2013年6月7日星期五

個腦裝乜?

六四當晚睇電視新聞,豬聯會話有十五萬人參加維園燭光晚會,警方就話有五萬四千人。兩個數字爭咁遠,你會信邊個多啲?我就覺得兩方面嘅估計都未必可靠,不過相信警方嘅數字會比較接近現實。香港嘅所謂民主派,為求達到政治目的,從來都不擇手段,六四七一嘅遊行集會人數,鑊鑊都作大作到離晒罩,根本就信唔過。睇番部分媒體(豬如爛生果同大紀猿)嘅網上報導,竟然淨係引述豬聯會嘅數字,而冇提及警方嘅數字,完全視讀者知情權為無物。呢啲咁嘅媒體,恐怕比豬聯會更唔可信。

講真,我都預咗豬聯會實會作大,估唔到嘅反而係班友竟然咁克制,只係作大三倍咁少囉。今年天公造美,不停落狗屎雨,啲人個個擔晒遮,根本唔可以企(或坐)得太密,要填滿維園草地話都冇咁易。而且雨遮嘅面積比人頭大得多,由高處望落去真係好墟撼。豬聯會豬公呢鑊簡直捉到鹿唔識脫角,就算作夠五十萬都有人信啦!

鏡頭一轉去到銅鑼灣,見到學民屍潮班細路玩緊街站,仲同警察發生齟齬。雖然班友都係搞事,但係反而冇豬聯會豬公咁令人厭惡。始終佢地仲係細,而且涉世未深,行事有啲衝動,但係唔會有太多利益計算。我地都係過來人,亦曾經有過熱血激情,自然明白有赤子之心並唔係壞事。班細路搞事得嚟讀書又掂,實在不忍深責。不過奉勸佢地,而家世道唔同晒,啲人已經冇以前咁單純,年輕人都要擦亮眼,認清楚邊個係拐子佬。

鏡頭一轉又去到西環,見到有人玩緊BBQ。原來係一個叫做「香肛人優先」嘅「政治」組織,為咗抗衡豬聯會壟斷搞嘅燒烤晚會,話要合法燒五星旗喎。現場所見,除咗一個燒烤爐,就只得小雞三幾隻。再睇真啲,原來係幾件疑似MK仔同援交妹嘅物體,霎時令人倒抽一口涼氣。同樣都係仔妹,點解會同學民屍潮嗰班爭咁遠嘅呢?呢幾件嘢三尖八角、甩皮甩骨、樣衰格賤、望之不似人形,好難唔令人聯想到嗰啲讀書唔成、成日周圍撩事鬥非嘅童黨囉。所謂五星旗仲搞笑,原來係幾塊有星星通花嘅火腿片,班友簡直係食飽飯冇嘢做。哈哈,唔通佢地真係諗住食完火腿,順便喺中X辦門口大解?除咗無聊,班友仲死蠢添。想要搶人地客,結果自己拍烏蠅,真係瘀到爆。

見班友咁死蠢,本人就上去佢地嘅飛屎卜睇吓,話唔定會發現更多笑料。果然不出所料,成個網頁都係腦殘人士講埋晒啲白痴嘢。首先,班友開宗明義話香港人唔係中國人喎。腦殘人士最明顯嘅特徵係冇邏輯思維,講嘢自相矛盾。香港係中國領土,全名係中華人民共和國香港特別行政區。除非擁有外國國籍,而又放棄咗中國國籍,否則香港人必然係中國人,無論你自己認唔認都好。班友又有冇問過父母(或祖父母)係咪中國人呢,唔通佢地以為自己係石頭爆出嚟嘅?仲有,班友又憑乜咁講呢,佢地有冇問過其他香港人先?所以班友根本唔可以代表香港人,佢地只可以代表香肛人囉!另外,班友又擅自篡改香港嘅語文政策,話「香港的法定語言為英語及粵語」。喺「香港政府一站通」網站,有關語文部分係咁講:「香港的法定語文是中文和英文」。有少少常識嘅人都知道,中文同粵語並唔對等。究竟係班友連咁嘅常識都冇,定係佢地以為本土派大晒,連基本法都唔使跟?哈哈,究竟班友個腦裝乜嘅呢,唔通就係相中嗰啲?!

腦殘都未算恐怖,集體腦殘先得人驚。「香肛人優先」嘅飛屎卜有兩萬幾個likes,假設有半數仲在學,咁都咪話唔大鑊。香港推行融合教育,腦殘一樣入讀主流學校,一班有一件都死得人啦。如果你係中文老師,有件腦殘話文言文、白話文、唐詩宋詞元曲都唔係香港法定語文,佢有權唔讀,你會點做呢?

Horse dung, Nepal

2013年6月4日星期二

投我以木瓜

選擇題:如果有人揾個木瓜掟你,你會點應對呢?以下答案三選一:

(一) 報之以瓊琚 - 送番塊美玉俾對方講和,咁最合乎中國人息事寧人、以和為貴、以德報怨嘅性格。
(二) 報之以番茄 - 以牙還牙、以眼還眼,用同等殺傷力嘅番茄掟番對方。
(三) 報之以榴槤 - 十倍奉還,成個榴槤(當然連埋殼)兜頭兜面車埋去。如果冇榴槤,用大樹菠蘿都得。

揀(一)表示你心存仁厚,但係因住好心冇好報。揀(二) 代表你好講原則,事事要求公平公正。不過原則唔值錢,雖然未必使捱餓,但係發達實冇份。揀(三)你就醒喇,簡直係王者之材呀!點解?睇吓以下單實例你地就明架嘞。

話說N年前,㗎仔挑起太平洋戰爭,失驚無神偷襲珍珠港。美國佬似乎早有預感,一早調走太平洋艦隊嘅主力航母,留番啲廢銅爛鐵任㗎仔炸。結果美國參戰,請㗎仔食咗兩粒原子蛋。雖然話係一報還一報,但係以破壞力而言,相去何止十倍。

