2011年12月15日星期四

天下烏鴉一樣黑?

凸首選委選舉已經塵埃落定,本來都冇乜好講,因為我又冇份投票。不過有部分賽果又真係幾出人意表吓,實在令人懷疑有關界別嘅選民係根據乜嘢標準投票。

民望最高嘅凸首候選人震鷹哥,竟然喺政協界別低票當選,連被傳致力唱衰佢嘅另一位政協都多佢一票。以震鷹哥嘅資深政協身分,又挾強大民意支持,居然打唔響頭炮。難怪連某口水多多嘅建制派人士都公然質疑有關賽果,話咁係拂逆民意,更凸顯小圈子選舉嘅唔公平。

震鷹哥無疑係人緣比較差,不過而家係代表全港市民選凸首,似乎唔應該只講私人交情囉。當然啦,班政協會唔會有另外一啲不為人知嘅考慮,咁我就真係唔清楚嘞。點都好啦,咁嘅賽果實在難免令一般小市民對建制派嘅信心大打折扣。事實上,某政協連挺糖都講成係蒙主感召,又真係好難令人對班友有信心囉!

又咪以為淨係建制派先咁騎呢,其實正義嘅民主陣營都係一擔擔。法律界選委嘅票王,竟然係先前牽涉入疑似區選種票事件嘅張X明教授。雖然條友力證自己冇犯法,不過公道自在人心囉。就算冇違法,都唔表示佢走番去舊居嗰區投票係適當行為。叫得做區議員,當然只係處理自己區嘅事務,咁有乜理由選民唔係住喺嗰區都可以投票呢?雖然張教授強調佢仍然擁有舊居嘅業權,不過我並唔認為咁就可以將跨區投票合理化。事實上,張教授嘅理據,正正就說明咗有錢人可以擁有更多嘅權利。而嗰班開口埋口就人權公義嘅尊貴大狀,亦正正用選票話俾全港市民知佢地有幾虛偽!

所謂天下烏鴉一樣黑,掂得政治呢樣咁污穢嘅嘢,根本就冇一個係好人。建制烏鴉,黑就預咗架啦!不過相對嚟講,喺民主光環襯托下,民主烏鴉俾人嘅感覺就更加黑囉!

講開又講,早排提到某界別候選人喺政綱擺明車馬話要投白票,真係好想知佢有冇跑出,等我得閒打聽吓先!


4 則留言:

  1. 泛民努力營造種票就一定係建制派做嘅呢個形象,俾張X明呢條友破壞晒啦!

    回覆刪除
  2. 咁令人震驚的投票結果,震鷹哥都咁鎮定,佢真係有從政之才喎!

    回覆刪除
  3. haha, 人之初,性本賤,撈埋政治,更賤!

    回覆刪除
  4. Ebenezer,
    哈哈,冇問題喎,啲人會選擇性暫時失明,然後會自我催眠,猛同自己講:我睇唔到,我睇唔到,我乜都睇唔到!

    佛爺:
    我反而覺得震鷹哥開始有啲自亂陣腳喎,好似佢狠批某傳媒玩針對咁,我就覺得唔多明智嘞!

    laulong,
    我嘅體會係:人之初,性本賤,性相近,習相傳!

    回覆刪除