2010年11月27日星期六

禽獸不如外傳

「虐兔女事件」引起大陸網民廣泛關注,有人仲發起人肉搜索,誓要將「虐兔女」摷出嚟公審。單又一次證明群眾力量有幾偉大,唔使幾日,搜索結果已經喺網上公布咗。有人話虐兔女叫做葉X婷,又有人話佢叫做黃X婷,更有人話係網站為咗谷點擊率而拍嘅。今日睇報紙,又有另一種講法。話主角叫做黃小小,係受僱拍虐待小動物嘅視頻,觀眾對象係國外嘅變態人。真係莫衷一是,都唔知信邊個好。

不過點都好,有一點就可以肯定,涉事嘅一干人等都係喪心病狂嘅變態怪物!佢地有可能係發過高燒,燒壞咗個腦。又有可能係受過扑頭黨襲擊,俾人扑到short咗。總之唔理佢地有乜動機,或者係乜令到佢地咁變態,呢都只係佢地嘅個人問題。不過好奇怪,竟然有人歸咎佢地嘅DNA。

自從條片曝咗光,網民嘅留言多不勝數,絕大部分都係鬧爆個虐兔女。但係有人喺狂鬧之餘,仲話係中國人DNA嘅問題。竟然拉埋中國人嘅遺傳基因嚟講,都算離奇喇。所謂樹大有枯枝,中國有好似虐兔女呢變態人有乜咁出奇,最重要係我地見到主流意見都係譴責呢種變態行為嘅。唔通呢班發表「DNA理論」嘅人係盲嘅,所以佢地睇唔到?好明顯,班友只係借題發揮啫。更離奇嘅係,喺呢類留言之中,大部分都係用中文打嘅,班友又點解要惡意唱衰自己嘅民族呢?

我知道有好多人對中國政府、共產黨、或者部分內地人好不滿,成日喺網上發表狠批中國嘅言論。如果係有針對性嘅批評,我覺得絕對冇問題。不過部分人就硬係鐘意借題發揮,有親乜都要拉埋中國政府、中國人、甚至成個中華民族落水。真係奇怪,唔通佢地自己唔係中國人?當然,可能有部分的確唔係中國籍。而另外有,雖然係中國籍,不過就死都唔肯認。真架,我相信今時今日仲有好多香港人唔肯承認自己係中國人。點都好,話係華人就冇得唔認啦。

咁點解身為華人又會發表咁嘅言論呢?可能因為佢地恥為華人啩,所以要不遺餘力咁同中國劃清界線。如果真係咁,我會覺得佢地好可憐,直頭係可憐蟲!唔好誤會,我唔係講緊乜民族大義。事實上,我並唔讚成鼓吹民族主義。淨係睇吓蘿蔔頭,就知極端民族主義有幾恐怖!

民族呢樣,生出嚟係咁就係咁,大家都冇得揀。生為華人,唔需要引以為榮,亦冇理由要覺得羞恥。如果真係恥為華人,唔想做華人,都唔係話唔可以。不過淨係染金把頭髮唔夠架,起碼要學好外語。用華人嘅語文講出一侮辱全體華人嘅(例如上面提到嘅DNA理論),只會俾人覺得好可憐。因為佢地擺脫唔到身為華人嘅事實,但係又唔肯接受現實。

唉,真係一堆可憐蟲!

2010年11月25日星期四

禽獸不如續集

前文講到一個「美少女」點樣虐殺一隻可愛嘅兔仔,結果引起公憤。其實呢單只係小兒科,再殘忍百倍嘅都仲有,不過可能好多人已經忘記咗啫。

1937年,兩個蘿蔔頭喺華東進行一個叫做「百人斬」嘅比賽,從上海進攻南京途中,要鬥快斬殺一百人。單由隨軍記者逐站追訪,喺當時蘿蔔國嘅一份主要傳媒連載報導。結果兩個蘿蔔頭都超額完成,而且成績非常接近。基於「殺人第一,比賽第二」嘅體育精神,兩個蘿蔔頭「識英雄,重英雄」,當係打成平手,最後和氣收場。