太平洋戰爭自此結束,美國成為大贏家,仲收咗日本做藩屬國。話時話,我最唔鍾意聽到「抗戰勝利」呢四個字,因為中國根本冇贏過。「勝利」云云,只不過係自欺欺人。如果真係戰勝國,有乜理由會全無話事權,連被侵佔嘅領土都收唔番?事實上,㗎仔亦從冇就侵華暴行誠心道歉。中國人以勝利者自居,㗎仔只會竊笑、恥笑、繼而會心微笑囉。

言歸正傳,咪以為硬食兩粒原子蛋,㗎仔就會憎死美國佬。事實啱啱相反,自從戰敗,㗎仔搖身(或尾)一變,變成一條忠誠的狗,對美國佬言聽計從。不過對日本呢隻看守遠東門戶嘅柴犬,作為主人嘅美國似乎唔係好有愛心,竟然縱容駐沖繩美軍姦淫當地民女。所謂狗都有火,一隻叫做橋下切嘅柴犬就走出嚟吠咗兩嘢,建議駐沖繩美軍如果有生理需要,可以考慮光顧當地色情服務。仲同場加插一番偉論,話戰時嘅慰安婦制度係有必要性。小橋偉論一出,中韓等國立即譁然,齊聲抗議。美國佬見柴犬倒米,隨時影響拉攏南韓圍堵中國嘅如意算盤,所以亦速速出言譴責。

其實小橋都未算吠,只係胡胡咗兩聲啫,點都估唔到主人會咁大反應。不過忠犬即係忠犬,最識睇主人眉頭眼額,見到主人唔like,小橋就即刻撲出嚟搖尾乞憐,承認侮辱咗主人嘅高尚品格。但係對於慰安婦言論,小橋就立時展現柴犬嘅堅忍特質,拒絕收回。

講真,我又睇唔出小橋嘅言論對美國佬有幾侮辱。美國大兵鍾意叫雞就係人都知架啦,如果唔係灣仔點會咁旺先。小橋只係建議班友做番佢地做慣嘅嘢啫,咁又何錯之有呢?而佢嘅慰安婦言論就真係冇人性嘞!哈哈,簡直九唔搭八,狗又點會有人性呢?本人誠心認錯,決定收回之前嗰句。只可以話,小橋講得出啲咁嘅嘢,真係連狗都不如!

如果㗎仔只係徵召本土㗎妹做慰安婦,咁小橋點講都得,因為呢啲係佢地嘅內政,外人不宜干涉。但係佢地強迫中韓婦女做性奴,咁根本就係強姦、輪姦!事實上,強姦都未能夠滿足㗎仔嘅獸慾,班友仲要玩埋先姦後殺、殺完再姦添!小橋嘅言論亦暗示侵略戰爭有必要性,條友根本就唔當中韓民眾(唔單止婦女)係人。佢事後只選擇向美國道歉,亦正正說明咗呢一點。相信日本一眾右翼分子嘅心態都係一樣,只會敬畏降伏佢地嘅美國佬,而對所謂戰勝國嘅中韓,根本就唔使尊重。

呢個柴犬故事說明咗一個千古不易嘅道理,就係「勝者為王」,拳頭夠硬先至唔使仰人鼻息。講到呢度,可能有人會以為我同國內班主戰憤青冇乜分別。咁就錯嘞,要十倍奉還俾人,都要自己夠實力先得,中國而家仲未係時候囉。而且打狗都要睇主人面,㗎仔有美國佬撐腰,實在不宜輕舉妄動。中國而家最需要嘅係韜光養晦,相信呢個亦係中國領導人自改革開放以來嘅方針。美國佬當然睇到呢點,所以先千方百計圍堵中國,唔俾中國有機會休養生息,威脅到佢嘅王者地位。

所謂「人不為己,天誅地滅」,站喺佢地嘅立場,美國佬咁做絕對冇錯。我最唔明係點解會有咁多中國人(包括香港人)幫美國佬拖,係都要搞到中國立立亂。中國人呀中國人,唔通你地真係要見到中國亂過伊拉克同敘利亞先安樂?至於唔認自己係中國人嘅香港人,中國亂到九彩對你地可能無關痛癢,因為你地唔知乜嘢叫做「覆巢之下無完卵」,但係到你地知道嘅時候就太遲架喇!如果咁討厭中國就學陳X誠移民去美國啦,唔好喺度搞亂檔喇!

木瓜

Gemstone Museum, Rio de Janeiro, Brazil

Fresh market, Yerevan, Armenia

Jackfruit tree (大樹菠蘿), Zanzibar, Tanzania

2013年6月2日星期日

點解唔可以愛國?

今日問個白痴問題,有冇邊個國家嘅公民會對「愛國」呢個詞極度反感嘅呢?問題問得白痴,答案亦非常反智:「有,就係中國(當然包括香港)!」

好很奇怪,今年豬聯會嘅六四晚會口號竟然係「愛國愛民,香港精神」。唔得,繼續講之前要澄清吓先,否則實俾人鏟到反艇。本人都好希望中國政府可以從新評價六四,好想中國進行改革,但係就絕對唔認同豬聯會嘅方針。唔通班友真係唔知「揠苗助長」點解?言歸正傳,豬聯會嘅全名係「香港市民豬援愛國民主運動聯合會」,同句口號夾到漏晒油,本來一啲都唔奇怪,奇就奇在出自李乜人把口囉。條友愛國?我就打死都唔信嘞!不過更很奇怪都仲有,句口號竟然俾人鏟到飛起,反對聲音中港兩邊都有。最後豬聯會怕影響入場率,決定取消呢句口號。

究竟點解「愛國」會咁趕客呢,等我又分析吓先。

「愛」好簡單,唔使多講。「國」亦唔複雜,就係土地加上人民。喺「愛國」嘅含義,「國」仲包括埋血脈同文化嘅承傳,但係並唔包括政權。中國幾千年歷史,經歷眾多朝代,換過無數制度同統治者。不過對於中國人嚟講,中國始終得一個。政權只係客觀歷史,而「愛國」就係一種源自相連血脈同文化承傳嘅主觀情懷,其實兩者並無衝突。例如,我地唔會因為紂王嘅暴政而唔愛中國。如果你覺得中共統治層不得民心,可以話佢地竊國,可以要求佢地落台,咁正正表示你愛國。但係因為中共當政就話唔可以愛國,就真係荒謬絕倫囉!

