2012年7月10日星期二

黑仔

今日真黑仔,無啦啦整親條腰!

頭先去P街超市,諗住買幾件濕碎嘢。但係經過餐酒區,見到做緊特價,買滿6枝有85折,有啲飲開嘅牌子仲有特別優惠,打孖買再平一大截。我喺P街從來唔會買正價餐酒,一定等佢做特價先買,因為隨時會平一半有多。咪講笑,即刻推番架車仔出去超市入口,加多個購物籃準備掃貨。

唔使五分鐘已經掃咗廿枝,諗住今日都夠皮嘞,咁咪推住架好重嘅車仔去找數囉。點知行咗兩步就俾個肥仔職員叫住,話打孖優惠啱啱冇咗嘞。佢話講定俾我知,費事出到去收銀處先拗數喎。見佢手上揸住一大疊黃色紙仔,原來係喺度換緊價錢牌。

P佢個街吖,更新價錢有乜理由喺呢個時候做架,梗係應該預先搞掂,喺收鋪後或開鋪前做啦!真係俾佢吹漲,淨係得85折,我做乜要買啫!已經谷鬼氣,我當然唔會逐枝酒幫佢放番上架啦,咁咪成籃放喺地下算囉。點知咁就出事嘞,捧起個籃嘅時候竟然整親條腰。

而家一彎腰就痛,被迫挺直腰骨做人,真係俾P街害得慘喇!

Bulawayo, Zimbabwe

Sankaber, Ethiopia

5 則留言:

  1. Arm:

    哈哈!真係陰功!打孖優惠唔到仲要傷埋腰。其實你可以同佢拗,因為你見到時是有打孖優惠的,在法理上講唔通。

    回覆刪除
  2. 有時整親真係無情情,保重呀!

    回覆刪除
  3. 佛爺:
    個執貨嘅肥仔當然唔會理我,要拗就要出收銀處,我又怕阻住其他顧客,都係費事啦!

    Coffee,
    哈哈,小事嚟啫,今日瞓醒已經冇乜痛喇!

    回覆刪除
  4. 又真係幾黑仔,不過今日冇痛就 OK 喇!

    唉,我地 d 咁既年紀,搬搬抬抬要曲腳跪起,做足姿勢咯!

    回覆刪除
  5. laulong,
    呢個係好多中年人嘅通病,硬係以為自己比一般同齡嘅人fit啲,結果咪成日中招囉!

    回覆刪除