殺人都要搞比賽,仲要連載報導,無非係嫌齋殺太悶,想殺得更有情趣。正如前文講過,以虐殺取樂,絕對係禽獸不如嘅行徑!而禽獸不如嘅,唔止係嗰兩個「百人斬」蘿蔔頭,更係蘿蔔民族俾我嘅觀感。

好似「百人斬」單咁,居然能夠以體育競賽嘅形式喺主流傳媒連載報導,相信只有喺完全滅絕人性嘅國度先可以發生。可以想像,單唔止成為蘿蔔頭茶餘飯後嘅談資,仲起到激勵民心嘅作用添。當然,呢只係我嘅想像,並無真憑實據。不過咁,蘿蔔頭以天皇為尊,以報效國家為榮,就係人所共知嘅事實。所以我絕對相信我嘅推測係正確嘅,蘿蔔民族係普遍支持喺中國嘅殺戮行為。

到今時今日,蘿蔔政府對於侵華歷史嘅官方定調仲係避重就輕,含糊不清。用法官嘅口頭禪講,就係完全冇悔意。至於半官方同民間,雖然冇統一口徑,不過就冇咁模稜兩可嘞。死口唔認嘅有,幫當年嘅侵略行為化妝扮靚嘅又有,公然喺教科書篡改侵華史實嘅都有,擺明車馬話要殺晒你班支那豬嘅亦有。雖然我唔敢絕對肯定呢係咪主流民意,不過聲音就比持相反意見嘅大好多。

間中都會有一兩個蘿蔔老兵「良心發現」,走出嚟懺悔,以第一身講返侵華史實。不過佢地嘅懺悔非但唔能夠引起蘿蔔國民嘅反思,仲被視為叛國行為,令佢地收到唔少死亡恐嚇。呢個民族,發起滅絕人性嘅殺戮,事敗後死唔認錯,仲要企圖掩飾罪行,對講出事實真相嘅就處處打壓。咁嘅民族,唔係禽獸不如係乜?!

不過咁,話蘿蔔頭禽獸不如都係未夠貼切。根據一般認知,人類比禽獸高級。而禽獸係溫血動物,又比冷血動物高級。而冷血動物,話晒都叫做動物,又再比植物高級。至於蘿蔔頭,當然係一種植物啦。根據以上認知,蘿蔔頭何止禽獸不如呀,簡直連冷血動物都不如啦!


2010年11月24日星期三

禽獸不如

哈哈,今日又有好介紹俾大家嘞,就係以下呢條片:
http://www.youtube.com/watch?v=kMt4HxmAy_o

柿餅大家都知道係乜,但係兔餅你地又有冇見過呢?仲有,衣冠禽獸係點人人都知,不過禽獸不如嘅人又有冇見識過呢?如果你地冇見識過,睇吓條片就知架喇。不過咁,自問大膽嘅先好睇,因為內容真係好得人驚!

話說近日內地網站流傳一條叫做「變態美女虐殺小動物」嘅視頻,裏面見到一個據聞來自四川嘅「美少女」點樣虐殺一隻可愛嘅兔仔。「美少女」嘅行為令人髮指,俾網民鬧到爆,仲話要發起人肉搜索添。

如果你唔敢睇條片,唔緊要,就等我簡單咁描述吓啦。條片嘅主角係一個長髮「美少女」同一隻嬌小可愛嘅黑白兔仔,配角係兩個旁觀嘅女子。至於條片係乜人拍嘅就唔知嘞,條友一直都冇出鏡。

條片開始嘅時候,「美少女」喺兔籠攞隻兔仔出嚟,好有愛心咁同佢玩,仲對住鏡頭say hello,場面都不知幾溫馨。佢跟住攞起塊厚玻璃,對住鏡頭扮咗個鬼臉,氣氛就變得有詭異嘞,似乎預告有唔尋常嘅會發生。不過點都估唔到,佢竟然將塊玻璃壓住隻兔仔,然後一坐落去,仲要不停咁un吓un吓添。最後「美少女」攞開塊玻璃,反覆檢視件製成品。照估佢都應該好滿意,因為隻兔仔已經變成一塊兔餅!

