2012年3月2日星期五

草包,又見草包!

隨住提名期結束,凸首選戰已經轉入大直路。葉瘤冇得參選,真係令人有啲失望,因為跟住落嚟嘅選戰肯定唔會有乜嘢睇頭。話就話有三個候選人,不過唐唐同震鷹根本就當俊男透明,都費事回應佢嘅言論,所以基本上係兩條友喺度鬥。而所謂嘅狼豬對決,除咗互爆陰毒,我就諗唔到仲會有乜嘢可觀之處嘞。

唐唐一直最怕嘅同場辯論,睇嚟都係避無可避,不過我又冇諗住睇喎。所謂冇眼屎乾淨盲,費事睇到眼冤啦。唐唐根本就係一個草包,大便佢就叻啫,要嚟場大辯論,真係攞佢條命啦。條友連照稿讀都都可以錯漏百出,仲讀到口窒窒添,要欣賞佢臨場發揮,我驚隨時會睇到心臟病發囉!

唐唐都算嘞,條友始終係小圈子選舉嘅產物,咁冇料到都居然可以去到呢個位,其實只係反映咗利益集團嘅私心。真正令我覺得恐怖嘅係另一位垃圾會議員,此人嘅草包指數仲高過唐唐,但係竟然可以喺直選出線,反映嘅係一個更嚴重嘅問題:香港選民嘅質素究竟可以低成點!

話說葉瘤開記招交代棄選,提到有選委同佢講唔夠票就可以揾佢地,仲指名道姓話當中包括淫民力量嘅大舊。事後淫民力量發表聲明,話從來冇承諾提名葉瘤。大舊又話自己係玩反諷,而葉瘤竟然當係承諾,講成得到淫民力量支持,咁係非常不負責任喎。

葉瘤喺記招講嘅嘢,我喺電視新聞都有睇到。首先,佢只係複述某啲選委嘅說話,根本就冇講過話大舊承諾支持佢。而且,葉瘤亦冇可能唔知,嗰啲選委咁講其實係敷衍佢。大舊嘅聲明唔止係多此一舉,仲暴露咗自己有幾廢添。條友正正經經講句嘢都唔掂啦,居然仲學人玩反諷,結果搞到俾人擺上檯,簡直係自己攞嚟衰啦!

喺垃圾會三醜裏面,我最討厭就係大舊。癲狗假假地都係學者,唔發癲嗰陣講嘢都算有紋有路,辯才亦相當唔錯。長毛以前係革馬盟成員,相信曾經有過理想同理念。同唔同意係另一回事,不過佢講嘅嘢都並非冇理論基礎。至於大舊,我只可以話佢係徹頭徹尾嘅草包,簡直一無是處!除咗喺垃圾會搗亂(例如爆粗、掟蕉、做馬騮戲),根本就冇其他嘢可以令人留低印象。條友講嘢內容欠奉,基本上係亂鬧一通,完全冇信息傳遞嘅功能。咁嘅人都可以由直選晉身垃圾會,我真係冇嘢好講嘞,唯有再引用Dr. Dylan嘅名句:The city is dying!

Somewhere between Pisa and Venice, Italy

Loen, Norway

5 則留言:

  1. 大舊係咪即係光頭陳?佢似乎應該去麻雀館做睇場!

    不過我最憎係果個女人禽獸蘭,見佢講野,真係想掌摑佢兩巴掌!正八婆!

    回覆刪除
  2. 嘩!佛都有火喎!

    葉劉冇得入閘,我都覺得有點失望。

    回覆刪除
  3. 佛爺:
    係呀,聽講佢仲係喺UBC畢業,有碩士學位架!至於獸蘭,我都好憎佢,呢個婆娘副嘴臉,比全盛時期嘅葉瘤有過之而無不及囉!

    Coffee,
    哈哈,提起呢班妖孽,當然係人神共憤啦!至於葉瘤,我相信五年後佢會捲土重來,到時我都可能會投佢一票架!

    回覆刪除
  4. 葉瘤?唔好喇,俾個麻煩女人做阿頭,未得煩過咩!

    個婆娘,我都係睇唔起佢!

    回覆刪除
  5. laulong,
    哈哈,葉瘤做唔成凸首啫,仲有可能會做政務屍長架!

    回覆刪除