2012年3月31日星期六

阿老阿土,我唔想住嘅地方

故老相傳,唐門暗器獨步天下,用毒功夫舉世無匹。本來江湖傳聞嘅嘢,十居其九都係啲好事之徒憑空杜撰,實在不足為信。不過睇番凸首決戰前後,狼鷹民望由峰頂直插谷底,唐門毒功有幾犀利,終於大白人前嘞。

唐家大少一招口沫橫飛,篤爆狼鷹曾經喺絕密會議講過,香港始終有一鑊要出動裝甲車、防暴隊、催淚彈對付啲示威者。雖然狼鷹最後以低票慘勝,但係民望極速插水,真係唔死一身潺。唐大少都算勁喇,連口水都餵有劇毒,而且向住狼鷹兜口兜面噴,令對方避無可避。呢招無疑係歹毒非常,不過要喺口水餵毒,自己亦難免身受其害。其實咁同七傷拳並無二致,都係先傷己後傷人嘅招數。結果當然係兩敗俱傷啦,仲令原本只係坐山觀虎鬥嘅犯民變成坐收漁人之利添,阿爺有乜理由唔睇到眼冤呢。唐大少想五年後又一條好漢,似乎係太樂觀咗啲囉。

雖然鎮壓論仲未得到證實,犯民班友已經急不及待走出嚟抽水,長毛就送架坦克俾狼鷹做凸首賀禮。所以話呢,犯民最叻就係無中生有。就算狼鷹真係有講過,最多都係話出動裝甲車啫,又何來坦克呢?套用文革術語,呢啲就係上綱上線嘞。

有咁嘅主子就有咁嘅奴才,犯民班打手嘍囉當然唔會錯過呢個搞事嘅機會。有網民就發起全民著草,話要移民去阿老阿土喎。真係好搞笑,班友成日要香港同西方民主社會睇齊,咁對傳聞中狼鷹嘅鎮壓論又使乜大驚小怪呢?唔通班友唔知道,喺歐美呢啲民主國家,出動裝甲車、防暴隊、催淚彈對付示威者,根本就係家常便飯。早幾日西班牙警察就發射橡膠子彈,對付上街示威嘅工運人士嘞。嘍囉即係嘍囉,簡直未見過大蛇痾尿,中兩嘢胡椒噴霧就鬼殺咁嘈,咁錫身就咪學人去搞事啦。

不過有樣嘢好奇怪,照理班友要著草,都應該去歐美澳呢啲先進民主地區啦,點解會揀喺邊忽都唔知嘅阿老阿土呢?喺好奇心驅使下,我又走去摷吓資料,原來阿老阿土真係不可多得嘅好地方,因為有以下嘅七大優點:

-)有民主。一句講晒,人地有普選。

二)居住環境一流。嗰度雖然地少,不過人更少,住house完全冇難度,仲要係無敵海景嗰隻添。

三)夠環保。車都唔多架,路又唔多條,更冇屏風樓阻住晒,空氣自然清新到無倫。喺當地生活仲可以為減排出一分力添,直頭啱晒啲環保人士啦。

四)保育做得好。當地非常重視文化保育,好多人仲係過住世世代代傳落嚟嘅生活方式。例如男男女女都仲係著緊草裙,而女人亦未受到西方文化污染,冇戴胸圍嘅習慣。各位香港男士,係咪覺得呢個地方好吸引呢?尤其對於嗰啲只要集體回憶,唔要經濟發展嘅保育鬥士,咁嘅地方簡直係天堂添啦。

五)示威零風險。當地冇坦克、冇軍隊,絕對唔使驚屠城,示威自然冇有怕。

六)有機會陸沉。咪當我忽然癲咗,連陸沉都話係優點。事實上,如果移咗民去嗰度,求神拜佛都望佢快啲陸沉啦。阿老阿土鄰近澳紐,又同呢兩個先進民主國家關係相當好,如果真係陸沉,佢地當然會義不容辭咁收留晒啲災民。無啦啦升呢做澳紐國民,真係爽到無倫啦。

七)低門檻。呢點先最殺食,想移民去阿老阿土,廿萬就搞掂。就算窮到連廿萬都冇,借大耳窿都得啦,總之過咗海就係神仙。講真,廿萬就買到個民主國家嘅公民身分,直頭抵到無倫。對於啲淨係識日嘈夜嘈同埋上街搞事嘅廢物,呢條肯定係投奔民主國度嘅捷徑囉。當然啦,鬼唔知移民去歐美澳呢啲先進地區好啲咩,不過要人地肯收先得格,熱愛民主係冇分加架。

雖然阿老阿土有咁多優點,不過我就唔會考慮嘞。既然班有破壞冇建設嘅廢物話要大舉移民去嗰度,如果我又跟埋去,咁咪棧搞到自己?!而且班友走咗,香港就一天都光晒啦,仲使乜移民喎!

廣西旅遊紀念品

4 則留言:

  1. 三天前加拿大滿地可大學生抗議加學費,企圖衝入滿地可旅遊辦事處總部,警察使用胡椒噴霧,事後都無警官出來解釋為何要用胡椒噴霧。

    香港選特首那天,警方使用胡椒噴霧,翌日警務處長出來解釋,簡直戇居!

    怪不得西方國家批評香港越來越冇「民主」,民主國家用胡椒噴霧就好似用噴漆咁閒,你話啦!用噴漆都要出來解釋咩!

    還有,香港的示威遊行,無見過防暴警察和催淚彈,民主國家真是很少見。所以,我們要一同悼念一下,香港「民主」已死了!

    回覆刪除
  2. 香港班販民皇帝惡晒喇,只准我抗議瞓街衝擊會場,你不准還拖。仲要你警力唔准多過示威人數,一多過就話你警權過大,唔公義。

    班友若真係走咗,我燒炮仗慶祝咯,仲要背番首老毛嘅送瘟神!

    回覆刪除
  3. 聽聞話阿老阿土總有一大優點,就係隨手都摘到蕉落嚟食。

    回覆刪除
  4. 佛爺:
    香港警察已經係全世界最溫柔咁滯架啦,都唔知班友仲想點。如果咁都話警權無限大,我就唔識點形容法國同南韓啲警察嘞!

    laulong,
    哈哈,如果班友真係走,何止燒炮仗呀,我直頭準備埋三牲酒禮、元寶蠟燭香幫佢地餞行添啦!

    Coffee,
    哈哈,蕉我就麻麻地,如果隨手摘到嘅係芒果或者荔枝就正喇!

    回覆刪除