條片能夠引起廣泛關注,主角「美少女」嘅落力演出當然係關鍵,佢將乜叫做人面獸心示範得淋漓盡致,令人嘆為觀止!不過兩位女配角亦功不可沒,如果唔係有佢地嘅歡樂氣氛襯托,條片都唔會有咁震撼!

講真,話嗰幾個「美少女」人面獸心都唔係好恰當,用禽獸不如嚟形容佢地就fit晒嘞!不過咁,你地又唔好以為我係嗰動物維權人士喎。我相信弱肉強食係自然規律,就算係可愛嘅兔仔,用嚟做食物根本冇問題。但係以虐殺為樂,就絕對唔係動物嘅本能。

喺動物世界,食物係好珍貴嘅,因為得來不易。禽獸捕殺獵物,係為咗生存。佢地唔會濫殺,因為對自己一好處都冇。更加唔會以虐殺為樂,因為咁做只會浪費精力。可能只有人類係例外,會享受虐殺其他動物、甚至同類。我話嗰幾個「美少女」禽獸不如,絕對唔係無的放矢架,因為連禽獸都唔會好似佢地咁虐殺小動物。

本來我唔係好認同人肉搜索,覺得係一種網上集體暴力。不過今次都希望網民可以摷到嗰幾個「美少女」出嚟,等佢地試吓俾人集體蹂躪嘅滋味!


2010年11月22日星期一

蝸居樂與怒

琴晚集「星期日檔案」叫做「蝸居樂與怒」,講八十後嘅置業煩惱,以下係轉載TVB網站嘅內容簡介:

面對遙不可及的樓價,八十後的年輕人各自謀算,有人為買樓苦惱,也有人樂於蝸居,不甘心做房奴。

二十九歲劉國勳,北區區議員,月入二萬多;一家四口自小住在三百多呎粉嶺公屋,現在仍跟妹妹上下格床,同睡一房;考慮購買居屋,但居屋也不便宜。

二十九歲Emily,高級網頁設計師,月入一萬八;跟兩位女伴,分租中環舊樓一個六百多呎單位,很想有自己的「家」,但夢想跟現實仍有一大段距離。

二十六歲阿賢,港大畢業,做社區發展工作,月入一萬三;在旺角月租四千一、面積一百多呎的「劏房」居住。住「劏房」覺得似過客,但阿賢又不甘心做房奴,一世人為了層樓打工。


首先,個簡介已經有問題,節目裏面根本就冇人「樂於蝸居」,全部都係被迫嘅,睇佢地全程埋怨就知啦。

先講嗰個肥仔區議員,其實佢都唔係買唔起樓。金融海嘯樓價跌嗰時佢又唔買,成日想等樓價跌多,摸底入市。到樓價升返,佢又唔想追,淨係識得喺度嘈。睇唔通個市,除咗怨自己仲可以怨得邊個?不過佢就離譜到埋怨地產商冇盡社會責任,話佢地應該賺少,唔好賣到咁貴喎。咁白痴都可以做到區議員,可想而知選民係乜質素,諗落都幾恐怖!

樓價係由供求關係決定,有人出得起價,地產商做乜要賤賣,你當佢地開善堂呀?如果冇人買,地產商自然會減價,就算要蝕都係咁話。而且好多地產商都係上市公司,要對小股東負責架。好似我自己都曾經係新X基嘅小股東,如果佢地由商業機構變成善堂,又對唔對得住我?就算地產商真係肯做善事,受惠嘅都係嗰炒家,你當佢地食齋架?我好想嗰位區議員撫心自問,當佢而家已經有層樓喺手,佢會唔會以低於市價賣出去益街坊?其實好多人都係咁嘅心態,樓價跌又唔敢入市,樓價升又嫌貴,買唔到樓絕對正常。沙屎嗰陣通街都係平樓,又唔見佢地買,敢入市嘅咪又係嗰班投資者!