究竟點解咁荒謬嘅嘢都會發生呢?咁就要分開中港兩邊睇嘞。

首先睇吓內地,反對「愛國」嘅代表人物係「天安門母親」丁子霖。引述明報報導,佢話「愛國」已被政權曲解為「愛黨」,認為豬聯會用「愛國」一詞「愚蠢」、「莫名其妙」,要求豬聯會「需要好好反思」。丁老太憶子成狂,自從六四事件,佢嘅人生就俾仇恨完全佔據,毫無理性可言。人地發表同佢立場有異嘅言論,佢話冇人性。人地唔表態亦唔得,都係冇人性。而家連人地點樣理解「愛國」都要管,專橫霸道到冇人有,直迫江娘娘當年嘅風範。雖然丁老太嘅遭遇值得同情,但係咁唔表示佢可以將發癲行為合理化。其實此人可以不理,豬聯會就此投降,真係令人失望。

至於香港,荒謬嘅嘢日日有,而家再多一件都好正常。香港人有身分認同障礙,都已經唔係新聞,冇人挺身反「愛國」先怪啦。有人揸住本BNO就當正自己係英國人,香港只係旅居之地,遲早有一日會返祖家。有人身在曹營心在漢,逢親示威遊行都不忘帶埋枝龍獅旗,日日期盼香港回歸英國。有人甚至喺白宮網頁留言,要求美國出兵解放香港添。哈哈,其實我都唔敢肯定架,班友去留言嗰個會唔會係白宮痔瘡膏嘅網頁呢?總之好多香港人根本就唔認自己係中國人,而且仲憎死班大陸哩添,要佢地嗌嗰句「愛國愛民」口號,又真係強人所難嘅。如果真係要愛,班友都只會愛英國同國囉。再唔係,愛日本都得。㗎仔有型,㗎妹又索,班蝗蟲點會有得比先!

講到尾,愛唔愛國自己絕對做得主,呢樣嘢冇得迫。不過要生活喺一個自己極度唔鍾意嘅國家,咁又好辛苦啫,何苦呢?如果真係咁唔愛,不如考慮吓分手啦!

天山軍營, 新疆

巴音布魯克, 新疆

巴音布魯克, 新疆

巴音布魯克, 新疆

珍珠灘瀑布, 九寨溝, 四川

五彩池, 九寨溝, 四川

長空棧道, 華山, 陝西

八達嶺長城, 北京

玉龍雪山, 麗江, 雲南

2013年5月30日星期四

蛇年說蛇

蛇年伊始,喺度同大家拜個年,恭喜發財!

話時話,五月粽都就嚟有得食,而家先拜年又好似遲咗啲。不過古語有云「十月都係拜年時」,法定拜年時限都只係大約過咗一半啫,唔緊要啦!

本來仲諗住講番啲有蛇字嘅祝福語句,但係搜索枯腸,竟然連一句都諗唔到。事實上,中國人對蛇有偏見,有個蛇字嘅成語或俗語絕大多數都帶負面意義。例如蛇蠍心腸、佛口蛇心、畫蛇添足、蛇鼠一窩、蛇頭鼠眼、死蛇爛鱔,多到不能盡錄,總之冇一樣係好嘢。

我當然明白,蛇會咬人,令人產生恐懼絕對正常。但係老虎都會咬人,點解山君又冇俾中國人妖魔化,仲得到極度尊崇呢?如果係由畏而生敬,咁點解蛇又得唔到同等待遇呢?一句講晒,呢啲咪歧視囉!

睇番世界各地其他古文明,蛇被視為神祇化身嘅例子絕對唔少。東南亞好多地方都有蛇廟,印度有蛇節,古埃及法老王嘅頭飾有條眼鏡蛇,瑪雅文化裏面嘅羽蛇神更係至高無上。至於西方文明,咪以為鬼佬怕啲核突嘢,蛇就唔會有任何位置。喺希臘神話裏面,蛇擁有神奇治病能力,而醫神嘅法器就係一枝蛇杖。無獨有偶,相傳摩西都鍾意玩蛇,而且都有枝蛇杖,可以治療蛇咬。時至今日,蛇仍然係西方醫學象徵,好似雞珍打骰嘅世衛,徽號都有一條蛇。

唯獨喺中國,蛇一直受到貶抑,真係百思不得其解。相傳中國人始祖,女媧同伏羲都係人頭蛇身嘅物體。而中國人尊崇嘅龍,亦極有可能係由蛇脫胎而生。與其叫龍的傳人,不如話中國人係蛇的傳人,咁可能更加貼切。不過中國人硬係要尊龍而貶蛇,對比番龍B同蛇B嘅出生率已經可見一斑。其實,咁係咪有啲數典忘祖呢?

