主嘅手段可以爭取到真正民主?起碼我就唔會信嘞。其實香港而家嘅內鬥,同泰國、烏克蘭、伊拉克根本冇分別,只係派系鬥爭囉!

    回覆刪除
  3. 講得對,講曬我心底話。讀書人不明事理至此,真係讀屎片。我有啲學生都被我喺 FB 窒到飛起,該已都割席了,政治,果然係最好嘅絶交理由,第時要同人分手,出哩招就一定奏效,乾手浄腳,唔怕對方要生要死!

    回覆刪除
  4. Arm:

    美國已計劃監獄要收費,斷日計,唔知做咗未?

    香港啲警察真喺要去西方國家學吓嘢,咁斯文,惦做嘢呀?

    前幾年佔領華爾街嗰班友,比班差佬打到卜街呀!咁至夠Man㗎嘛!嘻嘻!

    回覆刪除
  5. laulong,
    政治呢家嘢,同普通朋友講吓冇乜所謂,反正唔啱傾嘅,以後不相往來亦唔係損失。同家人討論就可免則免嘞,費事傷感情啦。至於男女朋友,學你話齋,要睇吓係咪想飛對方囉,哈哈!

    佛爺:
    講到勇猛,法國同南韓嘅警察肯定唔會輸俾美國囉!而且人地啲民主國家嘅警察,明知有傳媒影住都照扑,可能仲會俾多幾錢肉緊添。呢啲就係西方民主嘅優越性嘞,任何嘢都可以喺陽光底下公開進行架!又例如斯諾登爆料單嘢,奧巴馬唔止冇試圖掩飾,仲索性將啲嘢由檯底搬上檯面,繼續喺陽光底下竊聽西方盟友。呢種開誠態度,真係令我呢啲第三世界人民汗顏無地呀!景仰之情油然而生,不得不由衷講一句:「欽敬欽敬!」

    回覆刪除
  6. 好在我生活喺「海外民主国家」,唔使納稅養呢D監獄風云。不過仍要養坐在毛坑不拉屎嘅民主政客。

    回覆刪除
  7. 嚴嶺鋒:
    哈哈,「坐在毛坑不拉屎」已經算好啦!香港政客拉出嚟屎又臭又毒,殺傷力猶如生化武器,搞到其他想拉屎嘅人都唔敢上毛坑囉!果然,民主社會真係優越啲!

    回覆刪除