2013年9月15日星期日

十評香港人之二:Too naive, sometimes stupid!

聲明:文中提及之「香港人」乃指部分香港人,本人絕無以偏概全之意。雖無確實數據支持,唯本人相信此等「香港人」絕非極少數。

大鼻窿話香港記者「too simple, sometimes naive」,結果俾香港人笑到面都黃。阿蕉將名句轉成中文版,再稍稍改動,承認自己「好天真、好傻」,作為對艷照事件嘅回應。雖然佢已經避重就輕,將負面嘅「頭腦簡單」改為帶可愛意味嘅「傻」,但係一樣俾人笑到變黃面婆。咁鍾意恥笑人,其實香港人有冇檢討吓,「好天真、好傻」嘅又何止阿蕉一個呢?

2010年底,突尼西亞爆發咗舉世震驚嘅「茉莉花革命」,結果引發骨牌效應,掀起席捲中東同北非嘅「阿拉伯之春」民主運動。影響所及,連大陸都人仿效,學人搞乜嘢「中國茉莉花革命」。至於食飽無憂米嘅香港人,除咗睇到拍爛手掌,仲話要積極支援「中國茉莉花革命」添。老實講,香港人又知道伊斯蘭世界啲乜春呢?本人當時就曾經大潑冷水,絕對唔相信「阿拉伯之春」或者「中國茉莉花革命」會有乜嘢好結果。

事隔差唔多三年,我地又不妨睇吓嗰場「阿拉伯乜春」運動究竟搞咗啲乜嘢大頭佛出嚟。

喺埃及,人民踢咗獨裁者穆巴拉克落台。不過埃及人好似革開有癮,喺首位民選總統上任短短一年後又搞革命,最後軍方乘機介入,拉咗穆爾西下馬。期間埃及政局動盪非常,敵對陣營日日開拖唔在講,軍方仲對異見者進行血腥鎮壓。禍不單行,作為埃及主要經濟支柱嘅旅遊業亦受嚴重打擊,搞到人民冇啖好食,肯定衰過舊時。最近仲發生炸彈襲擊,禍及平民百姓,唔知埃及人有冇少少懷念以前嘅獨裁統治呢?

敘利亞更大鑊。總統巴沙爾企硬唔肯就範,跟住又有軍人倒戈,結果爆發內戰,打到七彩。早排仲爆出有平民遭化學武器殘殺,政府同叛軍都指責係對方所為。呢單嘢,美國同一眾正義盟友認定係政府軍做嘅,紛紛磨拳擦掌準備軍事介入,誓要將敘利亞變成伊拉克嘅翻版。如果唔係中途殺出隻北極熊,咁就真係冚包散嘞。

至於突尼西亞,雖然仲未有乜大鑊嘢,不過講真,佢地以前都唔算好差啫,冇爆大鑊並唔表示嗰場「茉莉花革命」嘅影響有幾正面。貪腐問題係導致革命嘅主因,但係根據路透社題為「民調:阿拉伯之春後貪汙更嚴重」嘅報導,有關問題喺革命後仲嚴重咗添。而家見到埃及再革命,突尼西亞人似乎有啲蠢蠢欲動,話唔定又會有樣學樣,咁就想唔趴街都難啦。

香港人當然唔知點解「阿拉伯乜春」會搞到咁大鑊,因為佢地唔會明白,嗰場所謂民主運動根本就同民主扯唔上關係。人民推翻極權政府,並唔係為咗爭取平等同公義,而係要掌權。如果「革命」成功,佢地當然會以其人之道還治其人之身,用不民主手段打壓番以前嘅當權派。講到底,無論係什葉派對遜尼派、抑或保守派對世俗派,都只係派系鬥爭,根本無關是非黑白。民主云云,只係「熱愛民主」人士一廂情願嘅理解啫。

講真,冇民主唔一定會死人,不過喺啲民主意識唔普及嘅地方搞「民主革命」就大鑊嘞。當極權政府受到挑戰,強勢平衡被打破,派系間自然會為爭權而打生打死,野心家(例如軍人)就有機會介入,而民眾亦會趁亂謀取私利。最終,「革命」搞出嚟嘅只會係一個爛攤子。俾「阿拉伯乜春」橫掃嘅國家,幾乎冇一個例外囉。至於西方國家介入,自然唔會對呢啲國家嘅民主進程有幫助。班友只不過係混水摸魚,乘機喺當地建立勢力啫。