跟住講吓個女子,佢已經移民咗去楓葉國,回流係因為覺得香港多機會。係人都知楓葉國居住環境一流,咁仲走返嚟做乜?香港係點嘅環境佢又唔係唔知,自己揀嘅又怨得邊個?要怨都怨點解楓葉國唔為國民創造多機會啦。

至於嗰個做區發展工作嘅,我就覺得係一個好自我中心嘅憤青。佢自己一個搬咗出嚟住,租一間百零呎嘅劏房。因為租貴,令到佢要犧牲一嗜好。佢就話港府嘅政策挑戰佢嘅居住極限,又話社會好似係進步咗,但係佢嘅生活質素反而倒退緊。

我以前一家六口住喺三百零呎嘅公屋,簡直係完全冇私人空間,嗰種擠迫法唔知佢又想唔想像得到?而家公屋絕對唔使咁迫,仲唔係有進步?百零呎嘅劏房其實都唔錯啦,起碼叫做有個私人空間,仲想點呀?想得到一,梗係要犧牲另外一架啦,成日諗住不勞而獲。人地住洋樓養番狗係人地本事,想改善生活質素就努力錢啦。其實政府都唔知對佢幾好,資助佢讀大學。做多幾年,等累積交嘅稅夠冚嗰筆數先至講啦。

人成日埋怨樓價高,話好難儲夠首期,想政府隊冧個樓市。佢地又知唔知,原來儲筆錢賣樓仲辛苦呀,我就試過嘞。而家咁多人買唔到樓,都未聽過有人因為咁而自殺。幾年前通街負資產嗰陣,就真係令到好多人燒炭嘞。而且經濟嘅,係一環扣一環架,樓市冧咗會牽連好大。想突首落重藥?咪發夢啦,俾個天佢做膽都唔敢!

2010年11月11日星期四

冷漠

眨吓眼,為期半年嘅上海世博已經曲終人散。近年好怕去人多嘅地方,所以由頭到尾都冇諗過要去睇吓,不過就有留意傳媒嘅有關報導。一般意見認為上海世博喺硬件上搞得好成功,但係亦暴露咗國民質素嘅不足。想講吓其中一個例子,可能大家都仲會有印象。

世博啱啱開始嘅時候,無線個記者去做咗個實驗,孭住個冇拉好拉鍊嘅背囊四圍行,睇吓有冇人會提醒佢。結果過咗廿幾分鐘,連一個都冇。不過如果就咁結論話中國人嘅質素低,又未免武斷咗。嗰時世博啱啱開幕,只可以用兵荒馬亂嚟形容。個個掛住衝鋒陷陣,鬼有人留意你個背囊有冇拉好咩,除非係嗰想打你主意嘅扒手啦。

當然,我都相信有人係視而不見嘅。始終,「各家自掃門前雪」係中國人嘅固有觀念。而且喺大陸,好心著雷劈嘅例子真係多不勝數。如果因為想幫人而惹禍上身,就唔係好值得嘞。我會話呢係冷漠,至於算唔算係低下嘅品格,咁就見仁見智喇。

講到冷漠,我絕對相信香港比上海係有過之而無不及。等我又講吓一單親身經歷。

話說有一次去搭火車,要行一段大直路先到閘口。離遠已經見到一個女人,喺最左邊嘅閘機搞咗好耐都出唔到閘。我諗佢應該唔係本地人,因為佢唔知閘機上面嘅紅交叉同綠箭嘴係點解。佢喺一部入閘專用嘅閘機,梗係出唔到閘啦。當時人來人往,出閘嘅有,入閘嘅都有,就係冇一個人提吓佢。到我行到埋閘口,佢都仲係未搞掂。由我見到佢開始計,起碼有廿幾人出閘入閘,竟然冇人諗住要幫佢。其實都係開句聲啫,又有幾難呢。我入閘之後就同佢講,叫佢去右邊嘅閘機試吓。我係用廣東話同句講嘅,不過佢應該聽得明,因為佢唔使幾秒就出咗閘,消失喺人群之中。