我就相信龍蛇本為一體,蛇年說蛇更係百無禁忌。既然摷唔到有蛇字嘅祝福語句,咁唯有以蛇代龍,絕對冇不敬之意。喺度祝大家蛇年行蛇運,日日蛇精虎猛、蛇馬精神!好似我咁有關節問題嘅朋友,祝你地蛇行虎步、健步如飛!仲係單身嘅朋友,祝你地跨鳳乘蛇,今年揾到另一半!想嫁(或娶)個有錢人嘅朋友,祝你地所願得償,早日攀蛇附鳳!仲喺職場拼搏緊嘅朋友,祝你地鯉躍蛇門、步步高升!總之一句講晒,祝大家蛇有蛇路、路路暢通!

Amazon forest, Manaus, Brazil

Douz, Tunisia

Statue of Ramesses II, Abu Simbel, Egypt

Feathered Serpent, Chichen Itza, Mexico

The Brazen Serpent, Mount Nebo, Jordan

2013年2月2日星期六

百變頸枕

搭飛機成日見到人用吹氣頸枕,好似好過癮咁。但係我就唔會用嘞,一來箍實條頸唔舒服,而且面料唔透氣,隨時焗到出晒汗,就算做咗絨面都係咁話。

最近跟鴨仔團送咗個頸枕,呢個就唔同嘞,冇晒以上缺點,因為唔係吹氣嗰隻。個頸枕用咗透氣面料,裏面係細細粒嘅發泡膠珠,感覺好柔軟、好舒服。不過咁,我嘅評語只有五個字:得物無所用!

個頸枕摺唔埋,去旅行當然唔會帶件咁bulky嘅嘢。而且件嘢喺屋企又用唔着,咁仲唔係得物無所用?總之屋企又多咗件雞肋贈品啦。

講真,個頸枕都算幾精美,揼咗佢又好似嘥啲。咁唯有搜索枯腸,諗吓件嘢仲有冇留低嘅價值啦。哈哈,卒之俾我諗到喇,就係用佢嚟玩變身(見圖)!

齊天大聖有七十二變,我就覺得少咗啲嘞,有件道具幫手,起碼都要做到百變啦。雖然而家只得六種變化,不過以本人嘅創意,要諗多九十四種都只係時間問題啫。無聊?我認架!哈哈,古人都講啦:不作無聊之事,何遣有涯之生!

頸枕

大長今

鹹蛋超人

Spartan

Miffy

波霸

籮霸

2013年1月18日星期五

剪影情人橋

本人縱橫影圈幾十年……哈哈,我當然唔係打牌打到思覺失調,以為自己做咗大明星!其實「影」係指攝影,而「縱橫」就係橫衝直撞、毫無章法嘅意思。冇錯,本人影咗幾十年相,一向都係有拍無類、見乜影乜,總之亂影一通啦。雖然話有拍無類,但係有啲題材就完全冇接觸過,因為本人只係去旅行先會影相。例如人體寫真,試問跟鴨仔團又點會有機會影到呢?哈哈,除非係日本仔最鍾意嘅採花團啦!

話時話,有一種唔算好特別嘅題材,本人都係甚少影,而且就算影咗,效果滿意嘅亦少之又少。影呢種題材,唔需要乜嘢特別技術或高級器材,難度一啲都唔高,相機用auto mode就搞掂。之所以少影,係因為跟團旅行好少會遇到適合嘅場景。聰明嘅你相信已經估到,我講緊嘅係剪影。

剪影一定係逆光拍攝,主體嚴重曝光不足會令表面細節消失,得番個輪廓。想有滿意效果,主體最好係輪廓分明、線條唔過於呆板,如果能夠帶有美感、動感、或趣味性就更好嘞。而且暗部(主體同前景)不宜有太大片死黑,光部(背景)亦不宜有太大片死白。如果暗部面積太大,最好能夠保留番適度細節。同理,光部面積太大容易流於單調,如果真係細節欠奉,起碼都應該喺色調上有啲變化。講到呢度,大家可能已經暗笑緊在下冇料扮四條。其實我只係講出一個初學者嘅體會,同埋解釋番點解會咁難遇到適合嘅場景啫。嚴格啲嚟講,本人連初學者都未算,因為我根本就冇學過攝影。至於啲大師級人馬,自然能化腐朽為神奇,完全唔會受呢啲限制啦。

基於上述條件,如果以戶外環境嚟講,最適合拍剪影應該係日出或日落時分。不過鴨仔團甚少會安排睇日出日落,一來避免啲團友披星戴月咁辛苦,亦唔想延誤用餐時間。如果安排得睇日出或日落,咁嗰個一定係當地旅遊指定動作,而有關景點就必然係人山人海。叫得做鴨仔團,自然係樣樣都趕,絕對唔會安排團友早幾粒鐘去霸定靚位。通常去到景點都已經插針唔入,莫講話影靚相,就算見得到個太陽都要劏雞還神啦。本來以剪影嚟講,人絕對係極佳素材。但係如果人頭湧湧,影出嚟疊埋晒變成一大pat黑影,咁就唔影好過影囉。

啱啱聖誕假去咗緬甸,行程包括喺曼德勒嘅情人橋睇日落。事前做過吓功課,知道嗰度最出名係黃昏剪影,初時仲擔心會唔會又只係影到人頭添。好在去到當地,落車一睇,條橋成1.2公里咁長,完全唔使同人爭位,鐘意點影就點影。哈哈,終於影到覺得滿意嘅剪影喇!

話時話,大家有冇對呢幾張相嘅紀實性有些少懷疑呢?哈哈,唔使懷疑嘞,啲相全部都執過架!所謂「相不執不發」,我所有相都會執過先發上網嘅囉。就好似有啲女士一樣,唔化妝係絕對唔會出街見人架。當然啦,如果本身天生麗質,就算唔塗脂抹粉都唔會失禮人。不過天賦唔係人人都有,如果先天不足,用人工方法補救吓亦無傷大雅啫。講真,其實本人已經好克制架喇,雖然啲相有執過,但係都只屬於化妝程度,仲未算整容囉!

