2012年10月27日星期六

Mission Impossible

早排睇到校長嘅鴻文,話喺雀王會館大有斬獲。本人一於唔執輸,即刻由Yahoo麻雀轉會過嗰邊。雖然Yahoo麻雀都有積分,但係就不設排名,打喺嚟始終冇咁刺激。結果打咗半個月,排名由最初嘅16萬幾,上升到今日嘅120,已經晉級到「銅雀士」嘞。

講到排名,淨係自己知當然唔夠,梗係要上埋「雀王排行榜」先滿足到本人極其無聊嘅虛榮心啦。排行榜只列出頭7位,我開始打嘅時候,排第7嗰位雀友已經有3萬幾分。打咗幾日,發覺排名爬升得好快,不過積分同上榜雀友仍然爭好遠,距離好似冇乜拉近到咁。為咗睇吓有冇機會打入雀王排行榜,9日前開始記錄低有關數據,今日就做咗個簡單分析,得出以下列表:

 

10/18/2012

10/27/2012

 

積分

排名

積分

排名

進帳

日進帳

要追幾日

kkpang

51537

1

54642

1

3105

350

97

陳主任

45786

2

48565

2

2779

314

78

LO FAI

42337

3

42337

4

0

0

40

dee

35589

5

42353

3

6764

763

1119

Wongfanny

37731

4

40121

5

2390

270

56

傲風

33993

7

39102

6

5109

557

130

太極人

34398

6

37486

7

3088

348

60

Armadillo

5003

770

12005

120

7002

790

 





























淨係睇積分同排名,根本唔會有太大意義,最具參考價值嘅其實係「每日進帳」。如果每日進帳根本唔夠人地多,咁即係話呢世都唔會追到上去啦。好彩,鄙人嘅每日進帳多過晒榜上嗰7位,咁仲有啲機會囉。再根據積分同每日進帳嘅差距,就可以計出要幾多日先追到佢地嘞。

從表面睇,最易追肯定係LO FAI,只需要40日。但係呢位仁兄9日以來都冇郁過,可能已經金盆洗手,我諗追到佢嗰時都已經跌出排行榜囉。所以比較合理嘅估計係,想打入排行榜,起碼要用56日追Wongfanny。如果想登上榜首,咁就要用3年追屯dee嘞。

不過日日係咁不停打,莫講話要3年,就算係56日都死得人啦。講真,打雀王會館真係好辛苦吓。地下啲牌鬼死咁細隻,睇到眼都盲。嗰把語音女聲又極其惡頂,聽到人好煩厭。而且除咗打牌,本人仲有好多嘢要做,根本好難一直維持住呢個進度。睇嚟想打入排行榜,真係一個不可能的任務!

頭銜:銅雀士

雀王排行榜 as at 10/18/2012

雀王排行榜 as at 10/27/2012

5 則留言:

  1. 嘩呀!有冇攪錯呀,我打咗咁耐而家先係排緊737,點達成架?!

    哈!話時話,校長有對手了:P

    回覆刪除
  2. 咁樣玩法,你個標題是否需要修改一下呢?應該叫做Sleeping Impossible。嘻嘻!

    回覆刪除
  3. Coffee,
    哈哈,咪好似建制派議員打拉布戰咁囉,日以繼夜、夜以繼日!話時話,校長係雀林高手,排名應該去到好高喇!

    佛爺:
    哈哈,當然有得瞓啦,只係少啲啫!不過其他嘢(例如執相)就停晒囉!

    回覆刪除
  4. 哇,你好犀利,半個月已經去到 120, 我近兩個月才 128,你真係好快趣入 7 大咯!

    追阿頭好難,入 7 大已經大成就喇!

    想來你話怕輸錢唔打真麻雀,係唔想贏我同余蛋啲老人家錢掛 XDDD

    回覆刪除
  5. laulong,
    而家越嚟越難爭排名喇,要二百幾分先可以升一位呀!至於打麻雀game,輸咗又唔使入肉,鍾意點做牌就點做牌,真係幾過癮架!

    回覆刪除