2012年6月3日星期日

蛇齋餅粽?

真係撞鬼,前日買完餸返屋企,竟然同我最討厭嘅狀棍黨狹路相逢。離遠已經聽到鬼殺咁嘈嘅錄音廣播,話狀棍黨乜乜物物。行近啲睇吓,原來係毛掹淨個婆娘帶埋一班嘍囉喺度派傳單,宣傳緊狀棍黨下星期喺區內搞嘅一個活動。佢話下禮拜一會有人幫街坊免費剪髮,叫人唔知幾點鐘喺某某街嘅大笨象銀行門口集合。

聽落又幾吸引喎,最衰我上個禮拜啱啱飛完髮啦。不過諗吓,所謂一啖砂糖一啖屎,內裏肯定隱藏住一啲惡啃嘢嘅。首先,都唔知班友揾啲乜人嚟剪,如果剪個頭鬼五馬六咪弊。而且,飛個髮起碼要半粒鐘,隨時一路剪一路要接受思想教育,真係煩都煩死啦。無謂為咗慳嗰一百幾十而搞到自己啫,呢啲咁嘅小恩小惠,我絕對唔會希罕囉!

講開小恩小惠,我忽然又記起一單嘢嘞。舊年狀棍黨區選失利,黨灰梁渣傑就曾經狠批建制派用「蛇齋餅粽」呢啲小恩小惠籠絡街坊,結果引嚟廣泛譴責。雖然條友事後公開道歉,不過明眼人都睇得出,佢嘅所謂道歉只係礙於形勢,其實一啲誠意都冇。條友唔肯為區選失利負責,得罪咗選民又只係敷衍了事,根本同曾凸首對以權謀私指控嘅處理手法完全冇分別。難為狀棍黨班友,一方面鬧爆曾凸首,而另一方面又對梁黨灰處處包容。持呢種雙重標準、對人唔對事嘅態度,竟然敢自誇話要捍衛香港嘅公義同法治,你話係咪笑死人呢?!

「蛇齋餅粽」言猶在耳,而家狀棍黨居然自己都玩埋一份,搞啲乜嘢免費剪髮,唔通呢啲唔係籠絡選民嘅小恩小惠?九月就係垃圾會選舉嘞,如果話呢單嘢唔係為咗爭取選民支持,我真係打死都唔信囉。毛小姐係黨內重量級人馬,佢搞壇咁嘅嘢,梁黨灰冇理由唔知啫。條友狠狠咁打倒昨日的我,究竟係覺悟前非、從善如流,定係見利忘義、隨波逐流呢?經過毛小姐身邊嗰陣,我就有少少衝動,想問清楚佢地嘅立場。不過我最後都係掂行掂過,冇問到。一來我份人比較有品,從來唔會踩人場。話時話,嗰度喺我屋企附近,好似係我主場先啱喎。算啦,遠來是客,就當我讓吓佢囉。而且佢成班嘍囉喺度,我又驚講咗啲唔啱聽嘅嘢會俾人打。大家知啦,犯民中人要捍衛嘅言論自由只係適用於自己友架咋。法國思想家伏爾泰嗰句名言,打死我都唔信班友有聽過囉。

忽然又諗起另一壇嘢,其實狀棍黨為目標選民提供非物質性服務根本早有前科,肥婆文單嘢就係鐵一般嘅例證。咪屈我呀,我絕對冇無意話條肥婆利用所提供嘅專業性服務誘使有關選民投票俾佢。原來狀棍黨一直都冇轉過軚,只不過班友向選民提供嘅利益係無形嘅高級專業性服務啫。又好似港豬澳大橋單嘢,狀棍黨義助阿婆打官司。阿婆年邁識淺(事主自己講架),對於啲狀棍high到爆嘅法律性觀點,當然係欲拒無從啦。你估係「蛇齋餅粽」咩,而家講緊法律喎,我地呢啲不知法治為何物嘅蟻民又點會識呢?事實上,班藍血貴族根本不屑用「蛇齋餅粽」呢啲cheap招,睇吓梁黨灰舊年區選之後發表偉論嗰陣嘅態度就知啦。嗰種不屑嘅語氣同鄙夷嘅神情完全發自內心,如果唔係真正藍血貴族,就算演技精湛如偉仔,都冇可能裝得出嚟囉。

咪住,既然狀棍黨一貫作風係出手高貴而華麗,絕對唔會攞啲「蛇齋餅粽」式嘅cheap嘢出嚟見人,咁嗰個免費剪髮活動,自然唔會揾啲街坊髮型屋嘅飛髮佬幫手啦。起碼都會係喺中環或老尖打躉嘅專業髮型師,話唔定仲會有Kim Robinson呢啲神級hairstylist添,咁唔去咪走寶?唔得,等我認真考慮吓先!

Barber shop, Phuntsholing, Bhutan

5 則留言:

  1. 不,梁渣傑個 LanTan 就喺九龍東佢個選區攪緊平價齋宴,直頭用佢議員辦公室名義搞,而且真係平到好吸引!但點去吖,見到佢個样我都嘔咯,乜都食唔落喇!

    回覆刪除
  2. laulong,
    條粉腸都算賤喇,竟然搞埋晒啲平價齋宴!學建制派變相賄選冇所謂,問題係呢啲cheap嘢點攞得出嚟見人架,要搞就搞啲高貴嘅,例如和牛宴或黑松露宴啦!條友分明係睇唔起九龍東嘅街坊,認為佢地唔配享用啲高級嘢,真係欺人太甚!

    回覆刪除
  3. 你而家一個月先寫三幾篇,少咗好多,忙呀?

    免費剪髮都怕且唔去得,「蛇齋餅粽」還OK,唔好攞自己嘅頭嚟較飛。

    回覆刪除
  4. 「毛炆淨」淨係識得同人「炆毛」。好心佢就比D誠意,請日本AV女來香港,跟街坊鄰里按摩推拿,仲實際喇!若果佢咁做,我包佢九月份一定大勝,做硬垃圾會議員都得喇!嘻嘻!

    回覆刪除
  5. Coffee,
    呢排鼻敏感發作頻密咗,都冇乜心情寫嘢。至於免費剪髮,我都覺得唔係太實際。好多人都會跟定一個師傅,就算唔使錢,都未必會俾第個剪囉。

    佛爺:
    哈哈,淨係揾AV女優撐場好似唔夠全面喎,因為忽略咗啲女性選民囉!應該同時請埋美國舞男過嚟,咁就皆大歡喜嘞!

    回覆刪除