補充:
加咗幾張相嘅原片,等大家睇吓化妝前同化妝後嘅分別。

U Bein Bridge, Mandalay, Myanmar

U Bein Bridge, Mandalay, Myanmar

U Bein Bridge, Mandalay, Myanmar

Original version of photo #1

Original version of photo #2

Original version of photo #3

2013年1月13日星期日

水土不服

去旅行最麻煩係乜?對於我嚟講,肯定係水土不服。自問有少少潔癖,絕對唔係去到邊痾到邊嘅人。除非十萬火急,否則大單嘢一定會喺酒店房解決。好彩我個唔係玻璃肚,而係效率奇高嘅多功能有機堆肥桶,所以喺飲食方面,本人一向都係百無禁忌。點知三十年道行一朝喪,兩個禮拜前喺緬甸竟然水土不服,搞到行程最尾幾日冇晒mood。

出事唔係食咗污糟嘢,而係當地食物實在太肥膩。嗰啲團餐,碟碟餸都油淋淋,而且餐前例牌有薯片或者蝦片之類嘅油炸小食,仲要無限量供應添。本人恃住內置功能強勁嘅環保堆肥桶,自然係有殺錯冇放過啦。頭幾日都仲好地地,直至有晚食咗個用油浸住嘅「蜜糖雞」,第二日起身就覺得飽飽滯滯,連早餐都冇胃口食。跟住全日肚脹脹,仲感覺到堆肥桶裏面不斷有氣體產生,谷到鬼死咁唔舒服。經驗話俾我知,雖然個肚谷到爆咁滯,但係絕對唔可以靜雞雞放氣減壓,否則隨時會一褲都係。結果忍足成日,頂到食完晚飯返酒店,入房就第一時間衝去廁所排污。先係排咗好多糊仔狀嘅便便,跟住係大量氣體。過咗一陣,見再冇乜動靜先敢做善後清潔。點知啱啱搞掂,褲都未著番,肚仔又作動嘞,唯有將之前嘅排污程序再重複一次。如是者,最後排咗三次先排得清。

有別於一般由食錯嘢引起嘅腹瀉,呢次完全冇攪肚痛,而且啲便便同氣體亦唔算十分惡臭難當,所以相信唔係食物中毒,而係食得太多肥膩嘢,諗住排清晒第二朝瞓醒應該就會冇事。點知事與願違,第二朝瞓醒,仍然係嗰種脹爆嘅感覺。咪講笑,即刻衝入廁所減壓先。至於事後會唔會令同房一路刷牙一路嘔,咁就唔理得咁多喇。

雖然之後每餐都食得好少,而且主要係食白飯,脹爆情況仍然維持咗四日,要返到香港先冇事。個團只不過玩八日,結果有一半時間肚仔唔舒服,都咪話唔掃興。而且仲搞到我破埋戒,要喺公廁做大事添。

話說有一日下晝去到大金塔(Shwedagon Pagoda),領隊喺售票大堂話有需要嘅就去咗先,入到景點就冇廁所架喇。其實食完午飯,個肚已經脹到想爆,我自己都驚捱唔到返酒店,咁咪入廁所視察吓,就算唔掂都冇乜損失啫。又真係估佢唔到,雖然大金塔萬七咁多遊客,但係個廁所竟然相當乾淨,好過仰光國際機場九千幾倍。而且廁格尚算寬敞,有地方俾我掛背囊。題外話,以前大陸啲廁勁污糟,我真係試過孭住個大背囊做大事囉。言歸正傳,個廁所都有不足之處,就係廁格裏面冇廁紙。本人萬一要喺公廁開大,一定會消耗大量廁紙。首先要抹乾淨塊廁板,不過單用廁紙就抹得乾淨,講出嚟都冇人信啦。用廁紙抹,極其量只可以抹乾塊廁板,跟住仲要鋪起碼四層廁紙先坐得落去囉。廁格冇廁紙,而我自己隨身又只係得一包迷你紙巾,咁冇辦法嘞,唯有坐唔知幾多年冇坐過嘅無影櫈啦。結果又係經過三輪大爆發先排得清,真係坐都坐到腳軟。排完污,玩都玩得輕鬆好多。

不過輕鬆狀態只係維持兩粒鐘,未到晚飯時間個肚仔已經勁作怪。嗰日仲要係喺街食,跟住先返酒店,慘!返到酒店,仲要等領隊慢慢分房,而我嘅團號又排到最後咁滯,大鑊!本人一向好守規矩,但亦明白「辦大事不拘小節」嘅道理。喺咁危急嘅情況,唯有厚住面皮打尖,叫領隊俾鎖匙我先。上到房,衝入廁所,啱啱趕得切喺大爆發臨界點同馬桶嚟個終極結合,真係遲一分鐘都死得人!

講開又講,本人肚仔一向聽話,除咗食完辣嘢一定會有反應,絕少連續幾日扭計。對上一次嚴重水土不服,已經係三十年前嘅事喇。

話說82年一條友返大陸玩,由西南開始,玩咗兩個月先去到新疆。本人一早有晒心理準備,喺大陸預咗要大菌食細菌,總之眼不見為乾淨,根本唔驚得咁多。事實上,喺湖南四川,食涼粉冷麵仲多過食飯,肚仔都完全頂得住。點知一入到新疆就出事嘞,痾足成個禮拜。不過唔係因為食物唔乾淨,嚴格嚟講,係自己攞嚟衰。

由第一站吐魯番開始,已經覺得新疆係美食天堂。因為除咗唔使再捱本人最討厭嘅豬肉,嗰度有勁好食嘅烤羊肉串。喺和靜就創咗個紀錄,一口氣消滅咗31串,到而家都仲回味無窮。睇到呢度,大家都應該估到,本人出事係因為「多吃壞肚皮」。不過你地一定估唔到,食到出事嘅,根本唔係烤羊肉,而係最最最健康嘅生果。