本來幫到人自己都會開心,而且連舉手之勞都唔算,只係開句聲啫。不過個女人嘅反應就出乎我意料之外,唔只唔該都冇聲,根本連望都冇望係邊個同佢講。搞到我覺得自己好似傻仔咁,對住空氣自言自語。當然,我明白施恩莫望報,而且呢都唔算係乜恩惠,佢講一聲唔該對我又唔會有乜實際好處。不過人地幫咗你,起碼都要望人一眼,或者點吓頭,表示收到。呢係待人接物嘅基本常識,根本就唔使人教。

自問唔係嗰只問耕耘嘅人,我幫人當然唔係為咗要得到乜報酬,但係起碼都要知道人地收到。一小小嘅表示(例如點吓頭)就足夠,已經係一種鼓勵,係令到我繼續幫人嘅動力。講真,世界上又有幾多人好似阿福咁,有無私奉獻、捨己為人嘅高尚情操?

冷漠會造成惡性循環,因為呢樣有傳染性。人與人嘅相處,要有互動先至可以持續。所謂「人人為我,我為人人」,就係一個互動嘅良性循環!

同場加映:臭罌出臭草續集
哈哈,啱啱喺壹仔睇到篇同癲狗有關嘅,臭罌出臭草又多咗個例證嘞!

2010年11月9日星期二

鯰魚

而家至寫鯰魚會唔會遲咗呢?冇辦法啦,早排又唔得閒寫。

又話係二百年一遇嘅超強颱風,點知呢條鯰魚完全冇料到。打風嗰幾日淨係天陰陰,連雨都冇滴,真係一句「也無風雨也無晴」就可以概括晒呢個風嘅表現。個風咁不濟,我諗有人會好失望。

首先,嗰班天譴論支持者冇咗個借題發揮嘅大好機會。突首啱啱發表咗份「盡失民心」嘅施政報告,跟住就嚟個超強颱風,仲唔係天譴?!我諗班友一早就寫定晒社評或者blog之類,一等有乜死人冧樓,就可以話係突首累街坊。而家乜事都冇,佢地唔失望就有鬼啦!

另外,有人諗住有日假放,可能仲連麻雀腳都約埋添。結果眼鏡跌到一地都係,又要繼續返工,唔失望先奇啦!不過失望還失望,呢始終係天意,要怨就只可以怨個天。

但係斑友竟然遷怒李+x,話係乜「李氏力場」令到佢地冇咗日假。本來呢咁嘅無聊,真係一笑置之啦。奇就奇在居然有好多人附和,搞到單喺網上熱爆。原來香港真係咁多無聊人,你都唔好話唔得人驚!如果李+x真係有特異功能,第一時間就整死你班成日喺度搞針對嘅無聊人啦,等你班友仲有機會發噏風?!

講真,呢班友唔止無聊,仲好冷血添。打風絕對唔係好事,就算冇死人冧樓,都起碼會有人屋企水浸。而且都唔係人人可以放假,仲有好多人要冒住生命危險返工架。真係想個風打得成,咪靜雞雞祈禱話俾上帝知囉,使乜咁高調講出嚟啫。好似慌死冇人知道佢地係冷血動物咁,你話奇唔奇?

不過更離奇嘅都仲有,天文台居然高調回應,話「發出熱帶氣旋警告時,一定會以市民的安全為首要考慮,強調絕對不會受任何經濟或商業活動影響」。個風究竟有幾大威力,係咪值得俾個八號波佢,個個都有眼睇。咁無聊嘅都要走出嚟回應,唔通天文台長真係好得閒,食飽飯冇做?呢個政府有幾無能,絕對可見一班!

香港有班咁嘅無聊人,又有個咁嘅無能政府,真係想唔死都幾難!


2010年11月5日星期五

自製健康小食

腰果龍眼肉係我好鍾意嘅小食,做法好簡單,將一粒焗脆咗嘅腰果塞入龍眼肉裏面就搞掂。腰果香脆,龍眼肉甜美而帶煙韌,一齊食嘅時候,無論係口感同味道都相輔相成,起到神奇嘅化學作用,用嚟送紅酒真係一流!當然啦,分開放入口都得,不過就冇咁方便,而且少咗趣味。

腰果含有不飽和脂肪酸、維生素、同多種礦物質,對心血管好有益。而龍眼肉就有補心益脾、養血安神嘅功效。至於兩樣一齊食會唔會有衝突我就唔知嘞,照估都應該冇嘅。

為咗健康,我焗腰果唔會加油同鹽,浸完水之後就用低溫焗。高澱粉嘅,如果用高溫(超過120度)焗或者炸,會產生致癌物架!

