2014年1月12日星期日

低B列傳之:黑心阿毛

日月報最近撤換總編輯,引嚟一眾正義之士(包括妓協、學者、垃圾議員)質疑,認為咁做係向中共投誠。本人一向客觀持平,當然唔會好似班友咁未審先判。其實換老總都唔一定係壞事啫,話唔定可以為日月報帶嚟一番新氣象呢。

曾經喺拙扑講過,日月報副刊已經淪為重災區,簡直係滿目蒼夷。鬼咩,揾埋晒啲低B婆娘(如黃X樂、陳X姿、關X珊之流)寫嘢,早排仲加埋李X玲隻癲雞乸添。搞到副刊版群癡粥粥(咦,好似用錯別字喎,係咪「群雌粥粥」先啱呢?),真係吾不欲觀之矣囉。希望個新老總可以清理門戶,掃晒呢班垃圾婆娘去堆填區啦。

一眾低B婆娘之中,又以關X珊最冇料到。此豬(弊嘞,又打錯添,應該係「此姝」)行文無甚見地,而且文筆平庸之極,完全吾明點解可以喺日月報長寫長有。早幾日佢又大發妙論(或謬論),講述自己買到大陸黑心食品嘅經歷,真係睇到唔知好嬲定好笑。以下係節錄自佢嗰篇題為「紫心和黑心」嘅文章:

「……最近到超市買番薯…… 標籤寫紫心薯,種植地是江永縣,收購加工企業在東完市,沒有寫明加工的意思是染色。番薯皮正常,但去皮時,看見番薯有紫色染料滲出來,連刀都變紫色。 相信加工廠將米黃色番薯染成深紫色,也許是注射染料的。 我浸洗番薯多遍,多次倒去變成紫色的水,才拿去煮。 煮成糖水後,連薑都染成紫色,糖水更是深紫色。我在超市常見這種紫心薯,長賣長有,應該不會食死人。 為免浪費食物,我吃了番薯,倒掉糖水,飲那種紫色水不見得有益健康……食物跟我們的健康息息相關,製假藥和假食物的奸商同樣黑心。我為深紫色糖水拍照放上fb,有留言指像被賜死的(藥酒) ,那紫色真像毒藥。 我對加工染料充滿好奇,到底怎樣的染料才可將番薯染成劇毒似的紫色呢?」

紫心番薯我喺P街超市都買過,全部都係洗乾淨晒再斬頭斬尾,呢啲咪加工囉。關小姐都唔用個腦(如果佢有嘅話)諗吓,就認定人地嘅加工係染色。既然認定番薯嘅紫色係來自染料,又講到顏色好似毒藥咁恐怖,但係就仍然食落肚,真係非正常人可以做得出囉。

紫心番薯糖水我都整過,煲出嚟嗰隻深紫色真係好誘人,見到都流晒口水。條婆娘喺度大驚小怪,係因為佢自己無知啫。其實好多純天然食物,例如紫心番薯、紅菜頭、桑葚,根本就係會勁甩色,呢樣係普通常識嚟囉。舊年我就喺科索沃食過樹上摘嘅新鮮桑葚,結果成隻手染到紅晒,好似鮮血咁,都唔知幾辛苦先洗得甩。又當條婆娘冇食過桑葚,但係紅菜頭夠普通喇啩,喺自助餐嘅salad bar成日會出現,佢冇理由未見過啫。紅菜頭切開咗,滲出嚟嘅水呈深紅色。而羅宋湯嘅紅色,亦係由呢種嘢嗰度得嚟。唔通咁又表示紅菜頭加咗染料?

事實上,染色紫心番薯已經傳咗好幾年,連食安中心都跟進過,以下係節錄自佢地嘅報告:

「化驗結果顯示所有的紫心番薯都含有一種名為「花青素」的紫色色素。花青素是一種天然色素,存在於紫心番薯中,並無證據顯示番薯內的色素是外來添加的。其實,「花青素」還自然存在於多種供食用的水果及蔬菜中,例如紫心番薯、葡萄、紅椰菜和漿果,一般的食用對人體無害。處理紫心番薯時出現色滲問題,只是自然現象,在蔬果類食物中十分普遍,不用擔心。」

無知唔可怕,無知又扮醒先至攞命囉。完全唔求證就話人賣黑心食品,分明係老屈啦。仲要喺報紙專欄寫埋出嚟,咁直頭係散布謠言添。如果喺大陸,條婆娘真係監都有得坐。啱啱上網摷吓,原來佢篇拙文歸類咗入日月報網上版嘅「通識教育」一欄,簡直誤人子弟呀!本人正認真考慮緊,係咪要寫信去日月報投訴呢?