新疆盛產瓜果,其中又以哈密瓜同葡萄最出名。葡萄都算嘞,始終唔係乜嘢特別嘢。哈密瓜就唔同喇,喺嗰個年代嘅香港,絕對算係貴價生果。當年本人係一個清貧學生,老實講,呢啲高貴嘢根本就食唔起。一去到吐魯番,見到啲哈密瓜堆到成座山仔咁,而且又賣得平,豈有不大察特察之理呢?唔知乜水話「日啖荔枝三百顆,不辭長作嶺南人」,我當然冇咁誇張,只要每日食兩三個,就覺得不枉千里迢迢去到新疆咁遠囉。

事實上,第一日去到吐魯番就食咗兩個哈密瓜同大量葡萄。跟住日日如是,除非冇得賣,每日都keep住消滅起碼兩個哈密瓜同一公斤葡萄。亦係由第一日開始,每日都keep住起碼去四次廁所(肚瀉嗰隻),足足持續咗一個禮拜。我就硬係唔信,個肚仔會敵唔過區區哈密瓜囉。果然,過咗一個禮拜,肚仔適應咗就冇事嘞。

本來呢,旅行遇著水土不服真係好唔方便。不過嗰時已經喺大陸玩咗兩個月,習慣晒去到邊痾到邊,大不了咪喺路邊解決囉。而且嗰時大陸根本冇坐廁,反而仲少咗啲顧忌添。如果換轉係今日,唔使講,我一定會選擇忍口。

不過講番轉頭,見到堆到山仔咁高嘅哈密瓜又真係好難忍口囉。大家咪恥笑我住,冇錯,喺今日嚟講,哈密瓜根本唔係乜嘢矜貴嘢。但係你地有所不知嘞,當年我喺新疆食嘅,係白肉哈密瓜,同而家喺香港買到嘅紅肉貨色可以話係天壤雲泥。白肉哈密瓜冇咁爽脆,不過就超甜多汁、香味濃郁,跑贏紅肉貨色九條街。都唔知點解,咁好食嘅哈密瓜,喺香港竟然從來未見過有得賣。喺今日,哈密瓜已經唔再係高不可攀嘅嘢,但係就完全提唔我嘅興趣。講得老土啲,曾經滄海難為水呀!

Bagan, Myanmar

Mandalay Hill, Mandalay, Myanmar

Shwedagon Pagoda, Yangon, Myanmar

烏魯木齊, 新疆

2012年12月22日星期六

十月懷胎

閉關三個禮拜,今日終於可以出關喇,因為我個私伙麻雀game嘅phase 1已經完成咗。所謂phase 1,係指流程部分,即係由洗牌開始,跟住摸牌、打牌、上牌、碰牌、槓牌、食糊、到最後計番,全部都搞掂晒。

唔係賣花讚花香,小弟嘅麻雀game比坊間產品更有彈性,可以提供到更多唔同選項。例如,用家可以自己揀由幾番起糊同最大打到幾番、可以選擇打唔打花、打唔打jackpot、可以揀傳統香港麻雀或者加入咗台灣牌元素嘅混合模式,甚至連每種牌幾多番都可以自訂添。為咗方便數牌,打咗出地下嘅牌又可以用唔同排序顯示。如果連排好嚟數都嫌太麻煩,仲可以㩒一個掣就睇到每一隻牌剩番幾多隻,唔使好似坊間啲麻雀game咁,數牌數到頭暈眼花。

當然啦,呢啲只係花巧嘢,並唔係一個麻雀game嘅核心部分。其實最難做係AI嗰part,即係點樣令到電腦識打牌。如果以需要花嘅時間嚟計,而家做咗嘅連十分一都唔知有未。不過作為一個programmer,見到自己嘅產品已經出咗個雛型,點都會覺得好興奮囉。就好似大肚婆走去照超聲波,個胎照出嚟明明似舊叉燒多過似人,但係就完全唔會影響到女人將為人母嘅喜悅。哈哈,而家本人嘅心情就係咁嘞!

講真,如果要同市面上嘅麻雀game比,鄙人嘅手作仔淨係graphics同animation已經輸九條街啦。不過咁,嚴人寬己係人類嘅天性,幫自己嘅出品打分自然會鬆手好多。又好似啲女人咁,明明生咗舊叉燒出嚟,都會覺得自己生嗰舊係世上最可愛、最美味嘅叉燒囉。

講返轉頭,雖然話最難搞嘅AI部分仲未開始做,但係咁並唔表示電腦只有捱打冇還手。而家電腦就好似初學打牌嘅人咁,有得上就上、有得碰就碰、冇黐冇搭嘅就打,基本上冇策略可言。不過如果手風順,一樣會有糊食囉。要靠運氣先有糊食就梗係唔掂啦,我嘅目標係要令電腦做到攻守俱備,仲要識睇牌路添。咁當然唔易做,而且,就算做到都會出現另一個問題。如果電腦變得太聰明,打親都贏,咁我自己就唔過癮啦。其實女人都係一樣,既希望阿仔聰明伶俐,但係又擔心如果佢太精叻就會唔聽教,下下駁嘴駁舌棧激死自己。

事實係,搞呢壇嘢真係有啲似十月懷胎,既辛苦又期待。話時話,十個月搞唔搞得掂,其實連我自己都唔知架。如果最後變咗石胎,又或者生出嚟嘅係鈍胎,咁就嘥心機捱眼瞓啦!