不過咁,食得太多一樣係唔健康,因為腰果高脂,龍眼肉高糖。其實任何都係,過量或者過份沉迷,好嘅都會變成壞嘅!

2010年11月4日星期四

淫褻物品

今日想介紹吓北歐風物,同大家睇睇挪威嘅人像雕塑藝術。不過由於尺度所限,相都處理過,唔可以原汁原味咁俾大家睇。我驚萬一明肛社諸公(或豬公)睇到,走去淫嬸處投訴,咁就大煲嘞。你地知啦,發布色情物品係嚴重罪行,實要洗定個八月十五啦。寫blog呢無聊,冇理由要攞個八月十五嚟教飛啫。

講返雕塑,女嗰件係擺喺奧斯陸市政廳前面嘅廣場,男嗰件就放喺韋格蘭雕塑公園,都係遊客必到嘅景點。無論本地人又好,遊客又好,都見到佢地有帶埋細路去睇,似乎唔覺得有乜好避忌。咪以為淨係西人先係咁開放,好多亞洲遊客都係咁架。如果喺香港,呢兩件雕塑實會俾淫嬸處評為淫褻物品啦。因為兩件雕塑都係三點盡露,而且重要部位又冇刻意簡化,仲要擺埋個大開中門嘅姿勢添。

淫嬸處豬公當然唔會理係咪藝術品,亦都唔會關心作者想表達乜。佢地有一套簡單而明確嘅標準,總之按本子辦事就掂。其實咁嘅手板眼見功夫,使鬼嗰班有識之士做咩,求其個阿嬸做都得啦。一套侏儸紀嘅標準,加埋一班豬玀紀嘅人,真係唔出事先怪。

結果真係出事嘞,淫嬸處豬公居然搞笑到將大名鼎鼎嘅大衛像列為不雅物品,要幫佢著返條褲仔先可以公開展出。雖然事件最後俾法庭擺平咗,但係就已經笑死晒班簋佬。香港仲話係國際都會,其實喺呢方面完全追唔上國際步伐,甚至比大陸更保守。

講到大衛像,忽然諗起一單陳年舊事。記得中一歷史教科書有一張大衛像嘅相,女同學都唔覺得有問題,不過就有個男同學無聊到用水筆幫大衛加咗條泳褲仔。估唔到見多識廣嘅淫嬸處豬公,思維竟然會同上世紀嘅一個初中生完全冇分別。

本來有個咁嘅淫嬸處已經夠頭痕架嘞,但係偏偏又有明肛社呢衛道組織喺度推波助瀾。佢地雙劍合璧,真係天下無敵,誓要將香港帶返去石器時代。明肛社提倡嗰清規戒律真係十分惡頂,連自慰都話唔俾。本來人地教派嘅我都唔理得咁多,但係佢地成日高調咁投訴呢樣,投訴嗰樣,連非教徒都要搞埋,我就睇唔過眼嘞。

最經典就係幾年前嘅中大學生報情色版事問卷事件,到而家仲記憶猶新。份問卷問埋晒關於亂倫、人獸、多P、同埋性幻想嘅,不過裏面就冇繪影繪聲嘅描述,亦見唔到有鼓吹呢嘅意圖。呢禁忌唔係話唔講得,如果真係想探討呢問題,或者更深入去做學術研究,喺學生報發表絕對冇問題。不過我就見唔到份問卷有乜學術成份,我覺得班學生只係貪玩,想觸及一社會禁忌啫。咁嘅內容當然唔叫得做雅,只會令人覺得無聊同埋品味低俗,俾人砲轟都好正常。但係明肛社竟然小題大做到走去淫嬸處投訴,而學生又死都唔肯認錯,單就越搞越大。後來淫嬸處仲將嗰期情色版評為二級不雅,有關學生可能要負上刑事責任。好彩後尾法庭推翻咗淫嬸處嘅不雅評級,班學生先可以甩身。