睇番中國,其實情況都係差唔多。如果真係搞乜嘢「中國茉莉花革命」,只會有兩個可能結果。第一,政府強勢鎮壓,嚟個六四翻版。第二,中國四分五裂,進入冇王管狀態。到時,官員貪污瀆職,民間偷呃拐騙,只有比今日嚴重百倍囉。

香港人都識得講啦,大陸人質素低劣無比,連化外之民都唔算,根本就係一群蝗蟲。由一群貪得無厭嘅蝗蟲搞壇「中國乜春」,試問點會有好結果呢?香港人就係咁架嘞,一聽到「民主」兩個字就上晒腦,連蝗蟲係點樣都唔記得,簡直天真得嚟好可愛、傻得嚟又好勻循。

天真嘅人思想單純,以為一條簡單公式可以解決晒世上所有複雜問題,結果俾人猛餵糖衣毒藥。傻人就以耳代目(仲代埋腦添),人講乜佢信乜,連冇包糖衣嘅毒藥都照吞落肚。「好天真、好傻」,用嚟形容香港人都應該冇乜走雞喇啩。

本人又試吓狗尾續貂,將大鼻窿同阿蕉嘅名句嚟個crossover,今次俾香港人嘅評語係:「Too naive, sometimes stupid!」

咪住,諗諗吓都唔知有冇丟錯英文書包添。「stupid」好似係「蠢」咁解喎,比「傻」負面好多啫。例如,「蠢豬」同「傻豬」就差天共地啦。咁究竟「傻」嘅英文係乜呢,用「silly」又得唔得呢?跪求各方英語人指點!

後記:
啱啱喺今日報紙睇一張新聞圖片,係一個親政府嘅敘利亞民兵俾叛軍斬首。早排新聞亦有報導,幾個政府軍戰俘俾叛軍集體槍決。美國國務卿克里仲走出嚟解畫,話叛軍中嘅壞人只係佔極少數。哈哈,你信唔信?如果有人以為反專制政權嘅就一定係好人、西方社會支持嘅就一定係正義之士,咁唔好意思,就算得罪都要講聲:stupid!

Giza, Egypt

Palmyra, Syria

Sbeitla, Tunisia

12 則留言:

  1. 香港嗰班搞屎棍,英文唔應該叫stupid或silly,喺應該叫Assholes。嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 佛爺:
    真正嘅搞屎棍只係佔少數,其實大部分人(包括嗰啲成日搞事嘅腦殘廢青)都係受人蒙騙。叫班友assholes又好似嚴重咗啲,我就會話佢地係dumbasses嘞。

    回覆刪除
  3. 就算而家普選又有邊個可選呢。

    回覆刪除
  4. 如果民主是一種信仰,那麼今日香港就到處充斥著異端邪說!

    回覆刪除
  5. Coffee,
    哈哈,唔緊要喎,只要有得自己提名同投票,就算選咗隻貓、狗、或豬出嚟做凸首,香港人都會好開心架!

    Ebenezer,
    香港人迷信普選,政棍就投其所好招搖撞騙,十足十祈福黨呃啲無知婦孺咁囉!

    回覆刪除
  6. 當年我都寫過,最好笑係盲毛蠢貨到唔恨嘅潘小濤,廢噏一餐奇怪仲有市場,可見幾多香港低 B 人:

    http://lau-long.blogspot.hk/2011/02/blog-post_23.html

    http://lau-long.blogspot.hk/2011/02/blog-post_20.html

    西式民主,大戲一場而已!

    回覆刪除
  7. 逢中必反果 D 又咪係咁「阿嬌」啦,如果搞架 Drone 泥炸平中南海,祖國就會變成人間天堂,
    我都唔介意賣o左間屋泥挾錢啦!

    回覆刪除
  8. laulong,
    哈哈,潘小桃真係一啲都唔蠢,人地都不知幾世界仔!佢就係睇準香港多盲毛蠢貨,所以先寫啲低B嘢迎合市場需要咋!

    嚴嶺鋒:
    歡迎光臨!班友反中反到上晒腦,根本已經超出「天真」同「傻」,直頭可以話係白痴囉!曾經有蒙面人喺度留言,話中國向香港供水係打劫喎,真係懷疑條友係咪喺青山走出嚟架!

    回覆刪除
  9. 佛爺:
    哈哈,所謂「寧生敗家仔,莫生蠢鈍兒」,其實「蠢貨」係比「搞屎棍」更負面嘅評語嚟架!

    回覆刪除