基本排序

另類排序

另類排序

一眼睇晒

加入台灣牌元素

電腦都有糊食

2012年12月1日星期六

求人不如求己

上回講到Recax無啦啦reset咗我喺雀王會館嘅積分,雖然經過多番交涉,仍然徒勞無功。對方明明理據欠奉,不過就手握生殺大權,完全冇佢辦法。今次真係秀才遇著兵,有理說不清。啲咁樣對待客戶嘅公司,本人當然唔會用佢地嘅產品啦,所以唔會再玩雀王會館架喇。

不過冇得打又有啲手痕,咪諗住食回頭草,玩番Yahoo麻雀囉。點知摷極都摷唔到,原來呢隻game已經冇咗,簡直係屋漏兼逢夜雨呀!

谷鬼氣,市面啲麻雀game又唔係寫得好,仲要揾極都揾唔個啱玩嘅,真係自己寫過個冇咁嬲啦。哈哈,一於就咁決定,等我自己寫番個私伙麻雀game先!

要做就要做到最好,一定要針對市面啲麻雀game嘅弱點,做得比佢地優勝。初步構思已經有咗,主要係針對以下幾方面。

首先,啲麻雀game嘅人工智能實在做得太差,電腦淨係識得顧住自己副牌,完全唔理出面乜嘢環境。舉個例,明明已經最後一隻牌,竟然有安全牌唔打,係都要打隻高危牌俾人食。諸如此類嘅屎章例子實在太多,真係講極都講唔晒。而且,電腦牌路千篇一律,好容易俾人睇通。喺我個私伙麻雀game,就希望電腦可以做到攻守兼備,仲要有唔同類型,例如強攻型、防守型、當然亦會有神經刀啦。

另外,我會為打咗出地下嘅牌提供不同排序,仲可以隨時轉換添。排序會有三種選擇,分別係跟時序、分開邊個打出再跟時序、同埋跟牌序。咁樣數牌就易得多啦,哈哈!

最後,使唔使由電腦幫我砌好副牌都有得揀。我打慣花章,最憎電腦幫我砌到副牌整整齊齊囉。

哈哈,咁就絕對係我理想中麻雀game嘞!唉,不過講就易,做起上嚟肯定難過登天,真係諗吓都想死呀!今日搞咗成日,都只係做咗張麻雀檯嘅layout,都唔知會唔會寫到老夫駕鶴西征都未寫完囉!

2012年11月29日星期四

東家唔打打西家

哈哈,本人唔再玩雀王會館喇!

本來琴晚已經打到接近3萬6千分,排名去到19位。點知食完一鋪自摸8番,check吓雀王排行榜,積分竟然得番千幾分,排名跌到17萬幾!以為只係系統出錯,咁咪即刻send咗個email俾Recax囉。真係估佢唔到喎,當時已經係夜晚12點幾,竟然好快就收到回覆,問我用乜系統同埋註冊日期。

再估佢唔到,今朝又收到回覆,效率絕對冇得彈。不過回覆內容更估佢唔到,對方竟然話我個幾月內打咗3萬幾分好唔正常,俾系統偵測到,所以reset咗我嘅積分喎。真係火都嚟埋,如果我每日打七百幾分都算唔正常,咁排行榜上嗰幾位異能人士每日打五六千分又算係乜呢?

上次我舉報咗榜上嗰幾位異能人士,Recax話就話會密切觀察,但係多日嚟一啲行動都冇,班友嘅積分每日繼續以幾千分增長,其實我已經有啲唔順。而家竟然向我開刀,真係是可忍孰不可忍啦。咁我咪直斥其非,話佢地非但對榜上嘅大老虎視而不見,反而針對我呢啲一等良民。我仲付上排行榜眾人由10月22號到琴日嘅每日進帳數據,睇佢仲有乜嘢可以講。一如所料,對方好快就有回覆,內容如下:

「包括陳主任在內的這幾位用戶,暫時確未能確定他們的積分有異樣,因他們的系統是IPHONE的,而IPHONE除了一般版本外,亦有付費的黃金版,黃金版的用戶可以透過使用跑馬地會館而享有免抽佣的權利。Android直至11月27日為止也沒有推出跑馬地會館,跑馬地會館的開放時間是在11月28日伴隨2.44版本發佈後才增加的,這是兩天前的事,因此android 用戶要做到以前每天7000分,系統會將其視為不可接受範圍。請你見諒。」

講嚟講去,都係話我嘅得分有問題,真係俾佢激死。以下係自我嘅回覆,亦係最後回覆:

「謝謝回覆,但你的解釋實在讓人難以信服。抽不抽水的分別只是25%,就算沒有抽水,本人每天進帳也只折合大約一千分。為什麼這算不正常,而「陳主任」他們每天五六千分的進帳竟然沒有異樣?而且之前說過,本人每天玩十多小時,平均每小時進帳也只是幾十分而已,這又有甚麼不可能呢?要把每天玩十多小時的忠實擁躉拒諸門外,這是你們的選擇,本人無話可說,以後也不會再打擾你了!」

至此,本人已決定同雀王會館一刀兩斷。唔打雀王會館,仲有好多其他選擇,可以打番Yahoo麻雀,或者試吓神來也都得。其實,打麻雀game同打工一樣,東家唔打咪打西家囉!

後記:

以為Recax唔會再理呢單嘢,點知佢地竟然仲肯回覆。內容如下:

「感謝你一直以來的支持。雀王會館的ai設定一直都是較一般人腦稍弱(贏出次數不一定比玩家少,但總番數一般比玩家少),所以會透過抽佣的方法去取得平衡(這亦是為什麼不同會館抽佣的數字不一樣的原因),一般用戶在抽佣後,分數增長不會明顯,但如果是進入免佣會館的話,分數增長確實是可以很多。這方面android版本現已開放免佣會館,你其實可以嘗試去體驗一下。」

哈哈,終於露出狐狸尾巴喇!居然氹我用嗰個要收費嘅黃金版,真係睬佢都有味呀!