睇返成件事,學生、明肛社、同淫嬸處都令人好反感。先講明肛社,明明係芝麻綠豆嘅小事,但係就要搞到上淫嬸處,分明係想置學生於死地,枉佢地仲成日講神愛世人!到淫嬸處嘞,佢地又係用埋晒豬玀紀標準,將低俗無聊評做不雅,真係唔知佢地個腦生咗喺邊度!評級成日俾法庭推翻,難為佢地又唔覺得瘀,真係佩服到五體投地!至於學生,佢地係始作俑者,受教訓係絕對應該。不過佢地死唔認錯,仲要扯埋言論自由同學術自由嚟講,真係不可救藥!講言論自由都算嘞,佢地有自由發表的咁嘅,人地都有自由鏟佢地。至於用學術自由嚟做擋箭牌,呢樣先俾佢地激死。如果真係有人以為中大嘅學術水平低到咁離譜,就絕對係累街坊,連我呢個中大校友都映衰埋!我交咗咁多年稅,原來係資助咁嘅人讀大學,條氣真係好唔順!


2010年11月3日星期三

問卷一份

聲明:
一:本問卷內容極度無聊,而且品味低俗,要幾核突有幾核突。敬請對屎尿屁有過敏反應嘅人士馬上離開,如果有人睇完之後有任何不良生理反應,本人概不負責!
二:本問卷絕無學術價值,目的只係想觸及一般人嘅禁忌,完全唔期望有人會認真回答或者討論。就算有人答咗,資料亦唔會進一步分析作學術研究之用,不過答卷者就可以得到虛擬廁紙一卷作為獎品,名額一個,先到先得。
三:本問卷係參考《中大學生報》零七年二月號情色版製成,原卷問題天馬行空,常人絕對係打死都諗唔到出嚟!有關同學創意爆棚,本人望塵莫及!

問卷:
一:你唔覺得疴尿好悶既咩?
二:你唔覺得疴屎好煩咩?最煩係d乜野?
三:你會唔會幻想過同阿爸阿媽兄弟姐妹一齊放屁?(無論細個或而家都得!)
四:你有冇裝過佢地疴屎、疴尿?
五:在街上什麼人(或動物/東西)最能挑起你的便意?
六:你有冇幻想同朋友男朋友或女朋友一齊疴屎?
七:如果有,你點樣處理你同你死黨同佢男或女朋友既幻想?
八:定係實現左幻想,咁你又點樣處理?
九:你瀨屎/瀨尿時會諗住邊個?
十:你最想同咩動物一齊疴屎?
十一:你覺得一次過同幾多男幾多女一齊疴屎係最好(optimal/最理想)?
十二:你最想係中大邊度放屁?
十三:你覺唔覺得廁所要分男女係性別歧視?
十四:有冇因為便秘問題(又唔講出來)而影響食慾?

2010年11月2日星期二

夢碎香江

早兩日睇咗集「星期日檔案」,叫做「少數少年夢」,講一香港土生土長嘅少數族裔青年喺實現佢地嘅夢想時遇到嘅困難。

喺其中一個個案裏面,有個南亞裔青年發夢都諗住要做警察,但係因為中文水平唔達標而衰咗,最後做咗跟車送貨。另外有個求職個案,喺電話傾都冇問題,但係面試就見光即死。雖然節目裏面冇講到明,不過問題癥結係種族歧視就呼之欲出。

