2014年2月9日星期日

馬年第一砲

天下盡多不平怪事,世上豈缺可惡賤人!馬年第一砲,當然係要鬧啦!冇錯,本扑宗旨從來都係:笑罵天下怪事,怒插世上賤人!

一時技癢,又喺度作對添,哈哈!不過實在作得唔好,還望多多包涵!

過年去咗澳洲,返嚟喺電視見到政府台班公務員搞事,真係睇到眼火爆。話說廣播處長接受是但台訪問,政府台班嘍囉就高舉大紅揮春棟晒喺後面示威。唔俾面老細都唔緊要嘞,最攞命係班友竟然自暴其短,將自己極其低B嘅真面目展示人前。何以低B?咁就要睇吓啲揮春寫乜喇。

其中一副揮春寫住「馬上有大樓」五隻大字。之前新廣播大樓撥款申請被否決,睇怕再闖關都係凶多吉少。通過咗又點,都仲要招標,跟住先慢慢起,冇十年八載都唔使諗囉。就算去紙紮鋪訂造,都起碼要等兩三日先有得燒啦。「馬上有大樓」云云,唔通班友當咗自己係大胃高拍飛?!哈哈,班友谷精上腦,「馬上馬上風」就有佢地份!

低B唔係罪,而係一種先天缺憾,本來應該寄予同情。不過班友既自私又無恥,唔插爆佢地都對唔住天地良心囉。講真,政府台因乜需要一座超豪廣播大樓先。好明顯,班友係想大幅擴張政府台架構。如果真係成事,就算政府想鏟除佢地都有心無力啦。以後要搞私有化,又貴到冇人買得起。咁班友嘅鐵飯碗就可以即刻增值,升呢變成金飯碗嘞。班友慷納稅人之慨以保自己飯碗,直頭係自私兼無恥,絕對人人得而誅之!

哈哈,鬧完班廢柴真係成身舒服晒!之前作完對,而家又有雅興吟埋詩添,整番兩首(一首五絕,一首七絕)應吓節先:

北斗七星高
汎舟越洪濤
揮手自茲去
水寒風似刀

愁雲慘澹萬里凝
夜雨聞鈴腸斷聲
年年戰骨埋荒外
杜鵑啼血猿哀鳴

以上句句都係好詩嚟架!哈哈,常言道「妻不如妾,妾不如偷」,偷番嚟嘅當然係好嘢啦!睇唔出有邊忽應節?唔緊要,下回自有分解。

最後一定要提吓張相,因為絕對係應節之作。大年初一,旅遊巴喺屎塔曼尼亞田野極速飛馳。忽然見到遠處樹下有個白點,即刻開袋,攞相機,打開鏡頭蓋,zoom埋去,對焦,㩒掣。整套動作乾淨俐落、一氣呵成,仲影得好清晰添(影得好唔好當然係另一回事),快槍手當之無愧!

哈哈,爭啲唔記得最緊要嗰樣添,恭喜發財!祝大家日日龍馬精神、事事一馬當先、鑊鑊馬到功成!

Tasmania, Australia