除咗呢啲,對於關小姐處理事件嘅態度,本人亦十分睇唔過眼。條婆娘成日懶有批判精神,講到自己幾咁有公民意識。但係買到黑心貨,佢竟然冇諗過要懲治啲無良奸商,淨係識寫埋晒啲九唔搭八嘢呃稿費。如果啲紫心番薯係由黃肉番薯染色,有關超市肯定已經違反咗商品說明條例。而且根據《食物內染色料規例》,可用於食物嘅染色料亦有嚴格限制。用嗰啲睇嚟好似毒藥嘅深紫色染料,話唔定已經觸犯埋相關法例。作為一個負責任嘅公民,關小姐應該向有關當局舉報囉。就算唔舉報,佢亦應該公開嗰間售賣黑心貨嘅超市,等其他人可以防範。當然啦,咁要基於一個大前提,就係關小姐真心相信啲番薯係黑心染色貨。

而家佢淨係寫咗單嘢出嚟,客觀效果係令讀者覺得大陸紫心番薯都係黑心貨,進一步打擊香港人對大陸食品安全同政府監管嘅信心。究竟呢個係咪佢嘅真正意圖呢?佢既唔舉報,又唔公開有關超市,究竟係咪根本就知道啲紫心番薯冇問題呢?究竟邊個先係黑心呢?呢一連串問題我就冇答案嘞,留番俾大家自己判斷啦。

忽然有啲好奇,唔知關小姐係點樣嘅呢?睇佢啲文章,無論係文筆定內涵,水平都同時下成日出書嗰啲模差唔多。佢會唔會好似猿狸鳴咁,都係一個獻身公義嘅美少女呢?即刻上網摷吓先……

X!嚇得我吖,原來係條阿毛嚟架!

後記:
啱啱睇完日月報副刊,兩分鐘搞掂。而家群雌之中,我淨係睇屈穎妍,真係覺得佢越嚟越啱睇。至於林燕妮姐姐,so sorry,我對啲懶靚懶高貴嘅女人冇乜好感!

致校長:
雲在青天水在瓶……瓶中清水化為雲霧,雖然摸不到、捉不住,其實從未消失,只是換了另一種形態!

Georgia

紫心番薯糖水

焗紫心番薯

Mulberry, Patriarchal Monastery, Peje, Kosovo

15 則留言:

  1. 紫心番薯糖水超正!啱啱係雲南元陽食咗個紫心番薯湯(咸的),幾特別下。

    回覆刪除
  2. 番薯呢d草根階層嘅食物,難怪人家上等人未見過大驚小怪過播,係冇?

    回覆刪除
  3. 我好耐無睇明報副刊,佢嘅副刊已經變咗泛民嘅官方喉舌報。中立和言論自由嘅定義,就喺只有泛民一把聲。明報唔止要換老總,喺要成個編輯部都換哂佢。

    回覆刪除
  4. Jessica,
    元陽梯田,超正呀!番薯咸食,我就會覺得好怪異囉!

    Ebenezer,
    哈哈,番薯唔一定草根架!P街啲日本番薯賣到成75蚊一斤,我呢啲草根階層就食唔起嘞!

    佛爺:
    商業機構嘅營運方向由基層員工主導?香港人真係弗弗地囉!傳媒編採方針從來都係由高層決定架啦,唔like咪劈炮囉,都唔知班友有乜好嘈。班友真係低能到連「良禽擇木而棲」都唔知點解?!

    回覆刪除
  5. 而家好多女人唔煮飯好高貴日日出街食,鬧好多呢一類嘅笑話。

    回覆刪除
  6. 雲在青天水在瓶,瓶中清水化為雲霧 ....

    對,母親大愛長在人間,這些日子來,她更像在指引我們做事。

    回覆刪除
  7. 至於日月報,群小治事,乖理橫途,已漸趨暗晦。

    回覆刪除
  8. 支持你去信明報,太不要得了!

    回覆刪除
  9. eric,
    關女士係一條阿毛,而且出過好多書添,理應見多識廣、食鹽多過我食米啦!仍然可以無知成咁,唔通佢嘅日子真係活咗喺豬身上?!

    laulong,
    能長存兒孫心中,實屬作為母親之卓越成就,令先慈無憾矣!至於日月報,畢竟看了多年,見其越走越偏,難免心有戚然!

    Coffee,
    多謝支持!其實我已經諗緊點寫架喇,不過寫投訴信要用應用文體,自問墨水有限,頭痕ing!

    回覆刪除
  10. 日月報換總編輯,明明那位新任總編是馬來西亞人,但就被那群「衛道之士」說為投共,真不知他們是啥邏輯。哈!

    回覆刪除
  11. Samuel,
    歡迎光臨!其實呢類人嘅邏輯一啲都唔難理解,只有佢地做主先叫做民主,只有佢地講嘢先叫做言論自由,佢地唔鍾意嘅嘢一律都要打沉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 網主:
      他們反駁不了人,就改成罵為五毛黨或者人身攻擊。可以證問他們會是啥料子!哈!

      刪除
  12. Samuel,
    呢類人多數都係冇乜邏輯思維,所以連反駁都好少。通常都係蒙面入嚟留言,講埋晒「on9」或「9up」之類嘅嘢囉。

    回覆刪除
  13. 每朝買報紙本是多年習慣, 近有友人大評港報水準之低已達災難程度, 故不再會花錢於其上. 小弟心有同感, 已停買兩月了, 感覺良好. 對那些仍每天不住被爛報毒害消費者, 深表同情.

    回覆刪除
  14. Mankor,
    歡迎光臨!所言甚是,不過一份報紙睇咗幾十年,點都會有啲感情,雖然咁唔係太理性。

    回覆刪除