我敢講香港係歧視之都,真係乜都有得歧視。不過少數族裔工處處碰壁,係咪一句種族歧視就可以解釋晒呢?等我又分享吓一請人嘅經驗。

以前請人會喺南早登英文廣告,通常登一次會收到過百封求職信。求職者當中梗會有英語人,南亞裔嘅有,彬彬都有,不過簋就冇。梗係啦,我請嘅係user support呢的散仔位,簋點會有興趣啫。講開又講,而家唔用得個鬼字,真係好冇癮!收到呢英語人嘅信,我會即刻攞去碎咗佢,直頭連做filing都費事。咁係咪種族歧視?我絕對唔認架!咁份工係咪唔識中文唔得?又唔係嘅,公司有好多簋,而且個個同事都識講英文,所以識英文至係主要條件。不過咁,我自己係土砲出品,英文只係有限公司。如果請個英語人返嚟,成個部門就即刻要轉台,盞煩到自己。而且呢散仔位要求唔高,求其有個大學學位就掂,我有大把選擇。我會專攻嗰啱啱浸完鹹水返嚟嘅,佢地嘅叫價仲低過嗰土砲名牌大學生。

所以呢,講到工,唔係話個求職者勝任就掂,最主要都係睇個僱主仲有冇其他更好(或者更適合)嘅選擇。呢個係競爭力嘅問題,唔一定關種族歧視嘅事。而家香港人浮於事,都唔知幾多後生仔唔到做,僱主真係大把選擇啦。所以少數族裔想到份滿意嘅工,一定要好過土產先有機會。

講真,喺香港又唔係話唔識中文就一定唔掂。都唔知幾多簋嚟咗香港幾十年,咪又係一隻中文字都唔識?不過人地層次唔同,唔恨得咁多架喇。而家講緊嘅嗰南亞裔係草根階層,如果唔識中文就肯定唔夠人爭。你鍾意叫呢做種族歧視又好,叫乜都好,總之全世界都係咁架嘞。又睇吓華人移民去花旗國,如果唔識英文,咪注定要成世踎喺唐人街洗碗!當然啦,有米嘅除外。

移得民去一個地方,就要接受人地嘅文化,融入人地嘅社會。如果連莊閒都唔識分,真係冇人幫得到架。當然啦,有米嘅又係除外。我都知歧視無處不在,要融入一個異族嘅社會真係談何容易。但係呢個係冇可能一朝改變嘅現實,除咗主流社會要多包容,少數族裔更要加倍努力。始終求人不如求己,等運到只有死路一條!

2010年11月1日星期一

臭罌出臭草

之前講開隻疴屎簋醉酒行兇單,好多人覺得判四年幾監太輕,唯獨有個人就認為條友係無辜嘅。居然咁白痴,究竟係乜水嚟?咪係條友個老豆囉!佢同記者表示好不滿個裁判結果,仲批評香港嘅司法,話刑事定罪率離譜到有九成咁高。

唔通真係臭罌出臭草,個仔咁白痴無良係得到佢老豆嘅遺傳?幾十歲人,又做咗人老豆,照理都應該識諗架啦。有腦嘅都知單有輸冇贏,條老坑應該勸個仔認罪,起碼可以博減刑先啦。再識做嘅就教個仔向死者家屬道歉,博吓輿論同情。可能條老坑都係以為佢地嘅膚色夠照,實冇事嘅。結果錯判形勢啦,真係愚不可及!

仲有,條老坑講都唔經大腦,都唔知佢有冇諗過刑事定罪率高係代表乜。等我話俾佢知啦,係代表律政司做夠審慎,唔夠證據唔會亂起訴人。如果條老坑祖家嘅刑事定罪率超低,咁又代表乜呢?咪即係有殺錯冇放過,係又告,唔係又告囉。唔知邊度嘅司法先有問題呢?

至於臭罌出臭草呢個講法,我一向都覺得有道理。我絕對相信對兒童影響最大嘅父母嘅身教。自私自利、無惡不作嘅父母係冇可能教得出孝悌忠信禮義廉恥樣樣有齊嘅仔女,就算佢地本質幾好都係咁話。

不過對於性格係咪可以遺傳,我就從來都唔敢肯定。但係睇返呢單,似乎又有啟示喎。據聞隻疴屎簋一早就跟住佢阿媽改嫁去咗花旗國,咁佢冷血無良應該唔係條老坑訓練出嚟架啦,真係遺傳嘅講唔埋喎。咪住,會唔會佢阿媽同埋後父都係咁嘅人呢,所以先教到佢咁賤格?成家冇個好人咁大鑊,唔會卦!