雀王排行榜

2012年11月25日星期日

感覺好似打怪獸

過咗幾日,雀王排行榜又有變動。「不動明王」LO FAI早兩日已經被踢出排行榜,比我估計仲要快。跟住太極人又出埋局,代之而起嘅就有九龍麻雀王同蘭婆兩位。至此,排行榜嘅舊人(以我開始打雀王會館計)只係剩番陳主任、Wongfanny、同埋屯dee。曾經最有機會問鼎雀王寶座嘅屯dee,自從10號開始就毫無進帳,睇嚟已經放棄咗。估計佢會步LO FAI後塵,好快消失埋添。

新上榜嗰兩位,蘭婆仲未知,而九龍麻雀王又係勁到無倫嗰隻。現任雀王陳主任就繼續遙遙領先,每日更以超越人類極限嘅速度累積分數。分析形勢,排行榜上嘅異能人士已經七佔其四,而隱藏喺榜外嘅異人,數目更係難以估計。我輩凡人,就算日日24小時磨爛蓆都冇可能會追得到,睇嚟真係上榜無望囉。

同呢班異人爭上榜,直頭係蝣蜉撼樹。感覺就好係細個睇日本超人片集,地球防衛隊用人類嘅低能武器打怪獸,啲怪獸簡直當係R痕。唔同嘅係,呢度唔會有超人,班怪獸嘅對手,根本只有其他同類。

講番本人,今日已經打到3萬幾分,不過仲係排緊23位。其實16號已經打到22位,點知打咗9日,攞多咗7千幾分,竟然仲跌咗1位,真係冇天理呀!

不過咁,呢幾日都算有啲收穫,就係食咗一鋪極其罕見嘅奇牌:全么九。以本人浮沉雀海多年,呢種牌都係第一次食咋。講到難度,同天糊或者十八羅漢唔知點比,但係就肯定難過坎坎糊。

講開坎坎糊,校長早排就食過一鋪,仲要有埋混一色添,真係奇中之奇。不過本人都唔輸蝕,早幾日亦食咗一鋪。雙番東、白板、混對、加埋門清,打出都已經夠10番。而家仲自摸埋,就算唔計坎坎糊都已經食到盡晒。哈哈,贏咗校長一個馬鼻添!

順帶一提,喺雀王會館,門清對對糊叫單吊,就算打出都算坎坎糊架,我都係食過一次先知道咋。嗰次我以為只係門清加1番,仲考慮咗好耐先食添,結果真係喜出望外囉。不過記住,如果叫對碰,食打出就只係得門清,唔算坎坎糊架!

突發直擊報導:

啱啱寫完blog,打第一鋪就有料到。開牌已經11隻么九番子,跟住仲連摸白板同北,打出3隻牌就叫十三么喇!唔知食唔食得出呢,好緊張呀!

再直擊報導:

Update完個blog,再摸多一個轉,上家就打一萬俾我食,真係超快呀!不過可惜唔係自摸,有少少遺憾囉!

雀王排行榜

全么九

坎坎糊

超快叫十三么

超快食十三么

2012年11月17日星期六

奇牌

以本人嘅定義,奇牌係指少見嘅牌。大牌唔一定係奇牌,好似十三么咁,根本一啲都唔奇,琴日我就連續食咗兩鋪。

至於點至係奇牌,以下係三個實例:



呢鋪係傳說中嘅十八羅漢!呢種牌好罕見,莫講話食,之前就連叫糊都未試過,卒之琴日俾我遇到一鋪嘞。鋪牌嘅四個槓,有啲係先碰後槓,有啲係人地打俾我槓。其實最初我都冇留意,不過睇睇吓,見幾隻反轉嘅牌間得好整齊,先發覺係十八羅漢。鋪牌都算順利,中局開始已經碰晒叫單吊。碰完最後隻三萬,手上剩番東同紅中,諗咗一陣,都係打隻紅中出去。因為成鋪牌嘅主調係藍色,留番隻東比較順眼啲。點知隔咗兩轉,竟然摸番隻紅中(見圖),真係激到我彈吓彈吓。本人最唔信邪,諗都唔諗就飛走隻紅中。結果又揀錯,下家即刻跟紅中。最後鋪十八羅漢都係食唔出,俾下家食咗3番雞,原來佢揸住一對東做眼。算啦,唯有發揮吓阿Q精神,十八羅漢呢啲奇牌,叫到糊其實已經好難得架喇!



呢鋪牌只係清一色平糊,打出得8番,本來冇乜特別,奇就奇在過程順利到冇人有。鋪牌我做莊,開牌有9隻筒子,已經算幾靚吓。點知上家打得仲靚,佢打一隻我上一隻,過咗四個轉,已經單吊一筒。跟住下家仲即刻出埋隻一筒,結果一隻牌都唔使摸就有糊食。其實順利並唔係必然,如果揀錯牌上,就唔一定接得晒上家4隻牌架喇。始終,打牌除咗講運氣,牌章都好緊要囉!



清一色對對糊雖然有10番,不過都唔算係乜嘢奇牌。做牌過程亦冇乜特別,開牌8隻萬子,有3對。以本人作風,有3對就會做對對糊。其實打法唔係好正路,有牌唔上,生章牌死扣爛扣,熟章牌就算有黐都照打,總之不成功便成仁啦。結果幾經辛苦打到單吊,最後對家出銃。咁當然唔算好特別,奇就奇在竟然截埋下家鋪3番雞。都唔知點解,電腦特別鍾意玩截糊,3番雞截我10番都試過幾次。如果同下家叫埋同一隻牌,電腦就會玩自摸,真係俾佢吹漲!呢鋪截番電腦轉頭,你話係咪奇牌?!