2012年5月12日星期六

布與屎

警告:本文內容及圖片含有疑似粗鄙成分,閱後或會引起不適,敬請讀者留意!

究竟乜嘢先係你最貼身嘅良伴呢?如果你嘅答案係枕邊人,咁就錯嘞。就算你嘅另一半係超級黐身膏藥,都冇可能會二十四小時黐實你嘅私處。所以正確答案係布,只有用布製成嘅底衫褲先會絕無間斷咁貼身黐住你。

話布係人類不可或缺嘅物資,相信冇人會反對。如果冇咗布,根本冇人可以落街,日日夜夜匿喺屋企都唔知做乜好。除咗係生活上嘅必需品,布仲可以滿足你貪靚嘅慾望,等你可以日日變身成為彩雀。所以人類應該對布懷有感恩嘅心,絕對唔可以肆意侮辱!

另外,又有乜嘢係你最厭惡,一定要屏諸門外而後快嘅呢?相信IQ爆棚嘅你已經估到嘞,冇錯,就係屎!

屎係人類嘅廢物,唔止又臭又污糟,仲會引起急屎或肚痛等不適感覺添。所以人人都要施盡混身解數,將呢啲廢物屏諸肛門之外,呢個動作就叫做拉屎嘞。雖然有人會好享受拉屎嘅過程,不過呢樣始終係非常私人嘅嘢。正常人都唔會希望解決嘅時候有人見到,更莫講話眾目睽睽下公開拉俾人睇。會公開拉俾人睇嘅,當然係啲極度無恥嘅人啦。另一方面,因為過程臭氣薰天,亦唔會有正常人鍾意欣賞其他人拉屎。睇人拉屎睇到眉飛色舞嘅,唔使講梗係啲心理有問題嘅逐臭之夫(或婦)啦。

一連兩日睇是但台新聞,都有報導喺垃圾會展開嘅所謂拉布戰。不過從電視畫面所見,三條hi hi拉出嚟嘅並唔係一幅幅五彩繽紛嘅花布,而係一篤篤中人欲嘔嘅臭屎,仲要係爆到開晒花嘅爛屎添!

三條hi hi嘅屎招有幾爛,喺電視新聞播咗出嚟,全港市民都睇到晒。都唔知是但台係咪有心搞嘢,特登剪輯晒啲最精彩嘅片段嚟播。癲狗喺「為」字同「作」字嘅分別大做文章,仲引經據典(包括詩經、論語、易經等等)拖延時間。大舊更加搞笑,連性經都引埋添。如果淨係識用啲咁低能嘅招數就可以躋身議會,咁任何一個地踎流氓都可以做垃圾會議員啦,引吓龍虎門同小流氓就當開咗會,簡直完全冇難度。又或者啲用電視劇送飯嘅師奶大嬸都得,引述韓日台劇經典對白,絕對係佢地嘅強項。

好心幾條hi hi俾啲誠意,要拉都拉啲有內容嘅嘢出嚟啦。而家搞到仲兒戲過細路仔玩泥沙,班友都唔識個醜字點寫。仲話乜嘢拉布戰,簡直係對布嘅侮辱,叫做拉屎戰就差唔多。

講到呢場拉屎戰,根本就係輸打贏要嘅議會恐襲行為,唔止浪費公帑、嚴重影響議事效率、破壞議會公信力,更向社會傳達一個極其不良嘅信息:為求達到目的可以不擇手段。如果今次俾班友得逞,睇怕香港唔亂上加亂都唔得囉。難為日月報今日嘅社評,竟然一方面批評班友唔顧社會成本,而另一方面又認為政府應該中止審議出缺法案。挑,好一條兩頭蛇!居然以為咁寫就可以左右逢源,我就覺得會係兩面不討好囉。

當然啦,我都明白啲hi hi發動拉屎戰,其實完全係為咗向佢地嘅選民負責啫,所以我唔會怪晒佢地。民主制度就係咁架喇,如果你交唔到貨,啲選民就會離棄你。不過喺民智成熟嘅社會,做埋晒啲損害社會利益嘅嘢當然唔會有好結果,因為選民會用選票懲罰你。好遺憾,就係因為香港有班逐臭之徒,啲政治小丑先可以肆無忌憚咁喺議會表演拉屎。而一幫只顧自身政治利益嘅犯民政棍,為咗要同政府過唔去,竟然為虎作倀,處處維護幾條hi hi。又有部分傳媒人睇到反政府有市場,就不斷喺度推波助瀾、煽風點火。好似嗰件吳X森,就公然力撐幾條hi hi嘅拉屎戰,話好期待佢地嘅精彩表演喎。如果條友連咁低能嘅嘢都覺得精彩,我就真係無話可說嘞,除咗呢句:hi你個hi啦!

唉,點算呢,香港人最鍾意趁熱鬧,睇嚟呢股拉屎之風好快會蔓延開去。到時香港變成臭港,大家都hi hi呀!

El Jem, Tunisia

Pokhara, Nepal

5 則留言:

  1. 哎吔,講呢樣嘢,難插到嘴添!

    不過講到貼身,當然係布啦,至於男女黐身,大多數人都受不了。

    回覆刪除
  2. Coffee,
    講到啲黐身膏藥,真係唔會人人都頂得順囉!我懷疑黐身行為係源自極強嘅佔有慾或者極度嘅恐懼感,可能兩樣都有添。

    回覆刪除
  3. 我諗有人專登放縱果三隻羚羊,等佢地賤比人睇。

    咁既議會,西方國家都要學下。這裡中文傳媒竟然有條粉腸撐佐果三隻羚羊成粒鐘,點解佢唔叫西方世界學下呢?而只係撐這就是民主在香港,正一卜街。

    唔好意思,我好少講野咁粗俗,我只係鹹濕咋!不過今次都要講粗口: @#$%︿*︿%$#@

    回覆刪除
  4. 拉布,癲喪病就是癲喪病,三醜完全不服從遊戏規則,議會裏就是小數服從多數嘛,班不該就是輸打贏要!

    回覆刪除
  5. 佛爺:
    哈哈,真係佛都有火喎!咁又係嘅,呢幾條友咁PK,何止佛都有火呀,簡直係人神共憤添啦!

    laulong,
    冇辦法啦,不擇手段從來就係班犯民政棍嘅手段!

    回覆刪除