2012年10月4日星期四

Wine-Colored Days and Deep Velvet Nights

呢幾日喪聽Andy Williams,聽得最多嘅除咗Love Story,當然仲有教父嘅主題曲Speak Softly Love。

講到教父,經典二字絕對當之無愧。除喺係奧斯卡最佳電影,更喺IMDb得到史上第二高分,而男主角馬龍白蘭度亦奪得金像影帝榮銜。

套戲喺香港上畫,我應該係讀緊初中。嗰時仲係鄉下仔一名,根本唔識出城睇戲,要到後來電視播先有得睇,不過都係咸豐年代嘅事喇。到而家已經唔記得晒劇情講乜,淨係對首主題曲同馬龍白蘭度有印象。

首歌咁正,我一直都有聽,當然唔會唔記得。至於馬龍白蘭度,演成點已經冇晒印象嘞,不過就好清楚記得佢塊面。正確啲嚟講應該係話兩邊腮,唔知點解無啦啦腫咗,好似生炸腮咁,都不知幾詭異。

話時話,首主題曲係love theme,即係話套戲應該有愛情線,唔通要老馬玩枯木逢春?唔得,揾日等我班隻碟返嚟睇吓先!

Vineyard, Casablanca Valley, Chile

Vineyard, Casablanca Valley, Chile

Tbilisi, Georgia

Tbilisi, Georgia

7 則留言:

  1. 我就覺得喬治亞州果兩幅最正。

    回覆刪除
  2. SKII & 佛爺:
    我自己都係比較鍾意夜晚嗰兩張,因為好少影夜景。

    回覆刪除
  3. Speak Softly Love 好正呀,點知你哩輯胡仲正!

    回覆刪除
  4. 係哩輯相仲正,出錯字。

    回覆刪除
  5. laulong,
    謬讚喇!Speak Softly Love係經典中嘅經典,而我啲相只係影嚟自娛,根本完全唔同級數!

    Coffee,
    哈哈,次次旅行都影幾千張相,梗係任何類型都有啦!

    回覆刪除